Detaljeilla voi sitten kikkailla, katsoo onko isoreikäinen maski paremman näköinen "kromatulla" blitzillä vai ilman. Tai sillä maskin kromikehyksellä vai ilman.
B ascona 2.0 OHC myyty...
-
kumimuumi
- OCF Member

Keulan ilme paranee ku otat sen lipan pois
Detaljeilla voi sitten kikkailla, katsoo onko isoreikäinen maski paremman näköinen "kromatulla" blitzillä vai ilman. Tai sillä maskin kromikehyksellä vai ilman.
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
niinpä en kuitenkaa ota sitä pois ainakaan vielä... kyllä se ilme muullakin muuttuukumimuumi kirjoitti:Keulan ilme paranee ku otat sen lipan pois![]()
olisin jättäny kromi
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut
Powered by BMW
Museoinnilta pelastetut
onhan tuo kiva auto sais vaan 2* enämpi hevosii lisää pellin alle ja lukkoperä... kyllä sitä joutuu puhaltimen laittaan jos ei sitte iske budjetti ratkasu eli 20xe puolta halvemmaksi han tuo tulis mutta nälkä kasvaa syödessä!Tonij kirjoitti:itellä oli melk. saman värinen aski kans.se maalattii sil teollisuus väril ja alut....aiai vielki näkee märkii unia siit. tulee mun mielest siistimpi ku otat sen kontti lipan pois ja mustat orkkis puskurit.harmi ku myin sen se oli suomen vanhin b koppanen "lyhyt kilpinen ns-66"
yhteen recaroon on nyt nahat leikelty ompelu vielä edessä aattelin vetää takapenkinki (tulee bmw recaro takaselkänoja) keinonahalla+ovipahvit...
en ota lippaa pois mun mielestä ainut toi Irmscherin lippa joka tuohon sopii 400:ssa on jo liian iso ilman kaarilevikkeitä mun mielestä!
takavalojen välin maalaan mustaksi ja bemun vanteitten keskiosat ku saan hankittuu maalii lisää!
tuo etupuskuri on kyllä vaiheessa orgispuskuri ja etulippa olis parempi!
takavaimentimen vaihdan kans pienempään ku löydän hyvän aihion!
Bmw e61 msport
Museoinnilta pelastetut
Powered by BMW
Museoinnilta pelastetut
tuo ei oo yhtään hullumpi idea toi e30 bemun kojelauta on ollu aikasemminki mieles ja nuita sais halvalla... onhan mulla noi e30 sporttirecarotki ku saan verhoiltuaTonij kirjoitti:sopii "aika" heittämäl tohon 320 bemun kojelauta.paljo paljo hienompi ku orkkisja peräki o aika vaivaton jos jaksaa nikkaroida.eli taka lamput ja se väli osa,hiekkapelti ja kontti.
ei tiedä vaikka tuleeki kojelauta jos sattuu inspiraatio iskeen!
jostaki ku sais ylimäärästä hynkkyä nii ostasin 400 kopio etupuskurin on se niin hieno sopiski paljon paremmin
tarkotus olis maalata tuo uudestaan (väristä ei tietoo joku tommonen perusväri) pienellä ehostuksella kesällä ja panostaa tonne konehuoneen puolelle...
Bmw e61 msport
Museoinnilta pelastetut
Powered by BMW
Museoinnilta pelastetut
Tuo kojelauta projekti on käynyt pari kertaa itsellänikin mielessähenkkas81 kirjoitti:tuo ei oo yhtään hullumpi idea toi e30 bemun kojelauta on ollu aikasemminki mieles ja nuita sais halvalla... onhan mulla noi e30 sporttirecarotki ku saan verhoiltuaTonij kirjoitti:sopii "aika" heittämäl tohon 320 bemun kojelauta.paljo paljo hienompi ku orkkisja peräki o aika vaivaton jos jaksaa nikkaroida.eli taka lamput ja se väli osa,hiekkapelti ja kontti.
ei tiedä vaikka tuleeki kojelauta jos sattuu inspiraatio iskeen!
jostaki ku sais ylimäärästä hynkkyä nii ostasin 400 kopio etupuskurin on se niin hieno sopiski paljon paremmin
tarkotus olis maalata tuo uudestaan (väristä ei tietoo joku tommonen perusväri) pienellä ehostuksella kesällä ja panostaa tonne konehuoneen puolelle...
ja siitä muuten tulis tämän näköinen: http://www.web-und-net.de/jens/manta/mantabilder.htm
entäpä tämä vaihtoehto: http://www.a-400.de/asconainnen.jpg
"älä tee väkisin, hae isompi vasara..."
