Aika vähän ajettu omega:)

apexin AFCII(löytyisi yksi ylimääräisenä jos jollain tarvetta)

Penkit sovitettu paikoillee ja Ratti vaihdettu , vielä pitäis vyöt hommata

Mulla taas ei selkä kestä normipenkkiäJV kirjoitti:noilla penkeil ei vaan ole kovin mukavaa ajella pitempää matkaa
ainekin itellä alko käymään selänpäälle..... tai sit mulla on vaan niin huono selkä![]()
mut muuten on kyll aika racing lookki sisältä![]()
ja valases mua vähän mitä tolla apexilla tekkeepi??? (pitäis jotain kehittää tohon mun soittimen alle jäävään aukkoon)

No vaihda alkuperäisiin EVO-500 vanteisiin, joissa uudenkarheet 235/40 kummit päällä.. Näitäkään ei saa enää uusiaJuzzi kirjoitti:Joo eli siis etuvanteet on samat kuin kuvissa mutta takana on 9" leveä ja et 20 ja edessä 8"leveä et 38, ja kyllä mä ne voin myydä niissä on ihan ok kumitkin päällä edessä 225/40 r 18 Nokialaiset ja takana 235/40 18 kitkat Good year
Tarjota saa ,halvat ei ole, kun ei niitä enään saa uusia.

En ainakaan päittäin, ei ole mun makuun, sopii ne Evo500 muttei muuten. Myy ne pois ja osta nää, ainakin 1000€ pitää saada jos joku haluaa.Virimies kirjoitti:No vaihda alkuperäisiin EVO-500 vanteisiin, joissa uudenkarheet 235/40 kummit päällä.. Näitäkään ei saa enää uusiaJuzzi kirjoitti:Joo eli siis etuvanteet on samat kuin kuvissa mutta takana on 9" leveä ja et 20 ja edessä 8"leveä et 38, ja kyllä mä ne voin myydä niissä on ihan ok kumitkin päällä edessä 225/40 r 18 Nokialaiset ja takana 235/40 18 kitkat Good year
No 1000 eurobia niistä on nyt tarjottu, sälli vaan miettii kuljetusta..Juzzi kirjoitti:En ainakaan päittäin, ei ole mun makuun, sopii ne Evo500 muttei muuten. Myy ne pois ja osta nää, ainakin 1000€ pitää saada jos joku haluaa.Virimies kirjoitti:No vaihda alkuperäisiin EVO-500 vanteisiin, joissa uudenkarheet 235/40 kummit päällä.. Näitäkään ei saa enää uusiaJuzzi kirjoitti:Joo eli siis etuvanteet on samat kuin kuvissa mutta takana on 9" leveä ja et 20 ja edessä 8"leveä et 38, ja kyllä mä ne voin myydä niissä on ihan ok kumitkin päällä edessä 225/40 r 18 Nokialaiset ja takana 235/40 18 kitkat Good year

No tieto oli että ne saadaan kuitenkin jotenkin laitettuaLeWe kirjoitti:Ihme ettet ole "purnannut" nokista yhtään. (viikko niistä/kuukaus musta). Voin vaan kuvitella sun hymyn vaik maanantaina. Fuck the fuel...... Cubic inc... tai jotain... Pääset taas laulattamaan... mikä lienee R:än asteet, mut nostoa... Sulake (eli aski) valmistu päivän varoitusajalla(huom. perhe) uusiks.. Pitää vissiin pidentää vaihdeväliä, niin kerkiää kiekat laskee edes vähän.. Tai sit siirryt tonne BTCF.FI:in sivuille M5 harrastajana..