Onhan se tosin pisteillä kiinni muualtakin. Eiköhän nuo mene vielä jokusen vuoden
Pulverimaalaukseen vein nuo etukelkan kanssa. Ensi viikolla jos pääsisi perän kimppuun ja tekisi niille saman. Tällä viikolla ei vielä ehtinyt sen kimppuun.
Nigou kirjoitti:On muuten todella nätti Manta.
Onko muuten kenelläkään tietoa mistä voisi saada noita 400:en levikkeitä? Olen tässä jo useamman tunnin netistä etsiskellyt mutta ei vaan osu silmään.
Joo osasinkin odottaa suht kovaa hintaa ja siksi kelpaakin ihan lasikuituiset, jäi vaan mainitsematta tuosta edellisestä viestistä. Eli aitoja ja alkuperäisiä ei kannata tarjota jos ei saa extra halvallaEWO-500 kirjoitti:Nigou kirjoitti:On muuten todella nätti Manta.
Onko muuten kenelläkään tietoa mistä voisi saada noita 400:en levikkeitä? Olen tässä jo useamman tunnin netistä etsiskellyt mutta ei vaan osu silmään.
On tietoa mut halpoja ja ne ei oo. Puhutaan nelinumeroisesta hinnasta ja ei ala ykkösellä mutta ovat uusia ja istuu sit hyvin.
Äläs nyt, asiat vois olla huonomminkimikkis kirjoitti:Vi**ttaavälillä tuo hinkkaaminen, kasaaminen olisi paljon kivempaa
![]()
http://www.speedydelivery.co.uk/car-bod ... -400.shtmlNigou kirjoitti:Onko muuten kenelläkään tietoa mistä voisi saada noita 400:en levikkeitä? Olen tässä jo useamman tunnin netistä etsiskellyt mutta ei vaan osu silmään.

Loistavaa Marko!Marko.L kirjoitti:Dr.mantalla on noita alempia laakereita, kuten myös ylempiä. Hintakin oli aika edullinen(15e).
Multakin tietty löytyis tuo alempi laakeri ja tiivistekumi(uusi gm-osa). Jos sulla on hoppu sen kanssa niin voisin tuoda sen vaikka tullessani kun tulen niitä laseja hakemaan?
Jep, voin mitata. Tosin menee vaja viikko ennen kuin menen seuravaksi tallille. Työ haittaa taas harrastustoimintaaomega16T kirjoitti:Kehtaatkos mitata ton laakerin sekä rattiputken sisämitan? Tietäis sit millaista laakeria ettis ittelle.