Kyllä näin on! Kaveri tulee ihan puskista ja vetää kaks vuotta vanhalla autolla pisteille!jpisteh kirjoitti: Rantasen Matti ajoi todella hienosti.
j.h
MM Ralli - topic
-
Black Diamond
- 'Diplomat'

Kyllä siellä vaan tuli oltua, aamusta iltaan, saranasta siltaanNipe kirjoitti:Samaa voi sanoo veikastaveikka81 kirjoitti:
Mutta missä on Nipe![]()
![]()
? Ei miestä näkynytkään
Jämässä on ihan vitun huonot pizzapaikat
Oli muuten Kakaristossa muutama ihminen
Kakaristossa oli porukkaa itteni mukaan lukien, tosin käveltiin jossain kohtaa sinne pätkälle eteenpäin...siitä muistona n. 7cm pitkä verinaarmu kädessäveikka81 kirjoitti:Kyllä siellä vaan tuli oltua, aamusta iltaan, saranasta siltaanNipe kirjoitti:Samaa voi sanoo veikastaveikka81 kirjoitti:
Mutta missä on Nipe![]()
![]()
? Ei miestä näkynytkään
![]()
Oli muuten Kakaristossa muutama ihminen![]()
![]()
![]()
jazari75 kirjoitti:vapaa suomennos: "nauroi päin naamaamimmix kirjoitti:Atkinson hymyili mulle...![]()
"
Ei se nyt ihan niin mennyt...
Oli mulla sit se toinenkin rallikuski mut se jäi tunnistamatta... se oli ainakin paremman näkönen ku tää Atkinssi, muttei mitään tietoo ees mistä maasta se oli. Luotan siihen että se vielä palaa mua hakemaan
Ja kylläpä on taas kaupunki hiljanen ja tyhjä.
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
Jaahas, Loebille 7 viikkoa ajokieltoa suomenmaalla...(mutta mitenhän käy tuossa Saksan mömmöm osallistumisessa?)
http://www.iltalehti.fi/urheilu/2008080 ... 1_ur.shtml
http://www.iltalehti.fi/urheilu/2008080 ... 1_ur.shtml
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
Pieni varoituksen sana rallikuskia odotellessa, Moottoriurheilu on harrastus, jossa voi tehdä nopeasti pienen omaisuuden (jos lähtiessä on iso omaisuus).mimmix kirjoitti: Oli mulla sit se toinenkin rallikuski mut se jäi tunnistamatta... se oli ainakin paremman näkönen ku tää Atkinssi, muttei mitään tietoo ees mistä maasta se oli. Luotan siihen että se vielä palaa mua hakemaan
j.h
Sunnuntai ilta on terassilla ja ravinteloissa tilaa mukavasti, sillä jäljellä on vain tosi rallihenkiköt
Eli sää sit vissiin kohta siirryt täältä pois jonnekki jokkis foorumille.... Sniff...mimmix kirjoitti:jazari75 kirjoitti:vapaa suomennos: "nauroi päin naamaamimmix kirjoitti:Atkinson hymyili mulle...![]()
"
![]()
Ei se nyt ihan niin mennyt...![]()
Oli mulla sit se toinenkin rallikuski mut se jäi tunnistamatta... se oli ainakin paremman näkönen ku tää Atkinssi, muttei mitään tietoo ees mistä maasta se oli. Luotan siihen että se vielä palaa mua hakemaan
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)