Juppi- kirjoitti:^Ei niistä aina saa mitään, vai tarkoititko että et saa tavaroita mitkä olisi pitänyt saada ? Siinä tapauksessa ne löytyy Viestit ja sitten Paketit kansiosta. Voisiko joku käydä vähän pehmittämässä tuota Turskapurska:a että pääsisi areenalla eteenpäin.
En tarkoita tehtävän tavaroita, oon nyt ~15 tutkimusmatkaa tehnyt enkä ole saanut mitään, ei ole tehtävää menossa nyt.
En voi olla nauramatta tuolle yllä mainitulle uljaalle yliherralle (tai mikä liekkään)... tyyppi hyökkää vain, jos toisella on elinvoima vähissä Saatanan selkäänpuukottaja, jolla suurin osa porukasta pyyhkii lattiaa
Ei vittu et riipas, joku ryösti 3400 kultaa Eikä mulla ollut edes paljoa,noin 22k. Ihmettelen vaan paljon sitä sit saa jos ryöstää jonkun jolla on useampi sataa tuhatta..
JiiPR kirjoitti:Ei vittu et riipas, joku ryösti 3400 kultaa Eikä mulla ollut edes paljoa,noin 22k. Ihmettelen vaan paljon sitä sit saa jos ryöstää jonkun jolla on useampi sataa tuhatta..
Noista oppii. Pidin itsekin jossain vaiheessa kun kultaa rupes tulemaan niin pientö "säästöpossua" aina hätävaralle, mutta sen kerran kun päivän aikana katos 7000 niin en oo enää kultaa hamstrannu, vaan kaikki käytetään vaikka sapuskan ostamiseen tai ukon päivittelyyn.
Itse olen ruvennut säilyttämään tutkimusmatkoilta saatuja tavaroita repussa ja sitten kun tarvii rahaa niin myy ne pois sen sijaan että möisi ne heti pois ja odottelisi että joku tulee ryöstämään.
Johnny kirjoitti:Itse olen ruvennut säilyttämään tutkimusmatkoilta saatuja tavaroita repussa ja sitten kun tarvii rahaa niin myy ne pois sen sijaan että möisi ne heti pois ja odottelisi että joku tulee ryöstämään.
Johnny kirjoitti:Itse olen ruvennut säilyttämään tutkimusmatkoilta saatuja tavaroita repussa ja sitten kun tarvii rahaa niin myy ne pois sen sijaan että möisi ne heti pois ja odottelisi että joku tulee ryöstämään.