Sivu 33/37
Re: Takavetoisten tekniikanvaihdot
Lähetetty: 27 Marras 2019, 07:01
Kirjoittaja 1,2sorsa
?! kirjoitti: ↑27 Marras 2019, 01:41
1,2sorsa kirjoitti: ↑12 Syys 2019, 18:49
Katsurille pitäisi vain jotenkin esittää osien alkuperä
Ostokuitti melko pätevä tähän.
Ei pitäisi olla ongelma.
Käytetyssä osassa vaati ostokuittiin luovuttajan runkonuneron
Re: Takavetoisten tekniikanvaihdot
Lähetetty: 27 Marras 2019, 08:11
Kirjoittaja Keme
1,2sorsa kirjoitti: ↑27 Marras 2019, 07:01
Käytetyssä osassa vaati ostokuittiin luovuttajan runkonuneron
Haisee konttorikohtaisilta eroilta. Tommosta ei oo koskaan kyselty.
Re: Takavetoisten tekniikanvaihdot
Lähetetty: 27 Marras 2019, 08:28
Kirjoittaja Nokkamuki
?! kirjoitti: ↑27 Marras 2019, 01:41
Kyllähän semmoinen calibra ainakin on jossa näin tehty.
Ok
Saako Calibraan laittaa esim. Omegan tekniikan, vaikka Calibraa ei ole takavetona tehty?
Re: Takavetoisten tekniikanvaihdot
Lähetetty: 27 Marras 2019, 13:16
Kirjoittaja Juho M-P
On niitä muutama leimattu.
Re: Takavetoisten tekniikanvaihdot
Lähetetty: 27 Marras 2019, 13:32
Kirjoittaja Nokkamuki
Juho M-P kirjoitti: ↑27 Marras 2019, 13:16
On niitä muutama leimattu.
Ei ainakaan loogisesti luulis olevan mitää estettä.
Mihin tuota nelikon iskutilavuutta verrataan, etuvedon 2,5L vai nelikon omaan 2,0L ?
Re: Takavetoisten tekniikanvaihdot
Lähetetty: 27 Marras 2019, 13:57
Kirjoittaja Keme
Nokkamuki kirjoitti: ↑27 Marras 2019, 08:28
Saako Calibraan laittaa esim. Omegan tekniikan, vaikka Calibraa ei ole takavetona tehty?
Tarvis vähän niinku olla nelivedon kori mihin ton takavetoistuksen meinaa tehä.
Optio B on odotella 1.1.2020 josko silloin muuttuisi rakentelun lainsäädäntö.
Re: Takavetoisten tekniikanvaihdot
Lähetetty: 27 Marras 2019, 14:02
Kirjoittaja Nokkamuki
Keme kirjoitti: ↑27 Marras 2019, 13:57Tarvis vähän niinku olla nelivedon kori mihin ton takavetoistuksen meinaa tehä.
Optio B on odotella 1.1.2020 josko silloin muuttuisi rakentelun lainsäädäntö.
Kyllä, nelivetosesta olikin kyse.
Re: Takavetoisten tekniikanvaihdot
Lähetetty: 27 Marras 2019, 15:43
Kirjoittaja wee wee
Keme kirjoitti: ↑27 Marras 2019, 13:57
Nokkamuki kirjoitti: ↑27 Marras 2019, 08:28
Saako Calibraan laittaa esim. Omegan tekniikan, vaikka Calibraa ei ole takavetona tehty?
Tarvis vähän niinku olla nelivedon kori mihin ton takavetoistuksen meinaa tehä.
Optio B on odotella 1.1.2020 josko silloin muuttuisi rakentelun lainsäädäntö.
Miksi nelikon korii?
Re: Takavetoisten tekniikanvaihdot
Lähetetty: 27 Marras 2019, 15:45
Kirjoittaja Nokkamuki
wee wee kirjoitti: ↑27 Marras 2019, 15:43Miksi nelikon korii?
Olen käsittänyt, ettei etuvedon runkoon saa tehdä kardaanitunnelia eikä tilaa perämurikalle. Nelivedossa nää on valmiina. Auton olisi tarkoitus tulla kilpiin.
Re: Takavetoisten tekniikanvaihdot
Lähetetty: 27 Marras 2019, 15:52
Kirjoittaja wee wee
Eipä mulla mitään tollasia muutoksia ole omassa
Re: Takavetoisten tekniikanvaihdot
Lähetetty: 27 Marras 2019, 15:54
Kirjoittaja wee wee
Ja perä on neljällä pultilla kiinni niin kun omenassakin
Re: Takavetoisten tekniikanvaihdot
Lähetetty: 27 Marras 2019, 15:55
Kirjoittaja Nokkamuki
wee wee kirjoitti: ↑27 Marras 2019, 15:52
Eipä mulla mitään tollasia muutoksia ole omassa
Etuvedon runko? Katsastettu?
Re: Takavetoisten tekniikanvaihdot
Lähetetty: 27 Marras 2019, 15:56
Kirjoittaja wee wee
Jo herran vuonna 2014
Re: Takavetoisten tekniikanvaihdot
Lähetetty: 27 Marras 2019, 17:54
Kirjoittaja Juho M-P
Eikö Calibrassa ole aina ns nelivedon kori eli kardaanitunneli ja retkuperse murikan paikalla?
Re: Takavetoisten tekniikanvaihdot
Lähetetty: 27 Marras 2019, 18:02
Kirjoittaja Nokkamuki
A-mallin Vectrassa näin ei taida olla?