-
kumimuumi
- OCF Member

Mulla on yks Opel Tuning -lehti missä on oranssi Jägermeister-Ascona e30-kojelaudalla ja mustilla -takavaloilla. Ei ollenkaan pahan näköinen viritys. Samassa autossa oli myös korkea Evosiipi 
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
Yhden mantan kuvan olen nähnyt missä oli 240volvon kojelauta mittaristo uudelleen rakennettuna ja jotakin muutakin oli vissiin muuteltu, ennemmin minä sellaisen muutoksen tekisin mitä pistäisi tuollaisten uudempien "tylsien" autojen kojelautoja vanhuksiin, En ymmärrä miksi näistä vanhoista ooppeleista pitää nykyään saada tehdä bemareita esim sisustalla ja moottoreilla. Ja kaiken lisäksi jotkut vielä haaveilee bemarin retku perästä ooppeliin, kuinka moni on muuten ajanut jollain e30 bemarilla? Melko hirveä kokemus esim: b asconan jälkeen, taka-akseliston toiminta on suoraan sanottuna aivan perseestä. Anteeksi tämä avautumiseni tässä rupesi vain tuntumaan että pitää saada tulemaan mielipiteet ulos. Sori jos joku ei pitänyt mielipiteestäni 
Kyl määki niin kauhiast huonoist autois kärssii sain.
itse laittaisin 320 perän kirkkail lampunkuvuil...hienot
sit perus mustat puskurit ja ehkä nelivalot mitkä tummentaisin hiukan:roll: sit o hyvän näkönen luomien kanssa.
vinkki erikoiseen konepeltiin:dieselin muuten mut etu osa tavallista..noin 35-45cm keulast.
itel oli siin sinises ja oli sika makee
hitto ku en ottanut siit kuvia ku se oli nipus.
valkoseks kaikki jarrut ja pohjan osat.
siin sun opelis ku se o kans sininen niin kompon valkoset 15" näyttää tosi makeelt ja isoil..koita vaik fotaril.
sit perus mustat puskurit ja ehkä nelivalot mitkä tummentaisin hiukan:roll: sit o hyvän näkönen luomien kanssa.
vinkki erikoiseen konepeltiin:dieselin muuten mut etu osa tavallista..noin 35-45cm keulast.
itel oli siin sinises ja oli sika makee
hitto ku en ottanut siit kuvia ku se oli nipus.
valkoseks kaikki jarrut ja pohjan osat.
siin sun opelis ku se o kans sininen niin kompon valkoset 15" näyttää tosi makeelt ja isoil..koita vaik fotaril.
Ainut mitä päällepäin muuttasin vois olla toi etupuskin tosin teen siihen mustan pikkulipan jos se sillä vähän paranis toi ulkonäkö...
muuten tykkään tosta ulkonäöstä!
tosin saattaas kiinnostaa noi 400 kilkkeet kaarilevikkeillä jos jossakinvaihees laittas ja tekis look a like:n vaatii vaan leveet vanteet jos teettäs ne peltivanteet 15*8 etee ja taka 15*10 olis härski
Pistin tossa haun päälle e30 halvasta kojelaudasta jos jossakin vaihees innostus laittaan... gsi kadetin digimittariaki oon aatellu
muuten tykkään tosta ulkonäöstä!
tosin saattaas kiinnostaa noi 400 kilkkeet kaarilevikkeillä jos jossakinvaihees laittas ja tekis look a like:n vaatii vaan leveet vanteet jos teettäs ne peltivanteet 15*8 etee ja taka 15*10 olis härski
Pistin tossa haun päälle e30 halvasta kojelaudasta jos jossakin vaihees innostus laittaan... gsi kadetin digimittariaki oon aatellu
Bmw e61 msport
Museoinnilta pelastetut