eli tosa ku itel on toi sigus oleva auto niin tuli sit tilattuu tarvike putkisto katista lähtösin ja kun mittailin niin sen halkaisia on mitätön 48mm ja taitos kohissa jopa pari millii viel pienempi
eli ahistaakohan tuollainen putki hirveesti?
aikasemmin siel oli 2.5" paloist koottu putki joka vuosi ainakin 6-7 kohasta ja oli toivotonta alkaa korjaileen mutta auto kyl tuntui ainakin tuon putken kans pirtsakalta silti...
mitäs mieltä muut putken vaikutuksesta?
pakoputken ahistavuus?
pakoputken ahistavuus?
Opel Astra F 2.0 Gt
niin onkohan se niin että ohkasemmal putkel virtaus paranee alemmin kierroksil ja moottorin vaste pysyy parempana mutta isommil kierroksil sit hiukan "tukehtuu" ku taas isommal putkel isommil kierroksi ei pääse tukehtuun mut ala kierroksil menettää vääntööKeme kirjoitti:Ei ne tehot tai vedot muutu tuossa mihinkään suuntaan. Ääni voi ehkä pienentyä? Itsehän tosin ylimitoitin omaan 2.0 koneella varustettuun purkkiini 3" putken alusta loppuun...
jotain tollast luin äskön
Opel Astra F 2.0 Gt
- kumikeisari
- 'Admiral'
- Viestit: 132
- Liittynyt: 21 Huhti 2005, 19:47
luulenpa ison putken haittana on sivu pyörteet jotka tekee "tukoksen",silloin ahistaa alku päästä.
pienemmän putken riemuna parempi hengitys,eikä näitä sivu pyörteitä tule.
liian pieni rööri taasen itsestää tukkonen.
se missä on tuo " raja " sehän pitää laskea sitten mylly kohtaisesti.
lievästi suppilo kuulema olis hyvä, mutta minkäsmoinen trumpetti siitä tulee ....
pienemmän putken riemuna parempi hengitys,eikä näitä sivu pyörteitä tule.
liian pieni rööri taasen itsestää tukkonen.
se missä on tuo " raja " sehän pitää laskea sitten mylly kohtaisesti.
lievästi suppilo kuulema olis hyvä, mutta minkäsmoinen trumpetti siitä tulee ....