kadett c ex1,9E(nyt 20se) -76 -leikkaa ja liitä projekti-
-
omega 2.0turbo
- 'Senator'

- Viesti:
pakko kommentoida tota kuumeilua, mulla oli kolmisen vuotta sitten samaa hommaa, kesti 4kk kuumeilua, ja veriarvot aivan viturallaan, mikään ei kiinnostanut, paino putos melkeen 10kg. Ei löytyny mitään järkevää selitystä, kävin sillon hemossa tutkituttamassa kaiken mahdollisen, ja ainut mitä löyty oli mahdollisesti puhkeamassa oleva aikuisiän diabetes. Loppujen lopuksi vaihdoin työpaikkaa, ja oireet jostain kumman syystä hävisi parissa kuukaudessa... mystistä?
Ex-menOpelit... Kadett GSi 16v -91, irmscher senator -91, vectra a 2.0 -95, vectra b v6 -97, Omega caravan 2,2dti -01 ja -91 calibra...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...
Mulla oli kaikki veriarvot ja maksa-arvot sekä kaikki muutkin kunnossa, tulehdusarvokin ok mutta valkosolujen määrä vähän koholla joka kertoo että pientä tulehdusta jossakin on. Aamusta menen taas labraan niin tutkivat kilpirauhasen toimintaa ja jotain muuta sinne liittyvää. Viime viikolla alkoi ilmetä pieniä vatsakipujakin ja niitä varten pitää tilata aika vielä tällä viikolla. Pitää nyt vielä sitä odottaa pari päivää että tietää vaikuttiko tää antibiootti kuuri mihinkään, toistaiseksi ei ainakaan ole mitään vaikutusta.
Todennäköisesti väärässä.
En oo koskaan nähnytkäänomega16T kirjoitti:sen verran tiedän nyt että tuon muutoskatsastus on tehty laitilassa...eli muistaako kukaan sieltä päin tuollaista?täytyy kai soittaa sinne konttorille ja kysellä sieltä että katsoovat muutoskatsastus lapuista asiakkaan nimen ja muita tietoja...ne paperithan säilyy konttoreilla 15 vuotta.
-Hylättyjen Opelien loppusijoituspaikka-
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
Sairastelu jatkuu edelleen eli ei tälle ole tapahtunut mitään uutta. Pääsiäisen jälkeen oon oikeestaan kahtena päivänä jaksanut tehdä mitään ja niistä on kuvat tässä.reiskaar kirjoitti:Mitä kuuluu kadetille? Olisi kiva nähdä uusia kuvia
Pientä muokkausta etulokareihin ja hiekkapeltiin oon tehny uusien valojen ja maskin takia. Toinen puoli on valmis ja siitä ei ole tullut otettua kuvia mutta tässä vähän suuntaa millaista on tulossa:
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img1484858.jpg
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img1484859.jpg
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img1484859.jpg
Hiekkapellin yläreunaa siis jostui nostamaan tuuman verran ylöspäin lamppujen alta ja uuden maskin alareuna jää ehkä vähän vielä alkuperäisen hiekkapellin yläreunan tasalle.
Keulapalan kiinnitykset on myös tehty ja syylärillekin on kiinnitykset hitsailtu. Syyläri on b-omegasta.
Löytäis nyt nuo lääkärit vaan sen syyn tolle vitun kuumeelle ja paskalle ololle että sais sitten ittensä kuntoon ja pääsis toteuttamaan näitä päässä muhineita ideoita. Moottoripuolellekin olis suunnitelmat olemassa jos akelta tulee positiivista postia. Tässä toista viikkoa odotellu vastausta sähköpostiin.
Re: kadett c ex1,9E(nyt 20se) -76 -leikkaa ja liitä projekti-
vieläkös tämä projekti/asentaja on elossa? ehdottomasti foorumin mielenkiintoisin projekti.
Vectra B CD vm97 x20xev
Täällä suunalla myös kovasti odoteltu jotain päivitystä.
Ehdottomasti foorumin mielenkiintoisimpia projekteja.
Ehdottomasti foorumin mielenkiintoisimpia projekteja.
Tätä tuli livenäkin kateltua taannoin, hienoa jälkeä
Jokos on AKE:lta tullut postia? 
Kiitoksia vaan kiinnostuksesta....kyllä tässä hengissä ollaan ja oikeestaan ihan kohtuullisessa kunnossakin. Kuumeilu jatkuu vielä mutta ei se oikeestaan estäis auton rakentamista koska ei se kuume ole koko päivää. Oon tässä nyt vaan koittanu rakentaa enempi itteeni parempaan kuntoon noin henkiseltä puolelta ja siinä sivussa vähän fyysiseltäkin puolelta
. Toisin sanoen oon nyt elänyt ilman aikatauluja ja tehny vaan niitä asioita mitä on huvittanu ja auton rakennus ei oo kuulunu niihin. Kiinnostusta on edelleen ja oon joitakin suunnitelmia tehny ja muutaman kerran on ollut jo aika lähellä jopa se että olisin lähtenyt tallille jotain tekemäänkin. Kattoo nyt koska se päivä koittaa mutta en ota mitään stressiä siitä enkä mistään muustakaan asiasta nyt eli tehdään sit kun sen aika on ja keskityn nyt enempi tohon suunnitteluun ja haaveiluun suunnitellusta lopputuloksesta
.
Jonkun verran on myös sekin vaikuttanut siihen etten ole tehnyt mitään kun olen odotellut miten tuon ehdotetun omavalmistelain kanssa tulee käymään. Se kuitenkin vaikuttaa ratkaisevasti siihen joutuuko säilyttämään tekniikkapuolella opelia vai saisko sinne laittaa jotain ameriikan GM.ää
.
Oon näköjään tänne unohtanutkin päivittää ton että akelta tosiaan tuli postia kun kyselin sieltä noista omavalmistemoottoreista että millaisia muutoksia vaaditaan jotta teho pitää osoittaa penkkilapulla. Sain vastauksen ja tällä hetkellä näyttää siltä että suunnitelmat noista opelin v6-moottoreista saa unohtaa...tai sanotaan näin että jos joku pystyy "myymään" mulle sen 2,8 turbomoottorin niin pienet mahdollisuudet leimaan on.
Jonkun verran on myös sekin vaikuttanut siihen etten ole tehnyt mitään kun olen odotellut miten tuon ehdotetun omavalmistelain kanssa tulee käymään. Se kuitenkin vaikuttaa ratkaisevasti siihen joutuuko säilyttämään tekniikkapuolella opelia vai saisko sinne laittaa jotain ameriikan GM.ää
Oon näköjään tänne unohtanutkin päivittää ton että akelta tosiaan tuli postia kun kyselin sieltä noista omavalmistemoottoreista että millaisia muutoksia vaaditaan jotta teho pitää osoittaa penkkilapulla. Sain vastauksen ja tällä hetkellä näyttää siltä että suunnitelmat noista opelin v6-moottoreista saa unohtaa...tai sanotaan näin että jos joku pystyy "myymään" mulle sen 2,8 turbomoottorin niin pienet mahdollisuudet leimaan on.
Kyllä se siitä taas lähtee,sitten kun alkaa,niin uskoakseni tapahtuu taas suht reippaalla tahdilla.

