Joo eipähän oo kyllä Lurttisella mitään tekemistä sen asian kanssa.
Juu ei, mutta tuo mimmixin viestimäärä näyttää olevan kovin muuttuvaa sorttia... siinä saattaa olla Lurttisellakin jotain tekemistä asian kanssa... kun siinä taisi olla vähän enemmänkin joku aika sitten...
ata kirjoitti:Juu ei, mutta tuo mimmixin viestimäärä näyttää olevan kovin muuttuvaa sorttia... siinä saattaa olla Lurttisellakin jotain tekemistä asian kanssa... kun siinä taisi olla vähän enemmänkin joku aika sitten...
ata kirjoitti:Juu ei, mutta tuo mimmixin viestimäärä näyttää olevan kovin muuttuvaa sorttia... siinä saattaa olla Lurttisellakin jotain tekemistä asian kanssa... kun siinä taisi olla vähän enemmänkin joku aika sitten...
Joo, mä näin jonkun 9000 jossain välissä
Ajattelin että sehän olisi sopiva viestimäärä memberille, muttei sitten ollutkaan näköjään...
Joo, mä näin jonkun 9000 jossain välissä
Ajattelin että sehän olisi sopiva viestimäärä memberille, muttei sitten ollutkaan näköjään...
Se tuntuu joillekin olevan kamalan tärkeä tuo viestimäärä. Ja juu näin kyllä tuon 9000 ja vallan säikähdin
Minä ku oon pelkkä joutavan jauhaja niin sitä parempi mitä vähemmän viestejä
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn