C20XE virittäminen
Re: C20XE virittäminen
se anturi mikä on siinä vakio ilmaletkun alkupäässä nii onko se joku ilmanlämpöanturi? on muute ihan jees näköne asennus
onks tossa joku kotelointi suodattimelle?
on, jos sulla on c20xe-evo konecaliN kirjoitti:se anturi mikä on siinä vakio ilmaletkun alkupäässä nii onko se joku ilmanlämpöanturi?
-Janne
ex Corsa E OPC PP 2018
ex Corsa E OPC PP 2018
- hercules
- 'Diplomat'

- Jäsennumero: 1298
- Viesti:
Pistäs infoa yyveellä taikka postia hercules_85_@hotmail.com jos oot noita värkkäämässä että mihin hintaan lähtis?harza kirjoitti:Mä saatan veivata noita kans.
Vectra C GTS Turbo
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song
Mitäkähän noista nyt viittis pyytää...
Aikaahan tuohon menee, no tuohon ekaan meni aika pirusti, ja palikat maksaa jotakin, mutta olisko joku 70€/kpl rosterisena paha?
Mustasta tehtynä hinta tipahtaa...
Aikaahan tuohon menee, no tuohon ekaan meni aika pirusti, ja palikat maksaa jotakin, mutta olisko joku 70€/kpl rosterisena paha?
Mustasta tehtynä hinta tipahtaa...
JJ kirjoitti:on, jos sulla on c20xe-evo konecaliN kirjoitti:se anturi mikä on siinä vakio ilmaletkun alkupäässä nii onko se joku ilmanlämpöanturi?
Mitäs toi evo tarkottaa kai mulla sit on
caliN kirjoitti:JJ kirjoitti:on, jos sulla on c20xe-evo konecaliN kirjoitti:se anturi mikä on siinä vakio ilmaletkun alkupäässä nii onko se joku ilmanlämpöanturi?
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
_Jape_ kirjoitti:caliN kirjoitti:JJ kirjoitti:on, jos sulla on c20xe-evo konecaliN kirjoitti:se anturi mikä on siinä vakio ilmaletkun alkupäässä nii onko se joku ilmanlämpöanturi?
anteeksi jos en ole ooppeli tietäjä. kyllä vähän harmittaa että en tiedä ooppelin koneista niin paljoo kun kaikki muut
ehtiihän sitä oppia. kyl se siitä lähtee 
Superdiileri.
no sulla pitäis olla myös sytkä hoidettu hukkakipinällä, eli ei oo jakajaa?caliN kirjoitti:JJ kirjoitti:on, jos sulla on c20xe-evo konecaliN kirjoitti:se anturi mikä on siinä vakio ilmaletkun alkupäässä nii onko se joku ilmanlämpöanturi?
-Janne
ex Corsa E OPC PP 2018
ex Corsa E OPC PP 2018
no sulla pitäis olla myös sytkä hoidettu hukkakipinällä, eli ei oo jakajaa?[/quote]
joo on hukkakipinällä. jee mulla on evo-kone....
joo on hukkakipinällä. jee mulla on evo-kone....
minkäslaista palikkaa pitäis laittaa ja paljonko suunnilleen tulis maksamaan, että -91 2.0i 16v calibra painelee edelle 325 e36 bemarista?
Voi taivas... Ja 3 vistikin jo... 
tähän tyyliinWiredJR kirjoitti:minkäslaista palikkaa pitäis laittaa ja paljonko suunnilleen tulis maksamaan, että -91 2.0i 16v calibra painelee edelle 325 e36 bemarista?

-Janne
ex Corsa E OPC PP 2018
ex Corsa E OPC PP 2018
Se ei tarvi kun pieni hienosäätö ja E-Kadetin koppa ympärille C20XE, niin kiihtyvyydessä peittoaa ja huipussakin ahdistelee...WiredJR kirjoitti:minkäslaista palikkaa pitäis laittaa ja paljonko suunnilleen tulis maksamaan, että -91 2.0i 16v calibra painelee edelle 325 e36 bemarista?
Siinä varmaan pitäisi olla 175 hv paikkeilla tehot, jotta olisi samoissa kuin Bimmeri. Sillä huipuissa ei vielä taida pärjätä, mutta kiihtyvyydessä kyllä...
j.h
Täytyy toivoa, ettei Bemari kuski laita mitään palikkaa
tulee xe astran kopassakin ohi 325..
taino olihan tota vähä piristetty mutta kuitenkin alle 192hp oli.
Superdiileri.