Kyllä kuvagalleriakin on suunnitelmissa ja on sinne tarkoitus tuoda muitakin kuvia tapahtumakuvien lisäksi.ata kirjoitti:Ja se tapahtumakuvagallerian paluu, älkää sitä unohtako!
Sivuston ja foorumin uudistus - palautteet
Re: Sivuston ja foorumin uudistus - palautteet
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Nyt kun tänne saavuin tässä juuri hetki sitten niin oli kyllä ensimmäinen lataus jotenkin lag-lag, mutta sen jälkeen tuntuu toimivan, olo on että jossain vähän kyllä häröö...
Niin näistä värimaailmoista kun puhuttiin niin innostuin leikkimään firefoxilla ja tämä minkä tein niin ei näyttänyt niin pään tappavalta kuin ensimmäinen yritys, joten tässä olis mun heitto ideaksi värimaailman modista:
http://urjaman.dyndns.info/hmmlol.png <- se on "iso" kuva ja en jaksanut ruveta säätämään että saisin sen < 100k.... ja sit ois ollu viel se resokin...
Lyhyesti tuo on vain bg2 = RGB 251,225,100
Niin näistä värimaailmoista kun puhuttiin niin innostuin leikkimään firefoxilla ja tämä minkä tein niin ei näyttänyt niin pään tappavalta kuin ensimmäinen yritys, joten tässä olis mun heitto ideaksi värimaailman modista:
http://urjaman.dyndns.info/hmmlol.png <- se on "iso" kuva ja en jaksanut ruveta säätämään että saisin sen < 100k.... ja sit ois ollu viel se resokin...
Lyhyesti tuo on vain bg2 = RGB 251,225,100
Vectra merit -95 C18NZ ja Vectra GL -90 C20NE
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Yllättävän hieno provo, sait heti minut palaamaan näyttämällä juuri hyvän esimerkin siitä miksi täällä ei nykyään enää jaksa lueskella ja kirjoitella. Oikeastaan mua on turhankin helppo provota jos totta puhutaan.. Ihan sama mitä tänne kirjoittaa, jos mielipide ei seuraa valtavirtaa saa haukut, etenkin minä olen jo tiettävästikin aika pilkunnussija kusipää täällä kuten toisaalla on jo hyvinkin selväksi asia tullut kun olen pari kertaa antanut moitetta foorumin/ylläpidon muutoksista ja toiminnasta. Harmi jos jotkut niin tosissaan luulee. Juutaskin otti niin ison palkokasvin nenään etten enää edes saa kunniaa olla hänen lärvikirjakamunaJuutas kirjoitti: Ei tollasta jaksa edes kuunnella enää. Hei hei. Ei tuu ikävä.
Tarkennan nyt kuitenkin vielä tuota minun viestiä, että sen ei ole tarkoitus olla vittuilua eikä edes vähääkään vittumaiseen sävyyn kirjoitettu, kuten siinä on mainittu on hyvä, että täällä jaksetaan touhuta ja tehdä muutoksia. Hatunnosto tästä kaikille mukanaolijoille vaikka olenkin tainnut enemmän negatiivista palautetta antaa tähänasti. Ehkä mulla on asennevamma? vaikka olen pyrkinyt olemaan yleensä aika avarakatseinen..
Ja foorumin yleisestä tasosta täytyy toisen foorumin valvojana todeta, että pieni lauma kakstahdin tuoksuisia teinejäkin osaa käyttäytyä nettikeskusteluissa paremmin kuin monet täällä, ja mikä parasta, vaikka vähän mopo karkais niin siellä uskotaan kerrasta kun vähän murahtaa. Tämä foorumin keskustelutaso ei suinkaan ole ylläpidon syytä eikä sinänsä tähän kuulu, tänne vain on eksynyt mielenkiintoista sakkia, toki vähän tiukempi kuri ei haittaisi.
