|777| kirjoitti:Tuo uus Challenger on kyllä melko onnistunu laitos ku tarkemmin miettii ja tsiikailee
Tarkemmin tsiigaillessa se ei juuri sitä ole, paitsi ulkoa. Sisältä kuraa.
Juu ei tuo sisusta nyt kovin vakuuttava oo...
http://www.nettiauto.com/cadillac/cts/3110708 siitä cadillac jollekki (oli pakko ettiä onko Suomesa yhtään myytävänä ku tuosta Burn Noticesta bongasin tuon ja pätevän näkönen pirssi siinä, tuo myytävänä oleva varmaan vanhempaa mallia tms)
Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69
Mittari oli vähä sekaasin ku kaasun polkasi pohjaan niin kulutus näytti 400-450gallonaa/100 mailia
Ylläoleva teksti voi sisältää mielipiteitäni. Jos olet erimieltä kanssani, olet väärässä. Jos olet samaa mieltä kanssani, sinulla ei ole omia mielipiteitä.
|777| kirjoitti:Tuo uus Challenger on kyllä melko onnistunu laitos ku tarkemmin miettii ja tsiikailee
Tarkemmin tsiigaillessa se ei juuri sitä ole, paitsi ulkoa. Sisältä kuraa.
Juu ei tuo sisusta nyt kovin vakuuttava oo...
http://www.nettiauto.com/cadillac/cts/3110708 siitä cadillac jollekki (oli pakko ettiä onko Suomesa yhtään myytävänä ku tuosta Burn Noticesta bongasin tuon ja pätevän näkönen pirssi siinä, tuo myytävänä oleva varmaan vanhempaa mallia tms)
Tai meille ooppelimiehille sopivampi voisi olla tuollainen vähän vanhempi vastaava: http://www.nettiauto.com/cadillac/cts/2892343
Noissa Cadillac CTS 3.2:ssa kun on Opelin 3.2 V6 pellin alla, sama kuin Omega B2:ssa.
Onhan tuota CTS:ää tehty CTS-V-mallinakin LS-sarjan V8-koneillakin, mutta niitä ei taida Suomessa pahemmin myynnissä olla, noita CTS 3.2:sia Opeli V6:lla ainakin oli useampiakin.
Tunari-82 kirjoitti:Sisustat noissa vanhoissa jenkeissä on aika karuja.
Ja omalla tavallaan aivan helvetin hienoja
Ylläoleva teksti voi sisältää mielipiteitäni. Jos olet erimieltä kanssani, olet väärässä. Jos olet samaa mieltä kanssani, sinulla ei ole omia mielipiteitä.
Eiku ajattelin vain että liekköhän tossa tinkivaraa?
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Jotenki suo ulkonäkö sopii omaan silmään vaikka japanilainen riisikippohan tuo on
Asiallinen akun kiinnitys
Ja ainaki minä olis myyntikuvien oton ajaksi laittanu mankan johdot piiloon, ja vaikka vähä katellu että eiköstä mitään suojaa tuohon ratin keskiöön olis löytyny.
Mut enivei, ihan asiallinen kiuas apinakiikussa, ja vielä siinä parhaimmassa korimallissa tuosta ikäluokasta. Kyllä toi mulle kelpais.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
No eihän tuo mature nyt niin kaamea ole. On sitä pahempiaki nähty. Kyllä se maalipinta tuohon vältää, eikä liian hyvä ookkaan
Eniten häirihti minnuo tuossa tuo ku kojetaouluo on räpöstelty tolla punasella värillä.
Va kyllä tolla ajoa ilkijäesi. Ja viimisessä kuvassa oli hieno puliukkomallin volvo taustalla!