Tuolla lapulla pitäis pärjätä kunhan et jarruta siitä omavalmisteesta penkissä enempää tehoa kuin sen 132hv. Tuon lisäksi täytyy olla jotain dokumenttia joista selviää ettei se xe/omavalmiste ylitä cihhin painoa enempää kuin mitä säännöksissä on ne ylittävät rajat määrätty.
Jokos sait motin muuten pelaamaan kunnolla?
Ylläoleva teksti voi sisältää mielipiteitäni. Jos olet erimieltä kanssani, olet väärässä. Jos olet samaa mieltä kanssani, sinulla ei ole omia mielipiteitä.
Ostin tuossa omegan menneellä viikolla 2.0 ohc
Ideana ottaa 5v.loota 1.3 perään.
Ja c-kadetissani on nyt täysin rempattu 1.3ohc Irmscher ruiskulla,kansi avatterru, puristusta vajaa 11, tehty ite pakosarja, järjetön sytytys, jne. Koneella on ajettu 5tkm rempan jälkeen,nyt se on seissyt n.2v. ajamattomana ku loppu fiilis tehon puutteen takia,arviolta 90hp??.
Toinen vaihtoehto olisi kun sattuu löytyymään pikkulohko 1.6.
Mitä te suosittelisitte että kun olis kaikki valmiit systeemit sille pikkulohko 1.6 että vaihtais vaan 1.3 koneesta öljypumpun,kannen.
Kaverilla on 2.0 vectra että ei se öölipohjakaan olis ongelma 2.0 sovittamisessa.
Mitä tommosesta 1.6 ruisku kompinaatiosta sais potkua?
Auto on ollut minulla n.9v. ja ohc kone on asennettu '06.
Ford Sierra Xr4i '83 - Ford Scorpio Cosworth '91 - Ford Cortina '66
Chevrolet Lumina LE '97 - Opel Kadett C Coupe '75 - Zündapp M50 '66 - Solifer SM '80 - Pocket Mini Bike '08
Murray 12ic/38 '95