Kanta-Hämeen aluemiitti - su 04.01. Ullan Pakari Rmk klo 16

Aluetoimintaa ja kokoontumisia ympäri Suomea
TeBa
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeBa »

AtB kirjoitti:Elossa ollaan eilisen jäljeltä vaikka vähän hölmö olo onkin :lol: On aika hissua lähteä miittiin jos kaks ihmistä vaan tulossa :-?
En ihan kerkee täältä Hyvinkäältä tohon 1400 :roll:
Täällä vaan kääritään isoo rahaa 8)
Tai huomenna se tosi ISO raha vasta tulee ;)
MB W201 190D OM605 powered with Holset
AtB
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja AtB »

Oliko ketään paikalla? Mulle tuli yhen aikaan pakko lähteä kiireisesti koiran kanssa päivystävälle eläinlääkärille ja just pääsin vasta kotiin.. Koira vetää tuolla sikeitä kun jouduttiin nukuttaan.. Hammas oli lohjennut niin joutu sen nukutuksessa katkaisemaan ja hiomaan... :(
ama
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ama »

joo mä olin yksisteen siellä noin vartin ja oottelin jos joku sattuis tuleen paikalle, sit rupes seura vituttaan :lol:
AtB
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja AtB »

Äh.. Sori, piti kyllä tulla paikalle mut kun toi koira meni lohkaseen ton hampaansa :roll: No, mut ei siellä sinänsä olis kovin erityisesti ollutkaan porukkaa sitten niin eipä siinä varmaan muutenkaan olis ihmeempiä jaksanut seisoskella :-? Pitäs saada vähän aktiivisemmiksi ihmisiä hei! :wink:
ama
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ama »

joo et mitään ihmeellistä missannu :wink: kyllähän ton ymmärtää et koira pitää hoitaa kuntoon, ei ois kivaa jos ittellä ois hammas tossa kunnossa. tuskin oisin mäkään tullu jos hammas ois "räjähtäny" :)
XeRRaX
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja XeRRaX »

mä vasta heräsin siin kahen aikaa sillee kunnolla.. ja pääsin liikkeelle vasta noin 19.30 :-? hurjaa puuhaa toi juominen.. ainakin sillee jälkee päin :lol:
Opel Manta B GSi 77'/86'
Opel Corsa A 14NZ 90'
Opel Omega A 20NE 90'
Opel Omega B X30XE 99'
-----------------------------------------
<Joskus> Opel Meriva X16XEP 08'
XeRRaX
'Admiral'
'Admiral'

AtB, Olitkos eilen Prismassa?? (Ke 7.12) :o -(z)-
Opel Manta B GSi 77'/86'
Opel Corsa A 14NZ 90'
Opel Omega A 20NE 90'
Opel Omega B X30XE 99'
AtB
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja AtB »

XeRRaX kirjoitti:AtB, Olitkos eilen Prismassa?? (Ke 7.12) :o -(z)-
Öhm.. Tota.. En mä muista.. :D Mihin aikaan? Ja missä päin? :P
AtB
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja AtB »

Nyt olisi sitten ajankohtaista varmaan keskustella ensi vuoden ensimmäisestä miitistä, 1.1. tuskin kovinkaan moni tulee paikalle :roll:
Eli milloin pidetään miittiä tammikuussa? Ja muutenkin olis varmaan kiva jos ihmisiltä sais ideoita ja mielipiteitä että missä, milloin ja miten niitä miittejä järjestettäisiin? Jos sais enemmän porukkaa mukaan, olis kiva oikeesti saada edes enemmän kuin se kolme autoo mukaan :D
ama
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ama »

oisko 7.1.2006. hyvä päivä, sehän on heti loppiaisen jälkeen.paikasta en tiiä mut joku sisäpaikka vois olla hyvä houkutin. hämeenlinnalaiset taitaa vaan olla niin "unista" porukkaa et tarvitaan pieni tai ainaki keskikokoinen ihme et sinne saa enempi ku kolme autoo :lol:
pitäsköhän laittaa mainos paikalliseen sanomalehteen :wink:
maritus
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja maritus »

Jotenkin kyllä tarvitsisi ilmoittaa, kun moni ei varmaan tätä foorumia selaa. Ja tehdä selväksi, että ei tarvi kuulua klubiin. Mutta pitäisikö kokeilla sitä Prisman kahviota? Minä tuskin pääsen paikalle, kun varmaan töissä tarvitaan loppiaisen jälkeen jokainen käsipari...
XeRRaX
'Admiral'
'Admiral'

AtB kirjoitti: Öhm.. Tota.. En mä muista.. :D Mihin aikaan? Ja missä päin? :P

Mitähän aikaa se olis ollu... siin vähän ennen puol seiskaa varmaan :)
siin ihan alus ku mennää pullonpalautusovesta :)

Sit tosta miitistä mielipiteitä et et... mä luulen et saatais enemmän porukkaa kasaan kun miitti olis illemmalla tai mulle ainakin henk. koht. sopis ihan mikä viikonpäivä tahansa jos miitti olis illalla :) ja edelleen henk. koht. tasolla mulle toi lauantai klo 14:00 on varmaan kaikkein huonoin aika :( taino ei se sunnuntainakaan tohon aikaan hyvä olis :lol:

ja 1.1 en kyllä pääse tulee :-? 7.1 kävis mulle kuhan klo ois jotain muuta ku 14:00 :roll:
Opel Manta B GSi 77'/86'
Opel Corsa A 14NZ 90'
Opel Omega A 20NE 90'
Opel Omega B X30XE 99'
ama
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ama »

joo munki puolesta tota miitti vois siirtää myöhemmäksi esim lauantai klo 17.00 tai jotain. mulla on ainaki tosi epätodennäköistä et pääsisin/jaksaisin arki-iltasin ku noi työt on mitä on.
pitäs varmaan sopia semmonen aika et mahdollisimman moni pääsis tuleen, siispä jos sais pari kolme kellon aikaa ni niistä vois sit äänestää.
oispahan ainaki temoraattisesti päätetty kellon aika :wink:
XeRRaX
'Admiral'
'Admiral'

toi 17 ois jo paljo parempi ku 14... kun viimeks esitin mielipiteeni aiheesta tuol 29 sivun paikkeilla niin sanottiin että alkaa saunat lämpee ja olut maistuu lauantai-iltana niin mitenkäs sit olis sunnuntai?? Onks porukalla sillon paljon menoo?? mietin ittelle parasta aikaa niin mulla se olis sunnuntai-ilta 19 jälkee :roll: Mut mitä mikko sano niin toi äänestys ois ihan hyvä :) mut sen pitäis olla sitten niin että vaan ne äänestää jokka oiskeesti ois tulossa ja jokka oikeesti kävis.. ettei vaan satunnaisia "kun ei muutakaan tekemistä" siis toki hyvä että sellasetkin kävis ees sen kerran mutta siihen mahdolliseen äänestykseen se ei sit ois nii hyvä..tai jotain..
Opel Manta B GSi 77'/86'
Opel Corsa A 14NZ 90'
Opel Omega A 20NE 90'
Opel Omega B X30XE 99'
ama
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ama »

mä voisin antaa ääneni tolle sunnuntaille klo 19, mut ootellaan ja katellaan mitä enemmistö päättää. multa tais mennä vähä ohi toi selitys, oli kai tarkotus ne äänestäis jotka kävis miiteissä useemmin ku kerran?
huva idea sikäli etten joudu oleen miitissä sunnuntai iltana klo22 yksin :wink:
Vastaa Viestiin