Joo viikko jussista ois hyvä niin itekkin ois tonteilla kun nyt torstaina ei pääse!hudu79 kirjoitti:Sopis mulle kans... tosin oon kyllä jussinakin valmis tulemaan.essentia- kirjoitti:nii viikko jussin jälkeen sit sunnuntaina?
Pk-seutu aluemiitti: su 18.1.
Re: Pääkaupunkiseudun aluemiitti, 4. ja ?.6.
no ketäs olis torstaina tulossa?
ite olis tarkotus...
ite olis tarkotus...
Torstaina tullaan aika varmasti (jos ei autokaupoilla olla) ja tuo viikko jussin jälkeen kuulostaa hyvältä.
Jos sää olisi hyvä, miten olisi Ihan kevyt kruisailu keskustaan? Esim. Hernesaareen autot parkkiin
Jos sää olisi hyvä, miten olisi Ihan kevyt kruisailu keskustaan? Esim. Hernesaareen autot parkkiin
Func Crew member | Skoda Superb
http://www.facebook.com/funccrew
http://funccrew.kuvat.fi
Jos kruisaillaan Hernesaareen niin tuun itse suoraan duunista sitten sinne.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Niin meinasitkos kruisailut nyt torstaina vai silloinsunnutaina jussin jälkeen vai molempina??
Ite en torstaina viitti tammisaaresta lähteä käymään mut sit sunnuntaina tulossa kyllä jos vain on vikko sen jussin jälkeen?
Ite en torstaina viitti tammisaaresta lähteä käymään mut sit sunnuntaina tulossa kyllä jos vain on vikko sen jussin jälkeen?
No vaikka kummallakin kerralla. Kyllähän kruisailu näin kesällä maistuuG.T.S kirjoitti:Niin meinasitkos kruisailut nyt torstaina vai silloinsunnutaina jussin jälkeen vai molempina??
Ensisijaisesti tarkoitin Torstaita, koska se sattuu olemaan seuraava tapahtuma.
Miten olisi ihmisillä muuten kiinnostusta lähteä käymään, esim Porvoossa tai Lahdessa jonkin miitin aikana? Etenkin Porvoo on aika makee paikka kesäisin.
Func Crew member | Skoda Superb
http://www.facebook.com/funccrew
http://funccrew.kuvat.fi
vois olla ihan hauska kruisailla pidemmälle, vaikka porvooseen, mutta näin kesäsin harvemmin on viikonloppusin kotona ja mulla on torstaisin lajitreenit jotka vaikeuttaa mahdollista paikalle saapumista.
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Joo tulkee vaan tännepäin niin ei mun tarvii ajaa niin pitkälle 
Johnny, la gente esta muy loca.
Tulossa torstaina
. Joo kruisailut kuulostaa hyvältä
ja viikko jussin jälkeen sopii mainiosti

Golf GT ´06
Corsa D CDTI ´07
Ex. Corsa C ´01
Pare ois tulla sielt tammisaarestaG.T.S kirjoitti: Ite en torstaina viitti tammisaaresta lähteä käymään mut sit sunnuntaina tulossa kyllä jos vain on vikko sen jussin jälkeen?
mäki olen tulossa miittinkiin.
onkohan Nalen tulossa..
Nykyiset BMW e30 325i cabrio -91 M-Technik 2 / Opel Astra G -01
exät Opel Astra G -00, Opel Astra 1.8 Gsi 16V -92, Opel Astra 2.0GSi 16V -94, Bmw 320i, -85, volvo 740 turbo -89, Opel astra turbo coupe -03, Honda Civic -89
exät Opel Astra G -00, Opel Astra 1.8 Gsi 16V -92, Opel Astra 2.0GSi 16V -94, Bmw 320i, -85, volvo 740 turbo -89, Opel astra turbo coupe -03, Honda Civic -89
Kyllähän mä tuun. Ei mulla kai muutakaan tekemistä oikein ole... Täytyy kuitenkin katsoa, ettei vedä sit torstaina itseään ihan piippuun duunissa.
Tossa just katselin Itä-Uudenmaan miittikalenteria/-topicia ja ens lauantaina olis Porvoossa miitti. Mennäänkö porukalla?
Ja Johnny, jos oikein käsitin tosta sun asuinpaikasta (M-kylä), niin ei mullakaan yhtään lyhyemmät matkat ole.
Meinasitko enne sit ihan oikeesti kruisailla vai "kruisailla"?
Tossa just katselin Itä-Uudenmaan miittikalenteria/-topicia ja ens lauantaina olis Porvoossa miitti. Mennäänkö porukalla?
Ja Johnny, jos oikein käsitin tosta sun asuinpaikasta (M-kylä), niin ei mullakaan yhtään lyhyemmät matkat ole.
Meinasitko enne sit ihan oikeesti kruisailla vai "kruisailla"?
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Nalen, täs tapauksessa M-kylä tarkoittaa Monninkylää
Ja mie lähen lauantaina Lappeenrannan huippunopeus päiville.
Ja mie lähen lauantaina Lappeenrannan huippunopeus päiville.
Johnny, la gente esta muy loca.
Arvaus meni siis täysin metsään. Syvälle sinneJohnny kirjoitti:Nalen, täs tapauksessa M-kylä tarkoittaa Monninkylää![]()
No on mullakin kuitenkin sellaiset vajaa 25km täältä tuonne Nihtisillalle. Porvoon miittiin olis matkaa taas reilut 36km eli mulle melko sama. Kymppi sinne tänne, ketä haittaa...
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
eipä tuo porvookaan pahalta kuulostais.
Itellä olis tarkotus mennä hämäläisiä kattelee sunnuntaina Kärkölään...
Itellä olis tarkotus mennä hämäläisiä kattelee sunnuntaina Kärkölään...