Tuleeko tuo sit midin ruuveilla kiinni siihen pahkaan ovessa? että sehän sit kans tukee sitä kun sen yhen kiinnikkeen joutu laikkaan pois.
Astralla abcille nii päästään ihasteleen puolivalmista työtä

Tajusin tässä justii että oon ollu sulle tässä pienen ajan sisällä niin paljon apuna että oon sun autoon saanu varmaan enemmän aikaan ko omaanJumitzu kirjoitti:Nonnii taas jotain tuli ropailtua eilen illalla...
Moottorihuoneen kaapelointien parantelua..
50mm2 kaapelia tuli vedeltyä laturilta akulle,moottorista runkoon ja samasta maapisteestä akun miinukselle 70mm2.
Rizla tuossa oli se kuva siitä mun hyndain takaluukusta mistä sanoin mutten sillon löytäny kuvia..
http://www.minunauto.com/files/imagecac ... 955858.jpg
Vectra nyt on tuommonen nuoren amispojan viritelmä kun ei oo oikeen tietoo/taitoo rakennella niin ei uskalla ees lähtee yrittään ettei mee vituiksJumitzu kirjoitti:Mut sulla on ollu se tupakki ja mulla ne työkalut
![]()
Mut vectra ois hyvis kuosis jos oisit yhtäpaljon laittanu siihen aikaa.. mut jospa me sitäkin rakennnettais kohta?
Jee. Saadaan uus pääte rikkinäisen tilalle kohtapuoliinJumitzu kirjoitti:Täällä suunnalla seuraavaanlaista prokkista..
Takavalojen tummentamista spreillä.. kai saa sitte poistettua vaikka asetonilla..
Takaluukun kromilista hiilariteipillä.
Keulastamerkinreunoila suurin kromiosa hiilariteipillä.
Etupäälle tilattu Genesis profile four 4kanavainen vahvistin.
Vaffi tilaukseen ja ensperjantaina pääsee kytkeen ku tullaan oulusta ja noita muita tekemään nytte)