Ledytyksestä taas

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
teemuk
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja teemuk »

keltainen on varmaan aika lähellä alkuperäistä hehkupolttimoa (vähän himmennettynä)
Tuossa kuva vihreästä.....Kuva
-Mikä vittu saa ihmisen ostamaan aina vaan lisää opeleita
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
keijog
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja keijog »

Kiitoksia kuvasta. Juuri sen verran erilainen ja pervo mitä odotinkin. Tilanne on kyllä värien suhteen edelleen täysin auki, nyt on jopa palattu takaisin alkuperäiseen olotilaan, eli kaikki värit mahdollisia. Pitää varmaan tilata useampi setti eri värejä ja testailla.
dam
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja dam »

vihreästä tulee mieleen toyota ;)

astran päivämäärä/kello näytössä keltainen näytti huonommalta kuin tavallinen hehkulanka.. punainen oli ihan ok, muttei kuitenkaan säväyttänyt tarpeeksi joten tuli laitettua valkoiset. sininen ei vaan iske..
nyk: E30
ex: Astra Sport 16V '95 & Kadett GSi 16V '88
keijog
'Kadett'
'Kadett'

Ei valkoisesta näytöstä olisi kuvaa tarjolla?
Inkeri
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Inkeri »

Osaisitteko kertoa minkälaisia ledejä menisi Astra G:n mittaristoon ja katkaisijoiden valoiksi? Siis noista Xenonled.comin tuotteista. Ja mites tuo ajotietokoneen näyttö. Onko sinne suoraan saatavilla sininen ledi vai täytyykö se itse juottaa sinne kiinni? Onko kovin hankala homma saada kaikki valot siniseksi ihan tavallisilla ledeillä etu vastusta käyttäen, siis itse rakentamalla nuo valot? Vaativatko ne silloin jonkinlaisen kannan käyttämistä?

Kiitoksia jo näin etukäteen vinkeistä!
|-|ene
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja |-|ene »

Ei nuo edelliset kuvat mulla ainakaa tähtonu näkyä. Oisko kellään kuva punasesta?
Nii ja minkälaisella kannalla ja mitä ledejä ja kuinka paljon menis 8v calibraan?
Pinohiiri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Pinohiiri »

Inkeri kirjoitti:Osaisitteko kertoa minkälaisia ledejä menisi Astra G:n mittaristoon ja katkaisijoiden valoiksi? Siis noista Xenonled.comin tuotteista. Ja mites tuo ajotietokoneen näyttö. Onko sinne suoraan saatavilla sininen ledi vai täytyykö se itse juottaa sinne kiinni? Onko kovin hankala homma saada kaikki valot siniseksi ihan tavallisilla ledeillä etu vastusta käyttäen, siis itse rakentamalla nuo valot? Vaativatko ne silloin jonkinlaisen kannan käyttämistä?

Kiitoksia jo näin etukäteen vinkeistä!
Nämä itseäkin kiinnosta että tietää millä kannalla olevia ledejä tuolta tilaisi.
ap85
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ap85 »

Polttimot rakennetaan samalla tavalla kun äffään:
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... hp?t=93052

Mittaristoon menee 4 5mm ledillä varustettua polttimoa, päät hiotaan todella lyhyiksi, että valo jakaantuu paremmin.

Lämmönsäädinpaneelin taakse menee 2 kpl 5mm led polttimoa

Diginäyttöön 2 kpl 5mm led polttimoa

Sitten jos jaksaa rakentaa penkinlämmittimille ledit niin joutuu askartelemaan hieman enemmän koska vanhat hehkulamput on juotettu piirilevylle säätimen sisään. Säätimen aukaisu on helppoa ja pienellä vaivalla nekin keltainen 3mm ledi + hehkulamppu vaihtuu 3mm lediksi + 5 mm ledeiksi, jos ei sitten halua jättää sitä keltaista siihen merkkivaloksi.

Valon säätimeen pystyy myös vaihtamaan. Irroittaminen on helppoa samoin avaaminen. Katkaisijassa on hieman erikoinen polttimo joten jouduin itse juottamaan ledin johtojen päähän omassani.

Ja jos ei jaksa askarrella niin tilaa vaan tuolla samalla kannalla varustettuja valmiita led polttimoita.
Skoda Octavia TDI
miikka555
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja miikka555 »

Heitetääs tähän perään.. Mistä johtuu kun ledit on alkaneet vilkkumaan? Sekä yksi oma viritelmänappi että kaksi xenonled.comin "valmista" lediä vilkkuu. Välillä enemmän, välillä vähemmän, välillä ei ollenkaan ja välillä ei pala ollenkaan. Onko muilla ollut vastaavaa?
Saab
Omenalimu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Omenalimu »

itsellä calibraan mittarin valot korvattu ledeille ja ajotietokoneen valo korvattu ledillä. Väri tietenkin sin.... ei todellakaan vaan valkoinen.

ja kuvan voisi tässä joku ilta ottaa kun on pimeätä.
toteutettu motonetin ledeillä jotka on suoraan sovellettu tuolle noin 12V
Irmscher DTM Edition Coupe -03
Inkeri
'Kadett'
'Kadett'

Voisiko joku ystävällisesti kertoa, että millä kannalla olevia ledejä pitäisi tilata tuolta xenonled.comista tuohon G:hen vai täytyykö mun ensin purkaa koko paketti ja katsoa itse.
ap85
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ap85 »

Inkeri kirjoitti:Voisiko joku ystävällisesti kertoa, että millä kannalla olevia ledejä pitäisi tilata tuolta xenonled.comista tuohon G:hen vai täytyykö mun ensin purkaa koko paketti ja katsoa itse.
T5+B8.5D-kantaiset

Tuolla heti toisena listassa.
http://xenonled.com/leds12.htm

Nuo käyvät mittaristoon, lämmönsäätimeen sekä digitaalinäyttöön. Menekki 4 + 2 + 2.
Skoda Octavia TDI
Inkeri
'Kadett'
'Kadett'

Paljon paljon kiitoksia..
keijog
'Kadett'
'Kadett'

Omenalimu kirjoitti:itsellä calibraan mittarin valot korvattu ledeille ja ajotietokoneen valo korvattu ledillä. Väri tietenkin sin.... ei todellakaan vaan valkoinen.

ja kuvan voisi tässä joku ilta ottaa kun on pimeätä.
toteutettu motonetin ledeillä jotka on suoraan sovellettu tuolle noin 12V
Ota ihmeessä, itselleni on tulossa Dealextreme.commista valkoisia ja punaisia ledejä, kumpaakin 10kpl (n. 1e 2kpl). En osannut päättää kumpaa laittaa, niin otin molempia, ehkä jopa laitan molempia värejä. Sinänsä mukavia hintoja, Motonet myy tismalleen samoja ledejä viiden euron hintaan per 2kpl, Fixuksessa oli 'vain 6,50e sama 2kpl:n pakkaus.
Freelancer85
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

led

Viesti Kirjoittaja Freelancer85 »

Ledit tilattu, nyt vaan odottelemaan asennusta
Vastaa Viestiin