Tehoputki testattu! - Jarrulaput täällä ja Testit osiossa!
Tehoputki testattu! - Jarrulaput täällä ja Testit osiossa!
Joo..elikkä,tuli tuossa hankittua Simonsin ns. tehoputki katista --> taakse,rikki menneen vanhan vakio putken tilalle..kauheita toiveita elätellen!
Nyt on tehoputki sit todistettavasti testattu.. auto on 93 vuopden c25xe autom. vectra,ja eka penkitys antoin arvot vakio putkella,joka oli ehjä vielä silloin 152kw(207),274nm ja 248kmh.
ja nyt sitten tehoputkella 153kw(208),279nm ja 250kmh. 1hv ja 5nm lisää!
Käytännön hyöty on nolla!
tää jarrutus oli ihan pakko tehdä mielenkiinnosta tehoputkea kohtaan.
Voihan olla auto kohtainen tietenkin..
voin laittaa jarrulaput tähän jos vaan osaan??..ja onhan video pätkääkin.
tai siis laitankin tuonne testit osioon..
Nyt on tehoputki sit todistettavasti testattu.. auto on 93 vuopden c25xe autom. vectra,ja eka penkitys antoin arvot vakio putkella,joka oli ehjä vielä silloin 152kw(207),274nm ja 248kmh.
ja nyt sitten tehoputkella 153kw(208),279nm ja 250kmh. 1hv ja 5nm lisää!
Käytännön hyöty on nolla!
tää jarrutus oli ihan pakko tehdä mielenkiinnosta tehoputkea kohtaan.
Voihan olla auto kohtainen tietenkin..
voin laittaa jarrulaput tähän jos vaan osaan??..ja onhan video pätkääkin.
tai siis laitankin tuonne testit osioon..
- 'Onpas toi corsa söpö..' Eiks ookin (COR54)
*Calibra turbo
*Vectra 2.6
*Vivaro 2.5
*Mondeo ecoboost
*Calibra turbo
*Vectra 2.6
*Vivaro 2.5
*Mondeo ecoboost
Eikö se ole se 174 heppaa C25XE:n ilmoitettu teho, se on sitten eri asia paljonko noissa oikeasti on tehoa. Mulla on ainakin semmonen käsitys ollut, että Opel on aina ilmoittanut tehot alakanttiin, uskomattomalta kyllä kuulostaa että täysin vakiossa 2,5V6:ssa olis tehoa yli 200 heppaa...Jukitsu kirjoitti:Onko -93 c25xe:ssä noin paljon hepoja? Kun -01 2.6 V6 ei ole kuin 125kW eli 170 hepoa, hmph
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
just.. moottori on vakio(pitäisi olla),eikä pari edellistä omistajaakaan tienny mitään autosta.
Erikoisrengas Ekegren oli sitä mieltä,että on paljon mahdollista että moottori on vakio,koska onhan vanhoja punakantisiakin jarrutettu..ja yli 170hv pitkälti.
Veccu on automaatti,ja penkissä käytettiin automaatille omaa ohjelmaa.. ja näihin tehon mittaus tuloksiin on päästy 7.llä ajokerralla(vakiona 4krt) ja putken kanssa 3krt.).
Joka kerralla on ollut samat arvot,eli penkki ei ole kusetellu arvoja joka suuntiin.
..ja mikä parasta ääni autossa ei muuttunut mihinkään!!
Olihan se kallis heppa
Erikoisrengas Ekegren oli sitä mieltä,että on paljon mahdollista että moottori on vakio,koska onhan vanhoja punakantisiakin jarrutettu..ja yli 170hv pitkälti.
Veccu on automaatti,ja penkissä käytettiin automaatille omaa ohjelmaa.. ja näihin tehon mittaus tuloksiin on päästy 7.llä ajokerralla(vakiona 4krt) ja putken kanssa 3krt.).
Joka kerralla on ollut samat arvot,eli penkki ei ole kusetellu arvoja joka suuntiin.
..ja mikä parasta ääni autossa ei muuttunut mihinkään!!
Olihan se kallis heppa
- 'Onpas toi corsa söpö..' Eiks ookin (COR54)
*Calibra turbo
*Vectra 2.6
*Vivaro 2.5
*Mondeo ecoboost
*Calibra turbo
*Vectra 2.6
*Vivaro 2.5
*Mondeo ecoboost
-
- 'Kapitän'
- Viestit: 56
- Liittynyt: 15 Huhti 2005, 10:33
- Paikkakunta: 014 area
- Ooppelijanne
- 'Senator'
- Viestit: 948
- Liittynyt: 22 Syys 2003, 03:00
- Paikkakunta: HML
- Viesti:
- Ooppelijanne
- 'Senator'
- Viestit: 948
- Liittynyt: 22 Syys 2003, 03:00
- Paikkakunta: HML
- Viesti:
Juu kyllä oikein huomasi kun liimasi selkänojaan kiinni ihan eri laillacor54 kirjoitti:Kyllä se calibrassakin 1 heppa tuntuu..
Eivaan, eihän tuolla loppuputkella paljoa ole merkitystä, suurin ero mahtanee löytyä sieltä pakosarjan ja katin vaihdosta, ja pääasia että loppuputki vain virtaa tarpeeksi.
Calibra -92 C20XE Manta B -77 *24** Manta B *varaosina* Omega 2.4 *paalissa*
"Never drive faster than your guardian angel can fly"
"Never drive faster than your guardian angel can fly"