+ Etupuskuriin se lippa..jamboy kirjoitti:Eipä tämä nyt ihan tähän jäänytkään, tarvii ne valoluomet vielä hommata ja vaihtaa takavaimentaja V6-malliseen ja siihen kunnon blinbling ulostulo...
Vectra B farmari B1->B2, "Valmis? 19.2.2006"
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

no olipas jämäkkä ideajamboy kirjoitti:Tehääns silleen, että tuun lauantaina Lahteen ja sä ystäväällisesti lahjoitat mulle sen sun Riegerin puskurinjatkeen.R.Lehtinen kirjoitti: + Etupuskuriin se lippa..![]()
...ja mieluiten asennat sen samalla vaivalla.
ja mä tiien mitä seuraavaksi..*V**tu mun on pakko laittaa vielä takahelma..*
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
KTM SX 250 -08
Ei oikein se lasikuituinen sytytä.... Saat tuosta omastasi 150€.R.Lehtinen kirjoitti:
no olipas jämäkkä ideatosin, asennus aika on noin 15 minuuttia..
Mutta en mä taida tota omaa antaa..vaikka melkei samaa väriäkin olisi
hmm..kysyitkös siltä hepulta, kuka vastas sulle siinä sun lipan osto ilmotuksessa..se ainakin joskus niitä kauppaili..tai sitten tilaat sieltä puolasta, kohtahan sinne kai kimppa tilaus taas lähtee?
![]()
Mä ajattelin unohtaa takahelman kokonaan. Luomet laitan viikonloppuna. Pitäis ottaa autosta kuvat noilla kesäjameksillakin, näyttää varmaan hitusen paremmalta kun talvipyörissä on ET43 ja kesäbylbyröissä ET38.R.Lehtinen kirjoitti: ja mä tiien mitä seuraavaksi..*V**tu mun on pakko laittaa vielä takahelma..*En mitenkään puhu siis kokemuksen äänellä
![]()

Ok. Mut uus maksoi alle 70€ kotiin tuotuna...jamboy kirjoitti:Ajattelin ostaa käytetyn, lähinnä kokeilumielessä. Olisi eräälä clubin kaverilla moinen ylimääräisenä.
näillä mennään...
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
Tarvii vielä harkita asiaa, josko en asentaisi puskurinjatketta laisinkaan...R.Lehtinen kirjoitti:eihän se itse lippa ole kun sen oliko se nyt 199€postikulut vaan nostaa hintaa..
Vai Lahteen tuutte, morjesta jos satut näkemään![]()
![]()
Mulla kesä vanteissa ET 43ei ne tosin montaa milliä reunemmaksi enää mahtuis..
Tarvii morjestella jos näkyillään.
...juu, mutta olisi vieläkin halvemmalla tiedossa.Jaku kirjoitti:Ok. Mut uus maksoi alle 70€ kotiin tuotuna...jamboy kirjoitti:Ajattelin ostaa käytetyn, lähinnä kokeilumielessä. Olisi eräälä clubin kaverilla moinen ylimääräisenä.