Speedster 2,0 Turbo, "Rattikelkka" Project Fenix.
Re: Speedster 2,0 Turbo, "Rattikelkka" Klasenin settiä
Mitenkäs jos logosta olisi tuo pelkkä salama?
Ilman merkkiä tai ei ainakaa noin saakelin isoa merkkiä jos sen laitat. 
- A5 coupe 3.0tdi
- Insignia wagon 1.6T
- Mk4 Golf wagon 1.9tdi
- Insignia wagon 1.6T
- Mk4 Golf wagon 1.9tdi
Toi musta Opelin logo on mun mielestä tyylikkäin tähän 
Korinvärinen
olisi mun ehdotus.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Aarnikotka...

lowcali kirjoitti:.
Kannattasko laittaa noille releille vielä kannat? jos tulee ongelmia niin ois helpompi reileitä vaihtaa. ja ei tulis semmosta mahdollisuutta että liittimet pääsis irtoomaan tärinästä.
Impala SS -62
Ford Model A 5W -31
Kadett C City -76 ja -77
Octavia vRS 4x4 -16
Ford Model A 5W -31
Kadett C City -76 ja -77
Octavia vRS 4x4 -16
Kiitoksia vaan kommenteista. Tuo merkkijuttu kyllä mietityttää. Jos tuota typerää hinauslenkin kiinnityskohtaa ei olisi, en laittaisi merkkiä. Mutta saapa nähdä. Pitänee ottaa tuosta lähikuva, niin selkiytyy ongelma parhaiten sitä kautta tätä seuraaville. Aarnikotka ois komia, mutta tässä on ratti väärällä puolella
Pyörittelin niitä releiden kantoja Kärkkäisen varaosatiskillä ja ajattelin, ettei niitä tarvitse laittaa. Tuossa asennuksen ympäristössä ei pitäisi olla värinöitä noissa johdoissa ja kaikki piuhat vielä niputetaan, putkitetaan ja teipataan paremmin, kun värkit saapuvat sumujen saarilta. Jos tulee ongelmia, niin muutetaan sitten systeemejä. Äkkiä tuommosen releen vaihtaa ilman kantaakin, eihän noissa ole kuin nuo neljä johtoa/rele.
Huomenna vissiin hiotaan ja maalaillaan |Niksu|:n komennossa.
Pyörittelin niitä releiden kantoja Kärkkäisen varaosatiskillä ja ajattelin, ettei niitä tarvitse laittaa. Tuossa asennuksen ympäristössä ei pitäisi olla värinöitä noissa johdoissa ja kaikki piuhat vielä niputetaan, putkitetaan ja teipataan paremmin, kun värkit saapuvat sumujen saarilta. Jos tulee ongelmia, niin muutetaan sitten systeemejä. Äkkiä tuommosen releen vaihtaa ilman kantaakin, eihän noissa ole kuin nuo neljä johtoa/rele.
Huomenna vissiin hiotaan ja maalaillaan |Niksu|:n komennossa.
Calibra V6, Speedster 2.0 Turbo , MB ML 400 D, Aprilia RSV4
Exät: Kadett E 1.3 S, Vectra A 2.0 GLS, Astra Coupe Bertone 1.8, Calibra 2.0i, Calibra 2.5 V6, Vectra C 2.0 T GTS, Omega MV6 Farkku
-Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr-
Exät: Kadett E 1.3 S, Vectra A 2.0 GLS, Astra Coupe Bertone 1.8, Calibra 2.0i, Calibra 2.5 V6, Vectra C 2.0 T GTS, Omega MV6 Farkku
Miten olisi Speedster logo maskiin?

Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
niin ei pitäisi, mutta sanonpa että on muuten työn puolesta joutunu muutaman kerran ettimään kummallisia sähkövikoja, ja neljällä johdolla voi saada jo aikamoisen sotkun aikaa, nimimerkillä isäntien viritelmiä korjaillutlowcali kirjoitti:
Tuossa asennuksen ympäristössä ei pitäisi olla värinöitä noissa johdoissa
eihän noissa ole kuin nuo neljä johtoa/rele.
Impala SS -62
Ford Model A 5W -31
Kadett C City -76 ja -77
Octavia vRS 4x4 -16
Ford Model A 5W -31
Kadett C City -76 ja -77
Octavia vRS 4x4 -16
Jarno perkeles, huomenna heti pitää mallata.
Ymmärrän yskän.V-V kirjoitti:niin ei pitäisi, mutta sanonpa että on muuten työn puolesta joutunu muutaman kerran ettimään kummallisia sähkövikoja, ja neljällä johdolla voi saada jo aikamoisen sotkun aikaa, nimimerkillä isäntien viritelmiä korjaillutlowcali kirjoitti:
Tuossa asennuksen ympäristössä ei pitäisi olla värinöitä noissa johdoissa
eihän noissa ole kuin nuo neljä johtoa/rele.
Kiitoksia asiallisesta palautteesta! On kiva huomata, että projekti kiinnostaa ja muutkin haluavat sen onnistuvan.
Kommenttia vaan kehiin, jos tekisit itse jotakin toisin.
-
kumimuumi
- OCF Member

Tuon releiden kantojen homman tiedät vain sinä itse... itse olen niin urpo että unohdan johtojen/liitinten järjestyksen jo parissa viikossa.. ehkä sinä muistat vielä
Maskin mustuus/kromi(suus).. mieti itse, molemmat toimii tuon kokoisessa naamassa
Muuten kyllä erittäin asiallisen oloinen rattikelkka
Maskin mustuus/kromi(suus).. mieti itse, molemmat toimii tuon kokoisessa naamassa
Muuten kyllä erittäin asiallisen oloinen rattikelkka
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
^ Toki noista kytkennöistä pitää joku dokumentti tehdä, ei niitä itsekkään varmasti vuoden päästä enää muista, tai ainakin joutuu sitten mittaushommiin, kun ei kuitenkaan enää ole varmuutta muistamisesta.
Tänään Speedyä ulkoilutettiin pitkästä aikaa, kylläkin trailerin kyydissä.

Loputtomalta tuntuneen hiomisen jälkeen tilanne näytti tältä, eli auto työnnettiin uuniin:

Muutama tunti teippaamista ja |Niksu| pääsee huomenna maalaamaan sisäosat.

Sitten auto siirretään taas kotipesään odottamaan sopivaa saumaa, että saa maalin myös päällypuolelle.
Tänään Speedyä ulkoilutettiin pitkästä aikaa, kylläkin trailerin kyydissä.

Loputtomalta tuntuneen hiomisen jälkeen tilanne näytti tältä, eli auto työnnettiin uuniin:

Muutama tunti teippaamista ja |Niksu| pääsee huomenna maalaamaan sisäosat.

Sitten auto siirretään taas kotipesään odottamaan sopivaa saumaa, että saa maalin myös päällypuolelle.
Tummennettu merkki, tai sitten toi Speedster-logo, jahka sen kuvan näkee!
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Re: Speedster 2,0 Turbo, "Rattikelkka"
Mitäs minä sanoin jo kauan sitten, mutta silloin se tyrmättiinJabajee kirjoitti:No nyt ei ollut siitä että hävettäisi joku, vaan siitä ettei ne sovi ainakaan tuollaisenaan yhtään tyyliin kun kaikki muu on tummaa. Ihan sama mitkä merkit siinä olisi, mutta joko mustana tai kokonaan pois olisi parempi. Tämä tietysti vain minun mielipiteeni ja jokainenhan tekee omalleen niinkuin itse tahtoo.lowcali kirjoitti:Mua ei hävetä yhtään että auto onJabajee kirjoitti:Hemmetin hieno auto, mutta nuomerkit äkkiä pois. Varsinkin tuosta keulasta!
Eikä mitään mutinoita että ne kuuluu siihen tms. Aivan hirveän näköiset ja pomppaa pahasti silmään muuten tummasta kokonaisuudesta.. Vasta vaivalla laitoin nuo merkit kiinni. Eivät lähe mihinkään. Kyllä VW-, BMW-, Volvo-, MB- ym. miehiä ketuttaa kun näiden premiumbrändimerkkiautojen valikoimasta ei löydy lähellekkään näin radikaalia vaihtoehtoa, käyvät vuorotellen kurkistamassa että mikä raaseri tuo on ja sitten poistuvat suu mutrussa, kun se olikin VAAN ooppeli.
![]()
![]()
Minun mielipide ei ole muuttunut. Mites lowcalin?