Editoin se tohon otsakkeeseen ja jos en paljon väärin muista niin on oikeen vapaa viikonloppu silloin niin ei muuta kuin ompun nokka kohti forssaa jos sieltä hämeenlinnasta tulisi enempikin populaa katselemaan forssan ihmeitä en tiiä kyllä mitä ihmeitä forssassa on ocf meetin lisäks
Joo, aattelin mäkin lähtee, ellei nyt jotain ihan ihmeellistä tuu...
Elikkäs lauantaina 21.2 Prisman parkkipaikka klo 14.00
Voitais vaikka kokoontua keitaalla ensin ja ajeltais sit "letkassa" kohti hämeenlinnaa??
Sopii!!
Klo. 13.00 keitaalla siinä samassa paikassa kun mitä miittinkiä pidetään?!?
Eiköhän me toi miittinki paikka sieltä hämeenlinnasta sitten löydetä...
edit: Ja ilmestykää muutkin keitaalle jotka olis lähdössä... Mites Ahnuld???
<font size=-1>[ This Message was edited by: Wilzup on 2004-02-18 12:24 ]</font>
No voehan perkule...
Kolmen auton & miehen voimin käytiin H-Linnassa ja olihan siellä useampia paikallisiakin.
Täytynee jatkaa lähialueiden yhteydenpitoa tulevaisuudessakin.
Joo, ja kesän tullen varmaan matkataan "letkassa" ainakin joihinkin tapahtumiin??
bonellahan on jo ton Hämeenlinna miitin tiimoilta mun numero, ja kyllähän sen voin muillekin privana laittaa???
Mä oon luvannut infota tota kaveria, jolla on se GSI kaddu, ainakin sen aikaa kun se on intissä...
edit: niin ja toivottavasti Hämeenlinnalaisiakin poikkeilee Forssan suunnalla, miittinkin merkeissä.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Wilzup on 2004-02-23 22:00 ]</font>
oon kyllä edellisen yön töissä (ennen seuraavaa miittinkiä) mutta eiköhän vois hämeenlinnan suunnalta tulla sinne "letkassa" jos pari autoa saa lähteen.......
<font size=-1>[ This Message was edited by: ocf-32 on 2004-02-24 12:30 ]</font>
taas alko vi*****a tual on lauantaina joku prkl. haastattelu jatkopaikoista ja kaikki pääsee viimeistään klo 16 pois ei taida päästä nyttenkään mutta seuraavaan meettiin voin päästä tulemaan b conalla jos vain kaupat syntyvät