Ei pelaa, ei.....Juppi- kirjoitti:jos tätä kukaan edes enään pelaa.
Gladiatus
- VecculiOoppeli
- OCF Member 2017
- Dominator
- 'Diplomat'

Hmmm olen aina ollut hidas syttymään mut ilmeisesti tämän pelin osalta se hidas syttyminen oli kohtalokasta... Ei taida ocf kiltalaisilta saada apui S1 tai S2 servuilla... nimimerkilla MugE vähä pulassa välillä ku isot pojat kiusaa he he...
Aika hyvin näyttää olevan OCF kiltojen jampat sijoittuneina molemmilla servuilla
Aika hyvin näyttää olevan OCF kiltojen jampat sijoittuneina molemmilla servuilla
*Domi from Saarijärvi*
*Kesäkiesi* Manta B 77 Berlinetta
*käyttis* Vectra C1 2.0T farkku
"ei se vauhti vaan SE tyyli..."
Laita listaa ukoista vaikka tänne tai hae jomman kumman servun kiltaan. Ykkösservulla on kakkoskillassa ainakin tilaa. Joten hakemusta vaan kehiin.Dominator kirjoitti:Hmmm olen aina ollut hidas syttymään mut ilmeisesti tämän pelin osalta se hidas syttyminen oli kohtalokasta... Ei taida ocf kiltalaisilta saada apui S1 tai S2 servuilla... nimimerkilla MugE vähä pulassa välillä ku isot pojat kiusaa he he...
Skoda Octavia TDI
- VecculiOoppeli
- OCF Member 2017
Hmm.. rekisteröidyin sitten eilen itsekin tuonne (serveri 2), ajan tappamiseksi.
Pelaajatunnus : Dalmore
Pelistä en oikein mitään ymmärrä, mutta areenaa on tullut käytettyä kai ahkerasti ja tehtäviäkin onnistuneesti vedetty läpi. Kunniaa kertynyt 232 pistettä, yksi taistelu hävitty..
Voiko tuo pelihahmo kuollakin?
Kukaan ei ole haastanut minua.. ilmeisesti aloittelijan tuuria.
Pelaajatunnus : Dalmore
Pelistä en oikein mitään ymmärrä, mutta areenaa on tullut käytettyä kai ahkerasti ja tehtäviäkin onnistuneesti vedetty läpi. Kunniaa kertynyt 232 pistettä, yksi taistelu hävitty..
Voiko tuo pelihahmo kuollakin?
Kukaan ei ole haastanut minua.. ilmeisesti aloittelijan tuuria.
Opel Astra Caravan Sport 1.8i vm. 94 - R.I.P.
Opel Vectra Caravan Sport 2.0t vm. 04
Opel Corsa 3ov. 1.2 vm.08 - R.I.P.
Opel Vectra Caravan Sport 2.0t vm. 04
Opel Corsa 3ov. 1.2 vm.08 - R.I.P.
- Dominator
- 'Diplomat'

Ei siinä kuolla käsittääkseni voi... Jos henget menee alas niin kukaan ei voi haastaa sinua etkä itse myöskään voi haastaa riitaa 
Mulla on käynyt ykkös servulla hyvä munkki kun ei ole pahemmin tullut turpiin vaikka oon jo noussu +10 leveleille asti... kakkos servulla sitten ovat isot pojat potkineet päähään iha kivasti. nyt pitää kattoo jos vielä tulevat kiltaan liittymisen jälkeen haastamaan niin pistän meidän "pahat pojat" perään...
Ei muuta kun suoritat tehtäviä ja keräilet kunniaa arenalla ja aina kun oot pelisessiota lopettamassa isket äijän vaikka yön ajaksi töihin niin siitä se sitten lähtee
Nii joo ja siis nimella MugE vaikutan molemmilla servuilla...
Mulla on käynyt ykkös servulla hyvä munkki kun ei ole pahemmin tullut turpiin vaikka oon jo noussu +10 leveleille asti... kakkos servulla sitten ovat isot pojat potkineet päähään iha kivasti. nyt pitää kattoo jos vielä tulevat kiltaan liittymisen jälkeen haastamaan niin pistän meidän "pahat pojat" perään...
Ei muuta kun suoritat tehtäviä ja keräilet kunniaa arenalla ja aina kun oot pelisessiota lopettamassa isket äijän vaikka yön ajaksi töihin niin siitä se sitten lähtee
Nii joo ja siis nimella MugE vaikutan molemmilla servuilla...
*Domi from Saarijärvi*
Helvetti multa lahoo kohta pää!
Oon yrittäny lihviä yhtä sotilaskarkuria jo viikon.. Tossa muutama päivä sit tuli yks vastaan, aivan tolkuttoman huonoilla staatseilla.. No, olin sillee YIPPIKIAIJJEE - mut tää onnistu leipomaan siitä TASAPELIN..
No tänää onnistuin taas löytää yhden, ja reippaasti huonommat statsit ku minulla.. Mut eikös tää perkeleen iippa luuttua mulla lattioita.. Helvetti!
Eiku jatkamaan..
Oon yrittäny lihviä yhtä sotilaskarkuria jo viikon.. Tossa muutama päivä sit tuli yks vastaan, aivan tolkuttoman huonoilla staatseilla.. No, olin sillee YIPPIKIAIJJEE - mut tää onnistu leipomaan siitä TASAPELIN..
No tänää onnistuin taas löytää yhden, ja reippaasti huonommat statsit ku minulla.. Mut eikös tää perkeleen iippa luuttua mulla lattioita.. Helvetti!
Eiku jatkamaan..
- Dominator
- 'Diplomat'

XciD kirjoitti:Helvetti multa lahoo kohta pää!
Eiku jatkamaan..
Tsemppiä vaan, kuullostaa erittäin tutulle
*Domi from Saarijärvi*
Miten toi tili lopetettiin? En enää muista... Jotenkin ei enää riitä mielenkiinto eikä aika tuohon Gladiatukseen.
Tietty jos joku haluaa tuon tilin, niin kyllä sekin onnistuu.
Tietty jos joku haluaa tuon tilin, niin kyllä sekin onnistuu.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa