C30SE virittäminen
Re: C30SE virittäminen
Ehjä vakio mitoilla oleva vauhtipyörä+ehjä vakio asetelma+vaikka moposportin 150€ sintterilevy pitänee n.500nm,eli sen verta mitä aski kestää kohtuu käytöllä.
Kovalla vauhtiksella ja kovalla levyllä tulee jonkin verran värinöitä ja aski ääntelee jos väännättää pikkukierroksilla sekä syö pikkuhiljaa levyn spooreja.
Kovalla vauhtiksella ja kovalla levyllä tulee jonkin verran värinöitä ja aski ääntelee jos väännättää pikkukierroksilla sekä syö pikkuhiljaa levyn spooreja.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: C30SE virittäminen
Juuh, vakiomittaista vauhtista joka menis bolt on en ole vielä löytänyt mutta kai näitä jotkin race-firmat myy.
Saschilta joku kiva vahvistettu vakio asetelma sitten kaveriksi.
Joku 400Nm tod.näk. riittänee kun mitään rata-autoa en ole tekemässä.
Olis tuo alkuperäinen kaksoismassavauhtiskin mutta kun en jaksa uskoa,että se kestää kovin pitkään..
Saisi sitten kerralla paketin kasaan.
Saschilta joku kiva vahvistettu vakio asetelma sitten kaveriksi.
Joku 400Nm tod.näk. riittänee kun mitään rata-autoa en ole tekemässä.
Olis tuo alkuperäinen kaksoismassavauhtiskin mutta kun en jaksa uskoa,että se kestää kovin pitkään..
Saisi sitten kerralla paketin kasaan.
Suoraa huutoa 3000 24v
Re: C30SE virittäminen
Omassa 4.0 omegassa oli 280hv/430nm ja vakio kytkin piti.400nm oli jo jossain 2500rpm kohdilla.
Itse ajelin 30tkm ja ei tietoa kuinka vanha kykä oli mulle tullessaan,tuli myös kaksi kesää kierrettyä radoilla kyseisellä kapistuksella.
Itse ajelin 30tkm ja ei tietoa kuinka vanha kykä oli mulle tullessaan,tuli myös kaksi kesää kierrettyä radoilla kyseisellä kapistuksella.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: C30SE virittäminen
Alkuperäisillä mitoilla oleva teräspyörä,tuommosen teettäminen tuskin montaa satasta maksaa.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: C30SE virittäminen
Suoraa huutoa 3000 24v
Re: C30SE virittäminen
Tosin ahdettuna tuommonen vapari 6-syl moniventtiilikone puskee vaan melko herkästi nyyttonia reippaastikin,varsinkin jos jollain (liian)pienellä ahtimella ahtaa.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: C30SE virittäminen
Onkos jollain faktaa, mikä on kovuus ja nousu vauhtipyörän pulteissa? Orkkiksena ei saa ja m10,pituus 48mm mutta muuta tietoa ei olekaan.
Ja onko cihhiläisessä sama nousu? Lyhyemmätkin tässä tapauksessa käy.
Ja onko cihhiläisessä sama nousu? Lyhyemmätkin tässä tapauksessa käy.
Suoraa huutoa 3000 24v
-
- 'Diplomat'
- Viestit: 3678
- Liittynyt: 06 Helmi 2002, 02:00
- Paikkakunta: Alavus
- Viesti:
Re: C30SE virittäminen
1.25 oli nousu ja ainakin Z22XE/Y22XE pultti sopi paikalleen kun kokeilin.
Omega 3.0 Sport -00 "irmscher", Omega 3.0 Sport -99 "irmscher", Omega "3.0 DTI" -02, Omega 2.5 TD -00, Omega MV6 -98, Omega 3000 -87, Omega 3000 24v -91
Re: C30SE virittäminen
Kiitoksia!P. Lanttola kirjoitti:1.25 oli nuosu ja ainakin Z22XE/Y22XE pultti sopi paikalleen kun kokeilin.
Suoraa huutoa 3000 24v
Re: C30SE virittäminen
Paljonkohan Mantzel-tyyppisessä 4.0 moottorissa ahdistaa nuo vakio C30SE:n pakosarjat? Mietin, kun EVO:ssakin (C30XEI) on jo vakio C30SE:tä avarammat pakosarjat.
-Jos olet päättänyt, pidä päätöksesi!-
Re: C30SE virittäminen
Tuskin ahdistaa vakio 4.0 motissa,imusarja sen sijaan torppaa aika tarkkaan 280hv kohdalle.
Vääntö vakio imusatsilla on toki melko kiva alhaalta.
Vääntö vakio imusatsilla on toki melko kiva alhaalta.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: C30SE virittäminen
Mulla mahdollisesti Irmscherin moottorin vakio pakosarjat ylimääräisenä, tai pitäisi verrata onko niissä eroa vakio c30se sarjoihin
Omega ? Turbo Omega 4000 24v BMW 325 M-Tech 2
Re: C30SE virittäminen
Onko tuo 280 hv mitattu vakiolla vai avarretulla C30SE:n kaasuläppäkotelolla??! kirjoitti:Tuskin ahdistaa vakio 4.0 motissa,imusarja sen sijaan torppaa aika tarkkaan 280hv kohdalle.
Vääntö vakio imusatsilla on toki melko kiva alhaalta.
Paljonkohan pidemmälle päästäisiin C40SE:n imusarjalla, jossa imukanavat imusarjassa on 2 mm isommat ja kaasuläppäkotelokin muutaman millin isompi kuin C30SE:ssä vakiona?
-Jos olet päättänyt, pidä päätöksesi!-
Re: C30SE virittäminen
Niissä on eroa vakio C30SE pakosarjoihin. Evossa ja C40SE:ssä on löytämieni tietojen mukaan samat pakosarjat ja ne on mitatusti muutaman millin avarammat kuin C30SE:ssä._jussis_ kirjoitti:Mulla mahdollisesti Irmscherin moottorin vakio pakosarjat ylimääräisenä, tai pitäisi verrata onko niissä eroa vakio c30se sarjoihin
-Jos olet päättänyt, pidä päätöksesi!-