Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Releessä kärjet hitsannu yhteen.
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
Mitenkähän VTS-Xsarassa on toteutettu sivulistojen kiinnitys? 
E: Samanlaisilla muovinastoilla kun ovipahvitkin.
E: Samanlaisilla muovinastoilla kun ovipahvitkin.
Millon se aikajana oikein tulee?
Ei sillä että sitä haluaisin..
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
Mietin samaa, joku aika sit tuli ilmoitus että kaikilla vaihtuu tyyliin maaliskuun lopulla se. No mä sit hampaita kiristellen laitoin sen jo sitä ennen itselleni. Eipä näytä muuttuneen mihinkään osalla. Pitäis ehkä palauttaa vanha takas.mimmix kirjoitti:Millon se aikajana oikein tulee?
Eikö? Damn.. No sit on pakko mennä tolla uudella.
Mikä helvetin aikajana? 
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
^Facebookin "uudistus"
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Eli EVVK.mannion kirjoitti:^Facebookin "uudistus"
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
- sahtimonni
- 'Senator'

Onko mitään hajua miten puhelimen GPS-jäljitys onnistuu? Mulla katos vappuhulinassa puhelin ja avast anti theftin olin siihen asentanu. Nyt tuli sitten viesti mun puhelimesta sen avastin lähettämänä että siihen on vaihettu sim-kortti ja että tuntematon käyttäjä käyttää sitä nyt. Eli noiden anti theft-systeemeiden pointti on ilmeisesti se, että ne seuraa sitä puhelinta jollain paikantamisella mutta miten saan selville esim. jotain koordinaatteja tai mitään siitä? tai sit menee poliisijutuiks.
Olis ihan kiva saada se luuri takas kuitenki.
Näyttäisi toimivan tekstiviesteillä.sahtimonni kirjoitti:Onko mitään hajua miten puhelimen GPS-jäljitys onnistuu? Mulla katos vappuhulinassa puhelin ja avast anti theftin olin siihen asentanu. Nyt tuli sitten viesti mun puhelimesta sen avastin lähettämänä että siihen on vaihettu sim-kortti ja että tuntematon käyttäjä käyttää sitä nyt. Eli noiden anti theft-systeemeiden pointti on ilmeisesti se, että ne seuraa sitä puhelinta jollain paikantamisella mutta miten saan selville esim. jotain koordinaatteja tai mitään siitä? tai sit menee poliisijutuiks.
http://www.avast.com/free-mobile-security#commands
LOCATE
Sample: 2222 LOCATE
Locate the device
LOCATE <interval duration in minutes>
Sample: 2222 LOCATE 5
Track the device continuously
LOCATE STOP
Sample: 2222 LOCATE STOP
Stop continous tracking
Hyväksi neuvoksi sanotaan sitä, jonka mies antaa ollessaan itse liian vanha olemaan huonona esimerkkinä.
- sahtimonni
- 'Senator'

