Mistä kiihdytyssuppilot/imutorvet?
Mistä kiihdytyssuppilot/imutorvet?
Eli mistähän tuollaisia kapistuksia löytyisi kohtuu rahaan? 38-40mm halkaisijalle passelit olisi hakusessa, eräät kromatut löysin 16e/kpl, ilman kromausta varmaan alle kympin kappale mutta mistä? En nää mitään järkeä maksaa kromauksesta kun ne kuitenkin jäävät plenumin sisuksiin piiloon..
Oliskohan kuinka mahdoton veistää tuollaiset vaikka lasikuidusta?
Oliskohan kuinka mahdoton veistää tuollaiset vaikka lasikuidusta?
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
- motorsport
- 'Diplomat'
- Viestit: 1527
- Liittynyt: 18 Tammi 2007, 09:31
- Paikkakunta: Etelä-Suomi
Juu tossa ite vääntelin ja kääntelin kotitallityökaluin 38mm imurinputkesta torvet, ei varmaan parhaat mahdolliset mutta saa kelvata.
Oli niin pirun pienellä seinamävahvuudella ja just oikean kokoista niin leikkelimpä vanhan imurin jatkeen paloiks Tämä on sitä kierrätystä
Oli niin pirun pienellä seinamävahvuudella ja just oikean kokoista niin leikkelimpä vanhan imurin jatkeen paloiks Tämä on sitä kierrätystä
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
-WW- kirjoitti:Juu tossa ite vääntelin ja kääntelin kotitallityökaluin 38mm imurinputkesta torvet, ei varmaan parhaat mahdolliset mutta saa kelvata.
Oli niin pirun pienellä seinamävahvuudella ja just oikean kokoista niin leikkelimpä vanhan imurin jatkeen paloiks Tämä on sitä kierrätystä
Heh sillalailla, oikeen kunnon tuninkia!
Hyvää harjotusta Eipä nuo ainakaan sitä virtausta voi huonontaakaan, kartio mallista siitä en saanut kirveelläkään, mutta päähän tuli ihan passelin oloinen "torvi"..harza kirjoitti:-WW- kirjoitti:Juu tossa ite vääntelin ja kääntelin kotitallityökaluin 38mm imurinputkesta torvet, ei varmaan parhaat mahdolliset mutta saa kelvata.
Oli niin pirun pienellä seinamävahvuudella ja just oikean kokoista niin leikkelimpä vanhan imurin jatkeen paloiks Tämä on sitä kierrätystä
Heh sillalailla, oikeen kunnon tuninkia!
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
-
- OCF Member 2017
- Viestit: 1629
- Liittynyt: 28 Tammi 2003, 02:00
- Paikkakunta: Siikainen city
- Viesti:
http://kotisivu.dnainternet.net/vill512 ... 000090.jpg
Mä osaan tehä tollasia.
Jos ei ja kun ei tarvi edes kiiltää, kestää tehdä n. 5 min/kpl. kympillä voin tehdä 4 sarjan. 045-1329486
Mä osaan tehä tollasia.
Jos ei ja kun ei tarvi edes kiiltää, kestää tehdä n. 5 min/kpl. kympillä voin tehdä 4 sarjan. 045-1329486
Rulla mitta, pajavasara, anttilan alekorin papukaijapihdit ja kovasti luovaa mieltä niin siitä se hyvä tulee...-WW- kirjoitti:Eli tuon näköiset tuli väänneltyä, pienellä vaivalla sais varmaan ihan siistit..
http://opel.desteem.org/albums/userpics ... 007297.jpg
Ei vaiteskaan, nuohan on hyvät.
Tuli niitä hieman vielä paranneltua tuon kuvan jälkeen, saa kelvataharza kirjoitti:Rulla mitta, pajavasara, anttilan alekorin papukaijapihdit ja kovasti luovaa mieltä niin siitä se hyvä tulee...-WW- kirjoitti:Eli tuon näköiset tuli väänneltyä, pienellä vaivalla sais varmaan ihan siistit..
http://opel.desteem.org/albums/userpics ... 007297.jpg
Ei vaiteskaan, nuohan on hyvät.
Onneks ei ole omia työkaluja nuo mitä torvikuvassa näkyy Sinne menin hitsaileen imusarjaa kun ei omassa kotitallissa tuollaista ihmettä ole
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Joo no tänään tuli heitettyä ensityyppiä härvelin kera. Ainakin näin persdunolla ja mahdollisilla imuvuodoilla tuli huomattavasti alavääntöä ja veto jatkui vetävänä aina 6krpm asti. Imuäänistä tuli "melkoisen" jäätävät kun testilenkin aikana ei ollut muutakuin ilmamäärämittari umpion paikalla.
Vielä en ole kotelon tilavuutta laskenut, mitoitus tuli tehtyä sillä perusteella että mahtuu konehuoneeseen. Kylkeen tein avattavan luukun 6mm pleksistä niin on jotain ihmeteltävääkin.
Tuossa viel pari kuvaa, ei tosin valmiista värkistä mutta aika lähelle.
http://opel.desteem.org/thumbnails.php?album=316
Vielä en ole kotelon tilavuutta laskenut, mitoitus tuli tehtyä sillä perusteella että mahtuu konehuoneeseen. Kylkeen tein avattavan luukun 6mm pleksistä niin on jotain ihmeteltävääkin.
Tuossa viel pari kuvaa, ei tosin valmiista värkistä mutta aika lähelle.
http://opel.desteem.org/thumbnails.php?album=316
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio