Astra 2.0L Gt

Keskustelua vapaasti hengittävien moottoreiden virittämisestä ja rakentelusta
Juicy'x
'Agila'
Viestit: 5
Liittynyt: 11 Touko 2007, 10:08
Paikkakunta: Jokkis

Astra 2.0L Gt

Viesti Kirjoittaja Juicy'x »

Tänne kyseisestä autosta viritys vinkkejä,ohjeita,ongelmia tai muuta vastaavaa, en löytänyt kyseistä mallia vastaavaa aihetta.
Itse kysyisin saako kyseiseen malliin (vm.92-93) asennettua turboa, ja jos tietää joku niin voisiko laittaa vinkkiä?
Avatar
ruttu
'Senator'
'Senator'
Viestit: 906
Liittynyt: 15 Huhti 2004, 03:00
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja ruttu »

kohta tulee jo tää mun vastaus, oletan että vähäpäästönen!? kallis homma katsastaa ja turboja saa asennettua vaikka mihin mallia katsomatta, moni jättää peräkonttiin tai tiskille.

Search!
Kuva
Avatar
Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 12704
Liittynyt: 13 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Vantaa

Re: Astra 2.0L Gt

Viesti Kirjoittaja Tuomas »

Juicy'x kirjoitti:en löytänyt kyseistä mallia vastaavaa aihetta.
Et sitten tainnut etsiäkään, kun lienee kaikkein yleisin aihe tällä foorumilla. Tuossa ylhäällä on noissa pysyvissäkin topikeissa kyseiselle moottorityypille omistettu ihan oma ketju: http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... hp?t=89204
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Juicy'x
'Agila'
Viestit: 5
Liittynyt: 11 Touko 2007, 10:08
Paikkakunta: Jokkis

Viesti Kirjoittaja Juicy'x »

Kyllähän minä etsin, mutta taidan olla sitten vähän tyhmä :D noo, ylläpitäjät voivat poistaa tämän ketjun jos näin he näkevät asian, kirjoitan vastaisuudessa tuohon linkkiin mikä annettiin
Avatar
2.3i-16
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 77
Liittynyt: 30 Kesä 2005, 11:19

Re: Astra 2.0L Gt

Viesti Kirjoittaja 2.3i-16 »

Juicy'x kirjoitti:Tänne kyseisestä autosta viritys vinkkejä,ohjeita,ongelmia tai muuta vastaavaa, en löytänyt kyseistä mallia vastaavaa aihetta.
Itse kysyisin saako kyseiseen malliin (vm.92-93) asennettua turboa, ja jos tietää joku niin voisiko laittaa vinkkiä?


Kaikkeahan voi tietenkin tehdä, mutta katsastus on eri asia.

Saabclubilta kannattaa katsoa tämä ketju jos haluaa ahtaa ahtamattoman auton:
http://saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php ... 825fb7a2b0

900:n vaparikone on kestänyt kymmeniätuhansia kilometrejä 10,5 puristuksilla noin 300 heppaisena ilman koneen avaamista edellyttäviä muutoksia.


Tosiaan tuo vähäpäästöisyys asettaa tiukan rajan katsastettavuudelle.
Vastaa Viestiin