mannta3 kirjoitti:On kyllä upeeta jälkeä!! Tätä on rakennettu juuri siten, kuin itse joskus haluaisin vielä auton rakentaa.Tätä ja paria muuta projekti topiccia vielä tulee OCF:ltä seurattua. Ja kiva kun tätä ei ole siirretty tonne vain jäsenten projektit osioon, kuten pari muuta mielenkiintoista projektia.
Ville ei pistäne pahaks jos sanon et liity kerhoon! Ja tule tapahtumiin mukaan! Saa ideoita ja vinkkejä rakenteluun plus mukavan harrastepiirin!
Ja tottakai madollisuuden parempiin yhteyksiin tietojen levittämiseen ja jakamiseen muille!
mannta3 kirjoitti:On kyllä upeeta jälkeä!! Tätä on rakennettu juuri siten, kuin itse joskus haluaisin vielä auton rakentaa.Tätä ja paria muuta projekti topiccia vielä tulee OCF:ltä seurattua. Ja kiva kun tätä ei ole siirretty tonne vain jäsenten projektit osioon, kuten pari muuta mielenkiintoista projektia.
Ville ei pistäne pahaks jos sanon et liity kerhoon! Ja tule tapahtumiin mukaan! Saa ideoita ja vinkkejä rakenteluun plus mukavan harrastepiirin!
Ja tottakai madollisuuden parempiin yhteyksiin tietojen levittämiseen ja jakamiseen muille!
Olen kuulunutkin kerhoon aikoinaan ja omat projektit löytyvät etsivälle edelleen myös kuvineen täältä projekti osastolta. Nykyään ei vaan löydy yhtään Opelia tallista, niin en koe tarpeelliseksi kuulua kerhoonkaan. Haaveissa edelleen pari vaihtoehtoa harraste (O)peliksi, joten ei sitä koskaan tiedä. Sori OT
Some day soon!
If you think that the vehicle is under control, you don`t drive fast enough!!
Tuli tuossa eilen käytyä pikku ajelulla ja täytyy sanoa että pelottaa painaa kaasua pohjaan
Rotalloissa on parempi vetopito kuin Potenzoissa mutta nelosella vielä piirsi kahta viivaa tiehen ja kiihtyvyys oli silti aika rajua
Toivotaan että liimaradalla pitää vähän paremmin.
Kiitos jälleen kerran kaikille palautteista! Ja kerran aiemmin olenkin jo kirjoittanut että pidetään tämä prokkis täällä yleisellä osastolla jos sitä kerran jaksetaan seurata. Ja ei haittaa Juheksi jos tässä koittaa jäseniä värvätä
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
leutoranta kirjoitti:Minäs päivänä sä siellä ajat? Joka päivä, jos käy tuuri vai?
Perjantaina varmaan ajellaan lisenssiä/lajitteluajoja, lauantaina lajitteluajoja ja sunnuntaina pudostusajot/finaalit. Eli joka päivä varmaan ajan jos vehkeet vaan toimii. Tosin la-su näyttäis aika huonolta sään suhteen
Aika säälittävän näköinen on auto tolla kiihdytysrengastuksella:
Epätoivoisena suihkein takakumeihin vähän tireshinea ettei ihan harmaat kumit olis
-16kg tippui paino tolla rengastuksella ja +10litraa vähemmän bensaa tekee yht. joku 25kg. Eli noin 1110kg olis painoa viivalla+kuski.
Puitteet pitäs olla varikolla kunnossa kun kaverin porukoiden asuntoautossa majoitutaan ja kaveri hommas jotain punasta messumattoakin auton alle
Calibra 4x4 Turbo -92
teukka77 kirjoitti:Näkyykö vectra porissa 27.7 lentokentällä? itse ajattelin ainakin katsojan roolissa raahautua paikalle
Kattoo nyt, tuskin ajan siellä. Varmaan katsomossa itsekin silloin
Lisenssi suoritettu ja eka kisalähtö toi ajan 11.037s/207,83kmh. Tyytyväinen täytyy kyllä olla, ikänä olis uskonu tollaseen aikaan. Tietty se kympin aika olis kiva
Calibra 4x4 Turbo -92
vectraTBO kirjoitti:Matala 11s on mulle vain märkä päiväuni. Pessimisti ei kato pety
vectraTBO kirjoitti:Lisenssi suoritettu ja eka kisalähtö toi ajan 11.037s/207,83kmh. Tyytyväinen täytyy kyllä olla, ikänä olis uskonu tollaseen aikaan. Tietty se kympin aika olis kiva
Pessimisti ei pettynyt
Loistava aika
Func Crew member | Skoda Superb
http://www.facebook.com/funccrew
http://funccrew.kuvat.fi
vectraTBO kirjoitti:Matala 11s on mulle vain märkä päiväuni. Pessimisti ei kato pety
vectraTBO kirjoitti:Lisenssi suoritettu ja eka kisalähtö toi ajan 11.037s/207,83kmh. Tyytyväinen täytyy kyllä olla, ikänä olis uskonu tollaseen aikaan. Tietty se kympin aika olis kiva
Pessimisti ei pettynyt
Loistava aika
Todellakin!
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
teukka77 kirjoitti:Näkyykö vectra porissa 27.7 lentokentällä? itse ajattelin ainakin katsojan roolissa raahautua paikalle
Kattoo nyt, tuskin ajan siellä. Varmaan katsomossa itsekin silloin
Lisenssi suoritettu ja eka kisalähtö toi ajan 11.037s/207,83kmh. Tyytyväinen täytyy kyllä olla, ikänä olis uskonu tollaseen aikaan. Tietty se kympin aika olis kiva
Kyllä kulkee
Kadett D 2.0 16v tic http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=131306
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....