-------------------------------------------------------
Catapultam habeo. Nisi pecunias omnes mihi das, ad caput tuum saxo immane mittam.
323->Kadett GSi->Jetta->Civic->Vectra->Passat
Jos toivomusta saa heittää ilmoille niin joku hillitty (puolta matalampi kun tuo nykyinen). Ei tossakaan mitään vikaa ole, mutta itse en lämpene noille 25cm korkeille lirpakkeille. Mun mielipide vaan.. ei toimenpiteitä =)
Mites muutan ootko meinannu roiskeläppiä laittaa eteen ? Pystyn aikamoisella todennäköisyydellä sanomaan että noiden helmojen takaosan "ulokkeiden" alaosat hakkaantuu rikki aika pian tai voishan sinne kokeilla kiveniskuteippiäkin ?
VW Passat CC
BMW e46 330d ex.
Audi A6 4.2 V8 Quattro ex.
Audi A4 1.9TDi ex.
Opel Vectra B X25XE ex.
Opel Vectra B X20XEV ex.
Opel Corsa B C14NZ ex.
Opel Vectra A C20XE (R.I.P)
repa kirjoitti:Jos toivomusta saa heittää ilmoille niin joku hillitty (puolta matalampi kun tuo nykyinen). Ei tossakaan mitään vikaa ole, mutta itse en lämpene noille 25cm korkeille lirpakkeille. Mun mielipide vaan.. ei toimenpiteitä =)
Mites muutan ootko meinannu roiskeläppiä laittaa eteen ? Pystyn aikamoisella todennäköisyydellä sanomaan että noiden helmojen takaosan "ulokkeiden" alaosat hakkaantuu rikki aika pian tai voishan sinne kokeilla kiveniskuteippiäkin ?
Laitoin kiveiskuteippiä,katotaan ny mite kestää. Sit maalataan uusiks jos tulee iskuja
Mitäs hemmettiä ? Mites tuo myynti ilmoitus tähän projektiin liittyy ?
VW Passat CC
BMW e46 330d ex.
Audi A6 4.2 V8 Quattro ex.
Audi A4 1.9TDi ex.
Opel Vectra B X25XE ex.
Opel Vectra B X20XEV ex.
Opel Corsa B C14NZ ex.
Opel Vectra A C20XE (R.I.P)