tuning-zone???

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Pillipiipari
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Pillipiipari »

Lallevihtinen juu toki onnistuu, hyvä että joku muukin on kerennyt asiaa selvittämään :) Joutuu tuollaiset varmaan ottaan myös itselle :)

Olen omppuni kanssa taistellu päivän ja näköjään joutuu tilaan siihen repsikan puolelle uuden umpion. Kiillotin "lasin" eli muovin mutta eipä se jätin kirkkaaksi tullut. toinen umpio on uudempi ja siinä on huomattavasti kirkkaampi valo.

Mistä muuten olette hankkineet umpioita? ja onko niitä eri malleja? muistan joskus kuulleeni juttua.. Itsellä jonkin viisaamman mukaan on uudemman malliset valot muttei kuitenkaan xenonit. Mitkähän noi sit on? :) huomaa että vähän väsyttää kun ajatus junnaa..
Palaan tilausten pariin taas maanantaina kun tulen hesaan päin.[/quote]
Lallevihtinen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lallevihtinen »

Sulla on ne uudemmat linssi tyyppiset valot, uusia semmosia halvalla www.autio.net mutta ne eivät ole alkuperäsiä että laatu ei välttämättä ole yhtä hyvää.
Pillipiipari
'Kapitän'
'Kapitän'

Lallevihtinen, kiitos tiedosta!

Vieläkö muita halukkaita tilaajia? ..vielä kerkeää.. :D
jariz
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jariz »

Haluan kanssa nuo racelookin helmat. Samalla voisi tietenkin tilata takahelmankin. :) Vai kerkeääkö enään mukaan? :-?
Lallevihtinen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lallevihtinen »

Pillipiipari kirjoitti:Lallevihtinen, kiitos tiedosta!

Vieläkö muita halukkaita tilaajia? ..vielä kerkeää.. :D
Tuliko mun tilaus perille? ei oo kuulunu mitään..
F-astra
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja F-astra »

eipä oo kuulunu vastausta minullekkaan... ei varmaan vielä muillekkaan...
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja R.Lehtinen »

minulle kuului sen verran että vituiks meni mun osalta..eipä käy osat b2 vectraan...oaitsi kokonaiset puskimet ja helmat..vaan ei etulipat jne..

eli ei tarvii projektit osioon laittaa autoa..sen verta kalliita muovinpaloja täällä ovat, justii laitoin tilaukseen riegerin etulipan..completokselta, ja EI todellakaan halvalla :roll: ei vissii uskalla talveksi laittaa kii, vaikka kuinka polttelis 8)
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
Janitraa
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Janitraa »

Helloy, olisin kiinnostunu tuosta kimppatilauksesta. Että jos tilauksia lähetetään siihen suuntaan, niin täällä ois yks tilaaja lisää :D
smok86
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja smok86 »

onkos kimppatilaus millon lähdössä täältä suunnalta saattaisi löytyä halukas...
Pillipiipari
'Kapitän'
'Kapitän'

Joo meni vähän aikataulut vituiksi kun piti mamman kanssa taistella useampi päivä. Nyt hommat kunnossa ja laitoinkin jo tilauksen jättäneille spostia rahan siirrosta jne.

Tulipa selvitettyä sopivuusasioita ja muutama tilaus vectrab2 meni lörinäksi kun sain moneen kertaan vastauksen puolasta ettei muutamat etu ja takahelmat sovi ko malliin. Laitoin samalla palautetta että voisivat päivittää lisäinfoa tuotteisiin koska uskoisin että muutkin ovat tilanneet osia samoihin autoihin.

Jos joku halukas on ripeä ja haluaa tähän tilaukseen mukaan niin viikonlopun aikana spostia ja valmius siirtää rahat maanantaina nordean tilille niin pääsee mukaan. Ohjeet spostin laittamiseen löytyy sivulta neljä!

T: Pasi Illikainen

Ps. vahvistan toimitusaikataulun heti kun saan sen itse puolasta!

Kannattaa laittaa myös täällä käytetty nimimerkki meiliin :)
absum
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja absum »

Lupasin kommentoida laatua, kun osat saapuvat. Tänään saapuivat ja ihan ei ollut sellaista kuin piti.

Työn laatu on OK ja kaverille tulleet Audin palaset melko lähelle sitä mitä pitikin, mutta minun tuuriani taas se että omat osat olivat jotain ihan muuta.

Helmat aika lähellä Racelookin mallia, mitä pitikin: Racelook vs. tulleet

Etu- ja takalippa ei täsmää pätkääkään. Tilasin nuo Steinmetz -kopiot (click ja click), mutta sain mitä lie (click).

Takalipassa ei ole minkäänlaisia pokkauksia, on vaan tollanen pyöree mötkö. Etulipasta puuttuu keskeltä syvennys, tasapaksu mötkö sekin. Perseestä, en nyt tiedä sitten tekeekö noilla sivuhelmoja lukuunottamatta yhtään mitään :(
I'm not complete idiot, some parts are missing!
jariz
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jariz »

Ai ei käy ollenkaan paikalleen tuo takahelma? Menikö nuo sivuhelmat ihan heittämällä?
absum
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

jariz kirjoitti:Ai ei käy ollenkaan paikalleen tuo takahelma? Menikö nuo sivuhelmat ihan heittämällä?
Siis, työn laatu ok ja osat käyvät kaikki heittämällä paikalleen. Tarkoitin takapään pokkauksilla tota keskiosassa alhaalla menevää syvennystä alkuperäisessä mallissa ja etupäässä alkuperäinen malli on keskeltä auki, tämä ei.

Käyvät siis paikalleen, pohjatöitäkään ei tarvitse juuri tehdä, ulkonäkö vain on jotain muuta kuin piti ja tyystin eri kuin sivuillansa olevissa kuvissakin on.
Pillipiipari
'Kapitän'
'Kapitän'

Kommentoitko vielä puolaan osista? Millä tilausnumerolla sait nuo racelookin helmat? Itse copipastetin täältä helmojen tilausnumeron ja ne vastas naureskellen että se on heidän puhelinnumero :)

Itse odottelen tilausvahvistusta..
absum
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Pillipiipari kirjoitti:Kommentoitko vielä puolaan osista? Millä tilausnumerolla sait nuo racelookin helmat? Itse copipastetin täältä helmojen tilausnumeron ja ne vastas naureskellen että se on heidän puhelinnumero :)

Itse odottelen tilausvahvistusta..
No niinpäs olikin puh.nro. Mun moka, sori. Helmojen numero oli 7492.

Puolaan en ole vielä kommentoinut, mutta kommentoin jahka v*tutus laskee :)
Vastaa Viestiin