OCF Jäsenrekisteri 2009 (Päivitetty 25.06.2009)
-
EVO-500
- OCF Yhteyshenkilö

- Viesti:
Uusille jäseneksi pyrkiville on lähetetty lähipäivinä sähköiset laskut.
Mikäli haluat itsellesi pikaisesti jäsenkortin sekä uusimman kerholehden niin lasku kannattaa maksaa heti, mieluiten Op:n kautta niin se näkyy heti tilillä. Muutoin seuraavaan korttien teetätykseen sekä niiden toimitukseen lehtien kanssa kuluu taas useita viikkoja...
Mikäli haluat itsellesi pikaisesti jäsenkortin sekä uusimman kerholehden niin lasku kannattaa maksaa heti, mieluiten Op:n kautta niin se näkyy heti tilillä. Muutoin seuraavaan korttien teetätykseen sekä niiden toimitukseen lehtien kanssa kuluu taas useita viikkoja...
Kerhoterveisin:K.Vilen/OCF secretary
Omega A 4.0i 24V EVO 500
Omega B 3.2i 24V Car. "Johnny Cecotto Edition"
Omega A 3.0i 24V Car. "RE85"
Omega A 4.0i 24V EVO 500
-
EVO-500
- OCF Yhteyshenkilö

- Viesti:
Korttisi on teetätyksessä, niin kuin muillakin ja tulee ihan varmasti lähiaikoina myös teille...apusähis kirjoitti:Mie oon maksanut ajat sitten, oottelen lehteä
Usko huviksesi...
Omega A 4.0i 24V EVO 500
Omega A 4.0i 24V EVO 500
OokooEVO-500 kirjoitti:Korttisi on teetätyksessä, niin kuin muillakin ja tulee ihan varmasti lähiaikoina myös teille...apusähis kirjoitti:Mie oon maksanut ajat sitten, oottelen lehteä
Usko huviksesi...
Opel Omega B X25xe (Rakas rakoperse)
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
-
EVO-500
- OCF Yhteyshenkilö

- Viesti:
apusähis kirjoitti:OokooEVO-500 kirjoitti:Korttisi on teetätyksessä, niin kuin muillakin ja tulee ihan varmasti lähiaikoina myös teille...apusähis kirjoitti:Mie oon maksanut ajat sitten, oottelen lehteä
Usko huviksesi...Mut se lehti ois ihan jees. Olis paskallekki jottai lukemista
Eiku, sulle ei enään riittänyt lehtiä, kun kävin jo vessassa...
No vitsi vitsinä...
Niin kuin varmaan voit arvatakin niin KYLLÄ SE LEHTIKIN sinulle tulee sen jäsenkortin kanssa ja ennen, kuin ehdit kysymään niin kyllä, sen jäsenkortin mukana tulee myös tuo vuositarra liimattavaksi jäsenkorttiin...
Omega A 4.0i 24V EVO 500
Omega A 4.0i 24V EVO 500
jäsenmaksu =?
eli eli tännekkin voisi lähetellä sähkösia maksu ilmoituksia...ja kiitokset
riihimäen miitistä mitä nyt vaa kerkes itse olemaan paikan päällä vauhtiradalla.
riihimäen miitistä mitä nyt vaa kerkes itse olemaan paikan päällä vauhtiradalla.
-
EVO-500
- OCF Yhteyshenkilö

- Viesti:
Re: jäsenmaksu =?
No, tämän postauksenne perusteella on ainakin täysin mahdotonta lähettää sähköistä laskua, kun ei ole mitään yhteystietojanne saatikka nimeänne näkyvillä, mutta ilmeisesti olette lähettänyt jo minulle jäsenhakemuksen ja jos olette niin teille tullaan lähettämään sähköinen lasku viimeistään ensi viikolla.LIama kirjoitti:eli eli tännekkin voisi lähetellä sähkösia maksu ilmoituksia...ja kiitokset
Omega A 4.0i 24V EVO 500
Omega A 4.0i 24V EVO 500
Päivitystä!
Jäsenalueelle olisi kiva päästä kans kyllä lueskeleen 
-
EVO-500
- OCF Yhteyshenkilö

- Viesti:
No sehän on tietenkin juuri se, jonka olette jäsenrekisteriin ilmoittaneet.pörri kirjoitti:Mun paikkakunta oli väärin tuos listas mutta eikait se haittaa
Mikäli asuinkunta tai kaupunki on eri, kuin postitoimipaikka niin emmehän me voi sitä tietää, eikä meillä oli mitään kristallipalloa vaan sieltä ne tulevat suoraan tuohon yleiseen reksiteriin.