Jos tuo anturi oli mallia induktio(kuten muistelen) niin sillon tarviit megaan sopivan piirin/kytkennän joka osaa moista signaalia tulkata. Tässä tapauksessa yksi anturin pyuhoista maihin, koska jännite synnytetään induktiolla.sturmi kirjoitti:elikkä onko kellää mitää tietoo 20xe:n (jakajallisen) kampiakselin tunnistimen piuhoista että mitä niihin tulee.. yks on suojamaa, yks megalle mut mihis kolmas ku itellä jos sen kytkee 5 tai 12 volttiin ei toimi ollenkaa ja jos laittaa maihin ni sytkä heittelee nii paljo ettei ota kierroksia yli tuhatta.. vai onnistuuko tolla anturilla yleensäkkään ohjaamaan suorasyttyä.. taas ku sitä ei laita mihinkää ni auto toimii joten kuten.. auttakee..
Hall-anturia mega ymmärtää suorilta.
Hallin ja VR-anturien ero signaalissa:
vr-anturissa jännite ei ole sama. eli mitä kovemmat kierrokset, sitä kovempi jännite, kun taas hall-anturissa jännite on aina ~sama hampaan kohdalla. Eli älä polta sitä megaa laittamalla vr-anturia hallille tarkoitettuun paikkaan.
suorasyttyä ei taida pystyä vakoimegalla ohjaamaan ilman rakentelua, mutta hukkakipinä pitäisi onnistua.
Korjatkaa kokeneemmat mikäli tuossa oli virheitä.
btw. jos saat tuon toimimaan mukavasti ko. koneessa niin voisin lainailla karttoja
t: mega vasta kasattuna ja odottelemassa autoon pääsyä.