Sivu 1/30

CIH R6 -Koneiden viritys

Lähetetty: 27 Huhti 2006, 00:23
Kirjoittaja -WW-
Eikös tälläinenkin sopisi laittaa suoraan tiedotteeksi tuohon muiden sekaan. Varmasti löytyy myös reilusti CIH-kansaa joka tehonlisäystä kaipailisi.

Mites esim. C30NE koneeseen saisi muutamia lisä hevosia?

-Sopisko C26NE DualRam koneen imusarja suorilta, vai onko suurempia eroja virtauksissa, vai peräti huonompi?

-Minkälaisista teholukemista voi haaveilla vakiokanavilla?

Valmiina itsellä löytyisi jo rosteriputkistoa sekä iso ilmamäärämittari, tietokoneena motronic.

Lähetetty: 27 Huhti 2006, 07:13
Kirjoittaja Omega x25xe
Kaveri teetti kunnon kannen, vaihto jyrkemmän nokan ja virtaavamman putkiston. Penkitys antoi 221hv.

Lähetetty: 27 Huhti 2006, 07:46
Kirjoittaja Realsanta
Isolla mittarilla saa sen pari heppaa lisää

tuos taas nämä samat linkit joita tyrkytän kuutoseen päteen samat kun nelariin


http://www.prostreet.fi/tekniikka-ohjee ... hjeet.html


http://www.opel6070club.com/30eemeli/index30e.htm

http://www.opel6070club.com/tuneup.htm

Lähetetty: 27 Huhti 2006, 08:29
Kirjoittaja ascona_hx40
C30NE koneessa on valmiina jo riittävä ilmamäärämittari. Kanavatkaan eivät ole kehnot. Kansihan virtaa vakiona n. 280hv. Virinokka sisään ja järkevä peltipakosarja, niin niillä pääsee hyvään alkuun.

Isommalla alakerralla saakin sitten helpommin potkua. Aika moni 3-litraisen katuviritys tupaa jäämään siihen 220-230hv tienoille kun taas isommalla alakerralla pääsee tuosta heittämällä ylitse. Stroukkiosien saatavuus toki on vähän rajoitettua. Sutii lienee potentiaalisin osalähde, ellei lähde ostelemaan kokonaisia autoja Saksasta.

Lähetetty: 27 Huhti 2006, 15:38
Kirjoittaja Janne M
Olikos jompikumpi, C30NE tai 30NE isoimmilla venttiileillä?

Lähetetty: 27 Huhti 2006, 16:27
Kirjoittaja olio^^
muistaakseni 3.6 irmelin kampuralla sai noi tehot nousemaan jo 200hp... korjatkaa jos olen väärässä 8) on muuten pikkisen suolanen ton kutvosen peltisarja jos menee tilaamaan valmiina...

Lähetetty: 27 Huhti 2006, 18:03
Kirjoittaja P. Lanttola
Saako niitä sitten jostakin vielä valmiina?

2.6:sen imusarja ei varmaan ole yhtään parempi kuin c30ne:n omakaan, voi olla jopa vähän ahtaampi.

Eli tosiaan kanteen ja varsinkin nokkaan kannattaa keskittyä jos lisää voimaa haluaa.

Lähetetty: 27 Huhti 2006, 19:13
Kirjoittaja ascona_hx40
Mihin ylipäänsä perustuu tuo intoilu noiden dualram imusarjojen perään ? 2.6 imari ainakin on yksi kauheimmista mitä oon nähnyt. 3-litraisen kanteen se sopii kuin koirankakka mansikkakakkuun. Kanavat ei passaa yhtään yhteen eikä kairailu tilannetta paranna. :o

Lähetetty: 27 Huhti 2006, 19:35
Kirjoittaja hexagon
ascona_hx40 kirjoitti:Mihin ylipäänsä perustuu tuo intoilu noiden dualram imusarjojen perään ? 2.6 imari ainakin on yksi kauheimmista mitä oon nähnyt. 3-litraisen kanteen se sopii kuin koirankakka mansikkakakkuun. Kanavat ei passaa yhtään yhteen eikä kairailu tilannetta paranna. :o
eli toisin sanoen, niistä saa hyviä verkonpainoja, ei muuta

Lähetetty: 27 Huhti 2006, 20:00
Kirjoittaja Realsanta
hexagon kirjoitti:
ascona_hx40 kirjoitti:Mihin ylipäänsä perustuu tuo intoilu noiden dualram imusarjojen perään ? 2.6 imari ainakin on yksi kauheimmista mitä oon nähnyt. 3-litraisen kanteen se sopii kuin koirankakka mansikkakakkuun. Kanavat ei passaa yhtään yhteen eikä kairailu tilannetta paranna. :o
eli toisin sanoen, niistä saa hyviä verkonpainoja, ei muuta
näinkin sen voi sano jos haluaa parempaa niin Kaasarit(3kpl tuplia) tai vielä paremmat läppärungot... muuten saa pärjätä sillä omalla imusarjalla ja ehkäpä siihen voipi laittaa 75mm kaasuläppäkotelon jossakin vaiheessa kun viritys taso sitä vaatii

Lähetetty: 27 Huhti 2006, 21:15
Kirjoittaja olio^^
P. Lanttola kirjoitti:Saako niitä sitten jostakin vielä valmiina?
tossa marteliuksen versio prostreetiltä...


TUOTENUMERO : 330 026

PUTKIKOKO(mm) : 42-42-64

ULOSTULO(mm) : LAIPPA

MUUT TIEDOT / HUOMAUTUKSET :

HINTA : € 726

Lähetetty: 27 Huhti 2006, 22:30
Kirjoittaja P. Lanttola
Niinno kyllä tuo oli tiedossa mutta meikäläisellä pyöri vaan nämä 12v koneet mielessä kun muutkin on tässä topicissa lähinnä vaan niistä höpisseet.

12v:henhän kuulemma on joskus ennen saanut noita peltisarjoja ja yksi oli joku aika sitten myynnissäkin mutta ei tullut ostettua. Samoten oli yksi 3000:nen omega myynnissä jossa oli peltisarja paikoillaan.

Lähetetty: 28 Huhti 2006, 08:49
Kirjoittaja 6power
Ainakin freetechnicsin sivuilla on commodoren kutoseen peltisarja. Tekisköhän sillä mitään?

www.freetechnics.fi/peltipak.htm

Lähetetty: 28 Huhti 2006, 09:51
Kirjoittaja Realsanta
6power kirjoitti:Ainakin freetechnicsin sivuilla on commodoren kutoseen peltisarja. Tekisköhän sillä mitään?

www.freetechnics.fi/peltipak.htm
ei tee, sehän on 2.8 koneeseen muistaaksenii kun kysyin sitä. työllä siintä saa tuohon 3.0 litraseen sopivan, mutta kannattaako enää

Lähetetty: 28 Huhti 2006, 10:07
Kirjoittaja -WW-
Mullakun on tuolla nuo kaksi katalysaattoria että onkohan tehollisesti juuri mitään järkeä niitä riipasta poies ja vaihtaa huilut väliin?