Omega MR6 *MYYNNISSÄ* 4300€

Esittele Opel-projektisi tai autosi
A.k.i
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja A.k.i »

juuri niinkuin mika sanoi ei muista kaikkea, mut on tää semmonen insinöörin taidonnäyte :lollis: :lollis: :no:
Vectra stw 1.6 -98
Astra stw 1.6 -05
Kawasaki kx250f -09
ooopel
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja ooopel »

no löytyy täältä viimesenpäälle rempattu konekkin 1300 ekee, melkein 3000 eken remppa tehty....m kut pakko myöntää, et eikö toikin kone haettu multa, mut en ikään ite purkanu sitä......j akaveri laittoi siitä kannen , siis koneita ja tiiviste....
A.k.i
'Senator'
'Senator'

ooopel kirjoitti:no löytyy täältä viimesenpäälle rempattu konekkin 1300 ekee, melkein 3000 eken remppa tehty....m kut pakko myöntää, et eikö toikin kone haettu multa, mut en ikään ite purkanu sitä......j akaveri laittoi siitä kannen , siis koneita ja tiiviste....
eiköhän toi oo viimeinen pommi minkä sieltä haen, luotto meni kyl ihan täysin kun katsoo noita virityksiä :evil:
Vectra stw 1.6 -98
Astra stw 1.6 -05
Kawasaki kx250f -09
Ari-S
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

noita seppiä riittää... on tullu huomattua. oli entises autossaki paisari korjattu jeesus teipillä... ynnä muuta kivaa. öljypohjan pulteista sämpätty kannat, meni muuten melkein neljä tuntia tiivisteen vaihdos :lol: et tuli vaihtopäätös aika äkkiä. melkein olis paras kun ostaa levällään sen koneen. näkee ees vähän mitä se on syöny
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
joonak
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja joonak »

timok kirjoitti:
Goljat kirjoitti:se on hyvä että hermot ei mene eikä vituta... :lol:
jotenkin tuntuu siltä et mun auton keulillä pysyy tää 2.0 8v
tai ostaa jostain luotettavasta lähteestä moottorin??? jos niitä nyt tässä maassa on..............
Heh, luotettava lähde. Mitä olen tässä näitä R6 Omega juttuja lueskellut, niin oikeestaan kaikille on myyty ihan susi kone :x Mut jos haluu hyvää, niin kai se täytyy ite rempata, sitten ainakin tietää.
ooopel
'Admiral'
'Admiral'

no nyt ois kone mitä EI TAVI rempata, mut hintakin vähän korkeempi 1300 ekee, siis pelkkä kone kaikkineen apulaitteineen(sis kytkin ja vp) ja vielä kytkin melkein uusi,,,,eli vp;n voi vielä laittaa teräksisen, niin eiköhän sit ois varma tekniikka.. ;O)
OCF Sprinttikunkku 2010

Viesti Kirjoittaja Ville »

Niin, voipi olla että aika monella paskan maku suussa noista ooopelilta ostetuista koneista. Sitäpaitsi tuo mun paskaksi mennyt kone on myös samalta hemmolta, ja ihan samanlaisia paskavirityksiä sielläkin on :evil: :evil: :evil:
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
A.k.i
'Senator'
'Senator'

Ville kirjoitti:Niin, voipi olla että aika monella paskan maku suussa noista ooopelilta ostetuista koneista. Sitäpaitsi tuo mun paskaksi mennyt kone on myös samalta hemmolta, ja ihan samanlaisia paskavirityksiä sielläkin on :evil: :evil: :evil:
joo ymmärrän sen jos kone hajoaa huoltojen tekemättä jättämisen tai välinpitämättömyyden takia mut jos se hajoaa joidenkin hemmetin omien patenttien takia jotka joku on joskun laittanut sinne niin ei :evil: onneksi aloitettiin toi remppa nyt eikä sitten kun olisi kilahtanu. on muuten toi nimim. ooopel saanu tältä suunnalta paljon uusia "kavereita"
Vectra stw 1.6 -98
Astra stw 1.6 -05
Kawasaki kx250f -09
ooopel
'Admiral'
'Admiral'

