höpö höpö
ne on ollu siinä jo lähes 20 vuotta (mikä on varmaan enemmän kun foorumin käyttäjien keskimääräinen ikä) ja tulee pysymään myös jatkossa. tosin ei niitä enää ole kun 4 joskus niitä oli 9kpl.
saattaa olla että tuollaisia kiinalaisia koukeroita tulee tuohon ihan pysyvästi.
ps parhaillaan jimillä menee miami ink ja kun se loppuu niin vaihdan discoverylle josta tulee myös miami ink.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Onkos nyt syksy 1984? Taidan olla lukion 2. luokalla... Kuljen kouluun candypunaisella 10-vaihteisella kippurasarvisella pyörällä tai bussilla. Commodore 64 on kova sana.
Niin no noi mun kuvat on sentään ihan itteni kuvia, vaikkakin vähän vanhahkoja tässä nyt viime aikona, mutta olihan mulla tuossa joku aikaa sitten ihan tänä vuonnakin otettu kuva... sama äijä, eri aika. Tai no tuo nyt avatarin kuva ei kyllä ole mikään äijä vielä... täytyy vaihtaa pois pian näyttää ihan kummalta tuo kyseinen kuva... noi teini-iän kuvat on usein aika outoja.
No vaihdoinkin sitten pian vähän vanhempaan, 1984 tämäkin mutta keväältä lukion 1. luokalta. Tuohon aikaan olin kova jenkkiautofani. Ja ajelin mopolla.
ata kirjoitti:, 1984 tämäkin mutta keväältä lukion 1. luokalta. Tuohon aikaan olin kova jenkkiautofani. Ja ajelin mopolla.
OT mut kuinka löysit Opelin?
Oli papalla ollut Opel (Kadett A) ja porukoillakin 70-luvulla (Kadett C) josta jäi joku kipinä ja sitten kun suvussa on noita vähän pidemmälle ehtineitäkin Opel-harrastajia... jotka osaa jotain tehdäkin... niin kai se tarttuvaa oli. Mutta pidän kyllä jenkeistäkin edelleenkin. Että sukulaisilta tuo Opel-homma on kyllä tullut. Itsellänihän eka Opel oli Kadett E että tuota piti jatkaa tuota Kadettien yhden sukupolven yli hyppimistä. Ja siitä huomasin kuinka paljon parempi se oli edellistä Fordia...