C-Kadett 2.2 "Leila"
Kesäturkki vaihdettu niskaan...ja vanteet on taas vaihtuneet.
Aika radikaali muutos tulikin vanne/kumi puolelle...
16" X 7" Et 25 Compomotive MO 205/40 kummit.
Konekin nousi keulilta, kun öljypohja satutti itsensä.
Noh se korjaantui helposti.
Etutuikut vaihtuivat uusiin ja
rättinivelestä tuli joustamaton malli.
Lisää kaikkea romua hommattu tallin nurkkiin.
Monennäköistä suunnitteilla...
Aika radikaali muutos tulikin vanne/kumi puolelle...
16" X 7" Et 25 Compomotive MO 205/40 kummit.
Konekin nousi keulilta, kun öljypohja satutti itsensä.
Noh se korjaantui helposti.
Etutuikut vaihtuivat uusiin ja
rättinivelestä tuli joustamaton malli.
Lisää kaikkea romua hommattu tallin nurkkiin.
Monennäköistä suunnitteilla...
- JaniPetteriVirtanen
- 'Admiral'
- Viestit: 130
- Liittynyt: 01 Maalis 2008, 13:48
ei ole kuvaa panhartista.
mutta tämä on ns.köyhän versio eli 10.9 m16??tai jtk pultti ja muutama mutteri.
tanko katki, pultista kanta pois, tuupataan pultti panhartin(pusla päähän)
hitsataan mutteri toiseen päähän sitten pyöritetään "lukko mutteri" jenkalle ja ruuvataan paketti kasaan.
Hipo versio toteutetaan oikean ja vasemmakäden jenkaisilla uniballeilla.
keskelle ns.vääntömutteri.
mutta tämä on ns.köyhän versio eli 10.9 m16??tai jtk pultti ja muutama mutteri.
tanko katki, pultista kanta pois, tuupataan pultti panhartin(pusla päähän)
hitsataan mutteri toiseen päähän sitten pyöritetään "lukko mutteri" jenkalle ja ruuvataan paketti kasaan.
Hipo versio toteutetaan oikean ja vasemmakäden jenkaisilla uniballeilla.
keskelle ns.vääntömutteri.