Astra22 kirjoitti:
Hienoa, että saatiin toimimaan ja puhelin sulle takaisin.
Jep, ihme mihin kaikkeen noi ohjelmat kykenee nykyään olin laittanu sticky messagenkin siihen niin se joutu vaihtaan toiseen puhelimeen kun ei pystyny tekemään mitään sillä :DD
Eikös iPhonessa ja windowsissa ole joku tuollanen automaattisesti jo?
Emännällä on Lumia 800 ja siinä kattoin niin ainakin siinä on joku seuranta, mut en muista nyt äkkiseltään, että oliko niissä jotain muuta.
Omaan N8:iin kaipaisin kyllä kans jotain tuollasta, mutta eipä ole vielä tullut vastaan mitään hyvää ja toimivaa.
-19 Astra 1.6T -02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti-15 Corsa E 1.4-07 Vectra 2.8t-06 Vectra 3.0CDTI OPC-line -98 Vectra 1.6-94 Vectra 1.8-08 Astra H 1.9CDTI OPC-line-94 Corsa B 1.4SI Omega B2 Caravan 2.5 EleganceAstra G Club Caravan 2.0DI
Rookeri kirjoitti:Hei kertokaas miten ton saa ladattua ja asennettua? Ei nyt ehdi googlettaa mutta voisin kans asentaa puhelimeeni tommosen!
Mää latasin ton android marketista (eli nykynen google play tms.) ja ton saa ihan Avast!in kotisivuilta. Se on se mobile security ja siinä samalla tulee toi anti-theft. Ja mitä katoin muuten sieltä, niin niitä samankaltasia ohjelmia oli pirusti siä mutta toi avast oli arvosteltu parhaaks niistä.
Rookeri kirjoitti:Mikä taika siinä on että vaikka miten katot että pussilakana on oikeinpäin pyykkikoneeseen laittaessa niin kone kun on sen pessy nii se on pois ottaessa lähes poikkeuksetta nurinkurin!?
Minulla käy yleensä niin, että ne pesussa kadonneet sukat ja pyyhkeet on siellä pussilakanan sisällä.
Oli pikainen tarve jollekin vaatteelle eikä sitä löytyny ennenkuin vajaan viikon jälkeen sieltä pussilakanasta. Minulla yleensä kyllä kalsarit kääntyy pesussa niin, että toinen lahje on oikein ja toinen väärin päin.
Opel Vectra C2 GTS
Z18XER
==========
"On typerää tehdä sama virhe kahdesti. " (Muumipappa)