Modernisointi ei ole pahasta, minusta vain tuo värinvaihto harmaaseen ei ollut hyvä asia, nimenomaan minun mielestä. AtB taisi ensimmäisessä viestissä pyytää rakentavaa palautetta joten päätin oman mielipiteeni ilmaista ja yritin tehdä sen mahdollisimman asiallisesti ja niin rakentavasti kuin minun vähäiset verbaaliset kykyni antaa periksi, mutta jostakin syystä sen haluaa ainakin juutas ja mahdollisesti jotkut muutkin ymmärtää vastarannan kiisken päänaukomisena. Siksi koitan korjata ettei tule väärinkäsityksiä enempää.
Ja niin, en ole häipymässä kokonaan pois ikuisiksi ajoiksi ja pistämässä koko foorumia henk.koht banniin, en vain enää jaksa osallistua aktiivisesti yleisen puolen porinoihin ja seurata sitä lähes päivittäin kun siellä on liikaa kapeakatseisia ja muita asennevammaisia ihmisiä eikä keskutelut enää ole siellä mukavia, minun asennevamma ei sovi joukkoon.. Saa Juutas ja muut huokaista rauhassa ja jatkaa temmellystä siellä.
Ja perään vielä mainitakseni tuo urjamanin laittama kuva on erittäin hyvännäköinen versio sivustosta, tuollainen näyttäisi paljon paremmalta, silti modernilta ja nimenomaan aidolta oikealta ooppelifoorumilta
Tuohan oli vain tosiaan pikkuisen vähemmän saturoitu versio tuosta yläpalkin keltaisesta (ettei satu niin paljoa silmään vs tuo harmaa kun käytin sitä noin joka toisen postauksen värinä). Sitten tuolla topic listaus sivuilla ja muutenkin niin mielestäni eniten tosiaan haittaa kontrastin puute kun on monessa paikassa vähän tummemman harmaata tekstiä (130,130,130 bongattu) vähän vaaleamman harmaalla (usein 240,240,240) pohjalla. Kokeilin vähän niin esim niiden tekstien värin muutos esim (60,60,60) näytti paljon luettavammalta, ja silti huomaa eron noiden tärkeämpien tekstien (topic nimet) mustaan. Ja tietenkin voisi kokeilla pientä ripausta kellerrystä noidenkin sivujen taustoille, ei sieläkään näyttänyt pahalta.
Vectra merit -95 C18NZ ja Vectra GL -90 C20NE
- sepse
- OCF Member 2023

Täältä vanha väsyneine silmineen antaa äänen urjamanin demolle vaikka kukaan ei pyytänytkään äänestämään / harkitkaa vakavissanne tuota vaihtoehtoa jos ei tunnu kiittämättömältä kommentilta niin kerron että tuo on huomattavasti parempi kun nyt käytössä oleva (100%) / kiitos ja anteeksi
Seppo
Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6 
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Vectramannelle sen verran tiedoksi että poistin lähemmäs 80 henkilöä naamakirjasta. Syitä sen enempää erittelemättä. Ei vaan oo mitään henk. kohtaista mut "yritän" pitää siellä sellaiset henkilöt joiden kanssa olen tekemisissä IRL. Suurin osa oli sellaisia etten sanaakaan koskaan siellä ollut vaihtanut ja mun pelleilyt ei varmaan niitä kiinnosta.
Ja työnnä sä palkokasvit vaan sinne minne aurinko paistaa.
Itse en aio maksaa 2014 foorumimaksua koska olen työtä vieroksuva sosiaalipummieläkeläinen ja 30€ mä otan yhdet pikakännit joten raha ei riitä. Ja pelkän kalajoen ja syyspartyjen takia ei jaksa. Mä sairastelen kotona.
Mutta se siitä kiusaamisesta ja OT:stä.
Nyt kun tätä on tässä selaillut niin toimii muuten hyvin, mutta kun kirjoittaa uuden viestin tai avaa jonkun ketjun niin firefoxin alalaidassa juoksee juuri tuo IP osoite ja sanoo kauan waiting: blaa blaa... eli jotain miettii. Kone on juuri Kasperskyllä ja SUPERAntiSpywarella sekä ajurit kaikki on päivitetty uusimpiin.
Ja työnnä sä palkokasvit vaan sinne minne aurinko paistaa.
Itse en aio maksaa 2014 foorumimaksua koska olen työtä vieroksuva sosiaalipummieläkeläinen ja 30€ mä otan yhdet pikakännit joten raha ei riitä. Ja pelkän kalajoen ja syyspartyjen takia ei jaksa. Mä sairastelen kotona.