juu, ville ei kyllä multa ostanu sitä konetta, vaan kaverilta jonka auto oli mun tallin pihalla, ja sanoin sulle, et koneella olen ajanut ja toimi hyvin, ja muistaakseni sanoin laatikosta, et ei mitään tietoa kunnosta....., mut kaverihan sano, et se on ehjä... a.k.i n konetta en ole koskaan aukaissut, mut kaveri vaihtoi siihen kansipahvin, muuta en tiedä..., mut senkin auton kyydissä on useammat vuodet juotu ja kierretty suomea ilman mitään vikaa..,
A.k.i
'Senator'
'Senator'

ooopel kirjoitti:juu, ville ei kyllä multa ostanu sitä konetta, vaan kaverilta jonka auto oli mun tallin pihalla, ja sanoin sulle, et koneella olen ajanut ja toimi hyvin, ja muistaakseni sanoin laatikosta, et ei mitään tietoa kunnosta....., mut kaverihan sano, et se on ehjä... a.k.i n konetta en ole koskaan aukaissut, mut kaveri vaihtoi siihen kansipahvin, muuta en tiedä..., mut senkin auton kyydissä on useammat vuodet juotu ja kierretty suomea ilman mitään vikaa..,
joo ensinäkin moottorissa ei VIELÄ ollut muuta vikaa kun se tehonpuute joka osaltaan varmaan johtu siitä sytkästä joka ei ollut kohillaan. toiseksi elä myy enää yhtään moottoria mihin tää sun kaveri on tehnyt remonttia jottet saa tällaista paskaa omaa niskaasi. kolmanneksi pyydän anteeksi tätä sun mustamaalamista kerran et itse ole näitä tehnyt.
ja viel sokerina kaiken päälle haluaisin tietää miksi kaveri tekee tälläisiä remppoja joihin ei ole mitään luottamista onko kenties "myyntikorjauksia"?!! itse en ainenkaa tekis tällaisia remppoja jos aion moottoria viel käytää, ja elä vaan sano et tuossa teemuk:n autossa oleva moottori on siltä sun kaveriltas? jos on ni tietäis poijat lyödä koneen levälleen ennenkuin... :bonk:
Vectra stw 1.6 -98
Astra stw 1.6 -05
Kawasaki kx250f -09
P. Lanttola
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja P. Lanttola »

Teemuk:n moottori on kyllä tuolta seinäjoen suunnalta, Jiipee saa kertoa mistäpäin se alunperin on kulkeutunut jos tietää.
Omega 3.0 Sport -00 "irmscher", Omega 3.0 Sport -99 "irmscher", Omega "3.0 DTI" -02, Omega 2.5 TD -00, Omega MV6 -98, Omega 3000 -87, Omega 3000 24v -91
timok
OCF Luisukunkku 2012
OCF Luisukunkku 2012
Viesti:

Viesti Kirjoittaja timok »

P. Lanttola kirjoitti:Teemuk:n moottori on kyllä tuolta seinäjoen suunnalta, Jiipee saa kertoa mistäpäin se alunperin on kulkeutunut jos tietää.
se on tietääkseni sieltä samalta suunnalta lähtöisin oleva paketti....... :bonk:
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
Kaitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kaitzu »

timok kirjoitti:
P. Lanttola kirjoitti:Teemuk:n moottori on kyllä tuolta seinäjoen suunnalta, Jiipee saa kertoa mistäpäin se alunperin on kulkeutunut jos tietää.
se on tietääkseni sieltä samalta suunnalta lähtöisin oleva paketti....... :bonk:
Nyt vois sanoa että :hammer:

Pahalta kuulostaa jos samasta paikasta tulee useampi susi :roll:
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
JiiPee
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JiiPee »

timok kirjoitti:
Ei oo Nikolta kotoisin alunperinkään...

JiiPee
Kipakka
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Kipakka »

JiiPee kirjoitti:
timok kirjoitti:
Ei oo Nikolta kotoisin alunperinkään...

JiiPee

Joo mut ois ihan hyvä tietää mistä nää saa*anan pommit on lähtöisin ja onko niillä jotain tekemistä keskenään.... :arque: :bonk: Ja kuka lie tää nikkari joka on näitä patentteja viritellyt, mut noilla taidon näytteillä neuvoisin jättämään noi remontin teot ihan kokonaan :no:
Vastaa Viestiin