Taippa! Olikos sun omppu eilen Pirttilän lähellä siinä seitsemän pintaan illalla?
Kanta-Hämeen aluemiitti - su 04.01. Ullan Pakari Rmk klo 16
En mä usko että siitä kahta porukkaa tulee sen enempää kuin nyt on porukkaa jotka käy ja jotka ei käy. Kivempi se on että on vähän vaihtoehtoa kun kaikki tosiaan ei pääse viikonloppuisin. Voihan se olla et viralliset miitit on viikonloppuna kuten nytkin on ollut ja miittaillaan sit niiden voimin ketkä jaksaa ja ehtii (eli siis mä, maritus ja taippa kolmistaan?mikko1 kirjoitti:Viikolla tuskin jaksan lähtee (tänäänkin töissä 06.00-19.00) mut viikonloppusin vois pitää kaks meettiä esim joka toinen viikonloppu.Ois ikävää jos tulis kaks eri porukkaa (viikolla tapaavat ja viikonloppusin).
atb:et oo nolife, sulla vaan ei oo mitään parempaakaan tekemistä
Joo, ei oo muuta tekemistä, paitsi juoksennella koiran perässä ja semmosta
Sulla on vikaa päässäsmaritus kirjoitti:Onko mulla vika täällä päässä kun AtB:n signature ei näy? Tai siis on korvautunut tekstillä
Mulle käy kaikki muut illat ens viikolla paitsi maanantai. Et siitä sit, kenellä on tiukin aikataulu sanelee päiväntaippa kirjoitti:Ilmoitelkaa mullekin sitten mikä päivä ens viikolla ja missäoon messissä....
Ketään muuta saapumassa paikalle kuin minä, maritus ja taippa? Kaikki mukaan vaan joilla on mahdollisuus!
-
blueranger
- 'Senator'

- Viesti:
Teillä ei oo asetukset kunnossablueranger kirjoitti:AtB: ei näy sigu mullakaan... vaan rivi html köödiä...
maritus: ei kai sulla vikaa päässä oo :p
taippa: sä oot oikeesti sokee