Vaihteensiirtäjän vaihto

Voimansiirron paranteluun liittyvää keskustelua
Avatar
JUKSU
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 830
Liittynyt: 10 Helmi 2008, 14:28
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja JUKSU »

up
Avatar
JUKSU
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 830
Liittynyt: 10 Helmi 2008, 14:28
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja JUKSU »

Yhäkin kaivattas apua :( M-techin osa lojuu tyhjänpanttina, ei uskaltas mennä kauheena porailemaan . Alustasarjaa asennettaessa kattelin alta päin mutta en nähnyt et pääsis koukkimaan sitä tappia pois!?!?
Rälläkällä paskas vai mitä tekis?
Avatar
sk-k
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 773
Liittynyt: 31 Loka 2002, 02:00
Paikkakunta: Viiala

Viesti Kirjoittaja sk-k »

JUKSU kirjoitti:Yhäkin kaivattas apua :( M-techin osa lojuu tyhjänpanttina, ei uskaltas mennä kauheena porailemaan . Alustasarjaa asennettaessa kattelin alta päin mutta en nähnyt et pääsis koukkimaan sitä tappia pois!?!?
Rälläkällä paskas vai mitä tekis?
otat sen koko vivustohässäkän + koneen/vaihteistokorvakkeen irti, joka on apurungossa olevassa "kumityynyssä" kiinni ja sitten vain sopivalla tuurnalla ( 5-6mm ) naputtelet sen tapin sieltä alapuolelta pois. toivottavasti ymmärsit nämä epäselevät ohjeet :roll:
muista tukea moottori/vaihteisto esim. tunkilla ettei se repsahda alaspäin :wink:
Avatar
JUKSU
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 830
Liittynyt: 10 Helmi 2008, 14:28
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja JUKSU »

Tulihan se vaihdettua :D piti hakata se tappi alaspäin pois, aina kun tapista tuli näkyviin pari cm niin katkaisin rautasahan terällä pätkän pois ja hakkasin tappia taas pari cm alaspäin.
Vastaa Viestiin