-AM- kirjoitti:Joo, mie tarvin ne. En kyllä tiiä mihin, mutta vois ne johonki liimailla Soitappa ku tulet niin lunastan nuo pois samala.
Sitä mie arvelinki että tarvit niitä, siksi ajattelin kysyäkki ennen kuin tänne olisin laittanu myyntiin
Pitää laittaa myyntiin noi astran helmatki, takalippa meni auton mukana
Minne Astra meni, liikkeeseen vai yksityiselle??
Meinaatko lastuttaa golopallon, oliko muuten powerdiesel vai normi???
-AM- kirjoitti:Mittaappa ne helemat, voisin tietenki samala lunastaa neki jos vaik joskus tarvii Ne tarrat on ainakin sit mulle varattu.
Jep, tarrat on sulle.
Miepä viikonloppuna mittaan ja pistän mitat ylös ja otan kuvat niistä vielä.
Kaitzu kirjoitti:Minne Astra meni, liikkeeseen vai yksityiselle??
Meinaatko lastuttaa golopallon, oliko muuten powerdiesel vai normi???
Astra meni liikkeeseen. Kyllähän tuo golffi jossain vaiheessa lastutettaan, kuitenki aika halvalla saa tehoa. Kyllä tuolla kuitenkin viellä tuntuu kerkeävän. Ei ole powerdiesel, tuo on 74kW.
Oli kyllä mukava käydä tankilla kun sai litroja enemmän mitä makso, tuntu niin edulliselle astran jälkeen
-AM- kirjoitti:Jätkät on aika hiliasela päälä, oottako te vetäny jo ne lintat pitkin mettiä näilä ensi liukkaila vai mikä on? No, ei mulla muuta
Kyllä ne ainaki toistaseksi on tiellä pysyneet,ainaki mulla! Asiasta kolmanteen,näin hyvissä ajoin kysyä täältäki porukkaa, olisko halukkaita lähtemään tammikuun viimeinen viikonloppu tunturiralliin töihin? Pistäkää yv:tä jos on halukkaita...
Opel, fresh thinking, better cars Astra J Sport Tourer 1.4T Opel Corsa C
saattas olla että jos kelit yms suosii nii oisin tulos sinne kelkka messuille...
vaikka ei tuossa meikän autossa näin talvisin ole mitään ihmeellistä, va ei kai se estä kahvittelua
*Dodge ram 2500 4x4 -96 5.9 Cummins td, +400hv/+1300nm*
*manta B, projekti, valmis joskus*
*Omegoita vähän väliä, erilaisia, dieseleitä ja ei niin dieseleitä*
-AM- kirjoitti:18.00 niitä on pidetty aina. Pääsisitkö sitte ens sunnuntaina? Onko muita tulossa?
ai son noin myöhään... ku pitäs olla sunnuntai iltana kotosalla jo eikä oikee kehtais pimeellä ajaa.
kyl kai mää oisin tulossa jos vaan ei sada lunta eikä ilmat lämpee tai ilmat muutu muutenkaan siihen suuntaan jotta tarvii tehä tienhoito toimenpiteitä...
muita ei ole tulossa (no jos nyt muijan saan houkuteltua mukaan).
minähä oisin tulossa jo pe iltasella sinne ja oon kaverin luona yötä ja sunnuntaina ois tarkotus palata.
*Dodge ram 2500 4x4 -96 5.9 Cummins td, +400hv/+1300nm*
*manta B, projekti, valmis joskus*
*Omegoita vähän väliä, erilaisia, dieseleitä ja ei niin dieseleitä*