- mantagte3000
- 'Admiral'

- Viesti:
mitä niistä luvista. tarra kilvillä kesän ajot 
heitä vaikka kasia. halpaa ajamista.
Opel Manta B R6 ///M-Power S50B30 (M3 BMW)-82 http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1769962.jpg
ex. Manta B 2.0 GSI -86 http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1313174.jpg
ex. Ascona B 2.0i -79 http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1313222.jpg
ex Kadett D -83
ex. Manta B 2.0 GSI -86 http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1313174.jpg
ex. Ascona B 2.0i -79 http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1313222.jpg
ex Kadett D -83
On tuo tarralapuillakin ajaminen käynyt mielessä mutta oon nyt malttanut mieleni tällä kertaa suunnitelmissa. Jos tuo omavalmistelaki menee tuollaisenaan läpi kuin ehdotus on tehty niin totta hitossa sinne nokalle täytyy työntötankomoottori laittaamantagte3000 kirjoitti:mitä niistä luvista. tarra kilvillä kesän ajot
Toivottavasti et kokonaan "kuminauhasta" luovu...sehän vois pyörittää ahdinta siinä tönäri koneessaomega16T kirjoitti:On tuo tarralapuillakin ajaminen käynyt mielessä mutta oon nyt malttanut mieleni tällä kertaa suunnitelmissa. Jos tuo omavalmistelaki menee tuollaisenaan läpi kuin ehdotus on tehty niin totta hitossa sinne nokalle täytyy työntötankomoottori laittaamantagte3000 kirjoitti:mitä niistä luvista. tarra kilvillä kesän ajot
minäpäs olen joskus muinoin tuon vehkeen täälläpäin nähnyt.silloisen omistajankin muistan 80% varmuudella...MantaGsi kirjoitti:En oo koskaan nähnytkäänomega16T kirjoitti:sen verran tiedän nyt että tuon muutoskatsastus on tehty laitilassa...eli muistaako kukaan sieltä päin tuollaista?täytyy kai soittaa sinne konttorille ja kysellä sieltä että katsoovat muutoskatsastus lapuista asiakkaan nimen ja muita tietoja...ne paperithan säilyy konttoreilla 15 vuotta.