Mutta se siitä kiusaamisesta ja OT:stä.
Nyt kun tätä on tässä selaillut niin toimii muuten hyvin, mutta kun kirjoittaa uuden viestin tai avaa jonkun ketjun niin firefoxin alalaidassa juoksee juuri tuo IP osoite ja sanoo kauan waiting: blaa blaa... eli jotain miettii. Kone on juuri Kasperskyllä ja SUPERAntiSpywarella sekä ajurit kaikki on päivitetty uusimpiin.
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
^
Lurttinen kirjoitti:Domaineja ei ole siirretty vielä, joten nyt mennään jonkun aikaa pelkällä IP:llä.Nalen kirjoitti:Tiedä sitten, mistä johtuu, mutta mulla näkyy osoiterivillä esim. tätä viestiä kirjoittaessa 188.165.136.251/posting.php....
Ei siis lue opelclubfinland.fi vaikka sen kirjoittamalla pääsinkin etusivulle.
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Kappas, meni ohi. Kiitos!Woody kirjoitti:^Lurttinen kirjoitti:Domaineja ei ole siirretty vielä, joten nyt mennään jonkun aikaa pelkällä IP:llä.Nalen kirjoitti:Tiedä sitten, mistä johtuu, mutta mulla näkyy osoiterivillä esim. tätä viestiä kirjoittaessa 188.165.136.251/posting.php....
Ei siis lue opelclubfinland.fi vaikka sen kirjoittamalla pääsinkin etusivulle.
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Äidinkielentunnilla opetettiin joskus että isoa alkukirjainta voidaan käyttää myös tyylikeinona tai kohteliaisuutta korostettaessa.Rookeri kirjoitti:Miksi rompetorin säännöissä myyjä ja ostaja on kirjoitettu isolla alkukirjaimella? Näyttää typerältä.
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

- Jäsennumero: 2729
Minä ainakaan ole noin tarkkaan jaksanu opetusta seurata...B-Na kirjoitti:Äidinkielentunnilla opetettiin joskus että isoa alkukirjainta voidaan käyttää myös tyylikeinona tai kohteliaisuutta korostettaessa.Rookeri kirjoitti:Miksi rompetorin säännöissä myyjä ja ostaja on kirjoitettu isolla alkukirjaimella? Näyttää typerältä.
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
Uskon.tuikki kirjoitti:Minä ainakaan ole noin tarkkaan jaksanu opetusta seurata...B-Na kirjoitti:Äidinkielentunnilla opetettiin joskus että isoa alkukirjainta voidaan käyttää myös tyylikeinona tai kohteliaisuutta korostettaessa.Rookeri kirjoitti:Miksi rompetorin säännöissä myyjä ja ostaja on kirjoitettu isolla alkukirjaimella? Näyttää typerältä.![]()
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
Noi säännöt oli jo vanhalla foorumilla joten ei liity varsinaisesti tähän aiheeseen.Rookeri kirjoitti:Miksi rompetorin säännöissä myyjä ja ostaja on kirjoitettu isolla alkukirjaimella? Näyttää typerältä.
Joo, on ne toki tuotu paremmin esille.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
urjamanin väri ehotus vois sopia paremmin tähän kelta harmaaseen maailmaan kun keltasta ei nyt ole kuin sivun ylhäällä ja rullatessa aivan alas. Muuten turhan harmaa. Ei toki aivan susikaan.
Tapatalkkia ei ilmeisesti ole tulossa vieläkään? Onko se mistä hommasta kiinni että sen sais toimimaan?
Tapatalkkia ei ilmeisesti ole tulossa vieläkään? Onko se mistä hommasta kiinni että sen sais toimimaan?
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Tossa oli puhetta, että siitä järjestetään jossain vaiheessa galluppi, että kuinka moni sitä haluaa?juzze kirjoitti: Tapatalkkia ei ilmeisesti ole tulossa vieläkään? Onko se mistä hommasta kiinni että sen sais toimimaan?
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
- sepse
- OCF Member 2023

Mikä on tapatalkki
Seppo
Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6