no kyl oli ladakerhon kokoontuminen tällä kertaa, punanen ja keltainen geissi vaan paikalla...aijai poijaat perhana, meinaatteko työ hylätä meiräät? viel koko viikon astmaa korjasin et pääsis miittiin ja sit ei kukaan ees paikalle vaivaannu tulemaan...
minun asco on edelleen peltitöitä vailla ja tällä viikolla pitäisikin hakea vara-osakori, josta saa toivottavasti kaiken tarvittavan että saa reijät poispoikkeen... Tosin tuo kelikin on sellanen ettei aina pysty olla tekemässä kun sataa harva se vapaapäivä ja autokin on suht etäällä ja ulkona
hei perskeles eläs ny ala siellä ei mutta kyllä minä ennemmin teen tai ainakin yritän tehdä kunnolla kuin pikaseen ja perseelleen.... ja enkä edes tänäänkään saanut uutta helmapeltiä, kun oli kuulemma kuljetuksen hiukan myöhässä... Mutta josko sitä tänä kesänä sais tehtyä korin kuntoon ja talven aikana sit laittas koneen...
juuh kyllähän minä.... tosin en kyllä matkahuollossa käynyt ja rismastakin oli pakko hakee uudet kengät, kun entiset on jo melko puhki tallatut mutta tosiaan ascona valmistuu sit kunhan valmistuu. en vieläkään saa sitä varaosakoria, joten sen takia nyt hommat hiukan seisoo...
jos joku tarttee tosi edukkaasti koneen 1.3s -86 sedan kadetin, tai pelkän kannen siit tai jotain ni multa löytys. jäähytin ja laturi puuttuu. myös koko muu auto löytyy, menee ensviikolla hajottamolle tod.näkösesti!
No eihän täällä näköjään pysty ketään yllättämään....
Torstaina kävin ompun hakemassa Lappeenrannasta.
Ja Gessi meni Tampereelle samana päivänä.
Taasko on ollut kyttääjät liikenteessä???
ei mitään kyyttäjiä oo liikentees ollu kahtelin vaan noita forumin topicceja kun jotain osia omppuun kyttäilit! millä tekniikal omppu on? kenties 3000 ?
niin ne menee minultaki ton "kauppakassin" kans... viikolla laitoin pakoputkea ja eikös se saatana ota johonki kiinni eli eiku uudestaan tutkimaan, tosin kunhan jaksaa. Ja eikös tosta sit päättäny tänään revetä murroksensuojakumi ja sekös se nyt sit päätti alkaa huutelemaan.... voi pyhä p***e noitten kans