TeBa kirjoitti:Aiiiivan, tilaa vetää tukevaa burnista Kaikki "kardaani-kuninkaat" paikalle Pitää yrittää vääntäytyä paikalle.......kahvit termarissa mukaan
Sitäpä hyvinkin Ja mä en ollut tänään sekaisin päivistä töissä Tänäänhän on siis perjantai ja huomenna miitti, jeah?
Mää sain Mantankin taas iskuun mut ei päässy taaskaan miittii ku oli vähän tukka sekasin perjantain metroilusta jos ens kerral sit sattuis olemaa liian vähän rahaa lähtee baaritoimintaa nii saattais Manta piipahtaa miitissä...
jep. mennäänkö suoraan prismaan vai eka vanhaan paikkaan ja sit siitä porukalla kahville.sisätilat tosiaan kiehtoo ei ne ilmat ainakaan tästä parane ennen kevättä
Prisma on niin suosittu kauppa ettei löydy tyhjää tilaa parkkikselta Ei, mutta oikeasti nähdään cittarilla ja kävellään Prismalle. Joku voi vaikka eksyä matkalla uuteen paikkaan kun se on niin kaukana vanhasta.
Ja en minä ole tänään ollut hajoilemass töissä enkä ole yhtään väsynyt
AtB kirjoitti:Ei siellä prismalla oikein mun mielestä ole ikinä semmosta kunnollista tyhjää tilaa että parempi varmaan vallata se cittarin parkkiksen pääty vaan
varsinkin kun joulu pukkaa päälle ja ihmiset on hypistelemässä kaikkia tavaroita jostain macdonaldsin päästä parkkipaikka vois löytyä tilaa mutta eihän sieltä jaksa kävellä kahvioon asti vanhassa paikassa vaan,siitähän pääsee näppärästi prismaan