Hmm, kiitoksia pirusti noista neuvoista!Astra22 kirjoitti:Näyttäisi toimivan tekstiviesteillä.sahtimonni kirjoitti:Onko mitään hajua miten puhelimen GPS-jäljitys onnistuu? Mulla katos vappuhulinassa puhelin ja avast anti theftin olin siihen asentanu. Nyt tuli sitten viesti mun puhelimesta sen avastin lähettämänä että siihen on vaihettu sim-kortti ja että tuntematon käyttäjä käyttää sitä nyt. Eli noiden anti theft-systeemeiden pointti on ilmeisesti se, että ne seuraa sitä puhelinta jollain paikantamisella mutta miten saan selville esim. jotain koordinaatteja tai mitään siitä? tai sit menee poliisijutuiks.
http://www.avast.com/free-mobile-security#commands
LOCATE
Sample: 2222 LOCATE
Locate the device
LOCATE <interval duration in minutes>
Sample: 2222 LOCATE 5
Track the device continuously
LOCATE STOP
Sample: 2222 LOCATE STOP
Stop continous tracking
Tarkoittaakohan toi nyt sitä että mun pitää lähettää noita viestejä tohon numeroon, millä sim-kortilla se puhelin nyt toimii... kun se puhelinnumero tuli mun isälle (turvanumeroon) tekstarina, eli joku tällä hetkelläkin käyttää sitä.. Ja siis oon 020202 käyny läpi ja yrittäny soittaakin, muttei oikeen tuota tulosta
^
Joo, viestiä vaan menemään.
Sä voit vaikka ensin Locatella paikallistaa puhelimen ja sitten katsoa siitä läheltä sopivan paikan johon tyyppi voi sen jättää. Kioski tms.
Ja Message tekstarilla ilmoitus että lukitset puhelimen ja kerrot paikan mihin sen voi jättää.
Parit Siren on ja off vielä päälle.
Tietty lukitsemisen jälkeen tyyppi voi heittää sen poiskin, mutta kannattaa kuitenkin kokeilla.
Sä voit vaikka ensin Locatella paikallistaa puhelimen ja sitten katsoa siitä läheltä sopivan paikan johon tyyppi voi sen jättää. Kioski tms.
Ja Message tekstarilla ilmoitus että lukitset puhelimen ja kerrot paikan mihin sen voi jättää.
Tietty lukitsemisen jälkeen tyyppi voi heittää sen poiskin, mutta kannattaa kuitenkin kokeilla.
Hyväksi neuvoksi sanotaan sitä, jonka mies antaa ollessaan itse liian vanha olemaan huonona esimerkkinä.
- sahtimonni
- 'Senator'

Noin aattelin itekin, ja veikkaan kyllä että noiden viestien jälkeen puhelin ottais syvän sukelluksen esim. tammerkoskeen, mutta parempi sekin kun että joku persereikä saa ilmaseks puhelimen..Astra22 kirjoitti:^
Ainoo asia mikä vieläkin mietityttää on se, että jos lähetän ton viestin siihen numeroon jolla toi puhelin on nyt käytössä niin näkeekö se sen salasanankin..? :O kun tossa pitää lähettää se anti theftin salasana edellä, ja jos se näkee sen niin sittenhän se voi ite mennä vaihteleen siitä kaikkee. Tai no, jos se eka löytää sen ohjelman kun mulla on siinä viä se stealth mode päällä eli se ei löydy avast nimellä
Ei se nää.sahtimonni kirjoitti: Noin aattelin itekin, ja veikkaan kyllä että noiden viestien jälkeen puhelin ottais syvän sukelluksen esim. tammerkoskeen, mutta parempi sekin kun että joku persereikä saa ilmaseks puhelimen..
Ainoo asia mikä vieläkin mietityttää on se, että jos lähetän ton viestin siihen numeroon jolla toi puhelin on nyt käytössä niin näkeekö se sen salasanankin..? :O kun tossa pitää lähettää se anti theftin salasana edellä, ja jos se näkee sen niin sittenhän se voi ite mennä vaihteleen siitä kaikkee. Tai no, jos se eka löytää sen ohjelman kun mulla on siinä viä se stealth mode päällä eli se ei löydy avast nimellä
Ainoa mitä se näkee on noiden viestien tekstiosuudet.
MESSAGE <message text>
Sample: 2222 MESSAGE Give back my phone!
Salasana vaan varmistaa ettei kukaan pilanpäiten saa laitettua puhelimeen noita viestejä.
- sahtimonni
- 'Senator'

Astra22 kirjoitti:Ei se nää.sahtimonni kirjoitti: Noin aattelin itekin, ja veikkaan kyllä että noiden viestien jälkeen puhelin ottais syvän sukelluksen esim. tammerkoskeen, mutta parempi sekin kun että joku persereikä saa ilmaseks puhelimen..
Ainoa mitä se näkee on noiden viestien tekstiosuudet.
MESSAGE <message text>
Sample: 2222 MESSAGE Give back my phone!
Salasana vaan varmistaa ettei kukaan pilanpäiten saa laitettua puhelimeen noita viestejä.
Joo toimi tollain! Jumalauta sieltä soitti joku nuori likka tohon isän puhelimeen että se on sillä se puhelin
asuu vielä alle kilometrin päässä musta, huomenna käyn sitten hakemassa sen tosta!
Kiitti perkuleesti avusta!