Lallevihtinen kirjoitti:Pidä ny toi ees hetken aikaa, ei sitä ny heti kannata myydä pois. Vai pelkäällö että se hajoo?
Ei varmasti hajoa! Tämä Vectra on erittäin hyväkuntoinen. Tosiaan jos pommi olisi, laitatisin ilmoituksen huuto.nettiin. Oon ostamassa sitä GTS:ää joten siksi tämä saa väistyä. Tosin mikään huippukiire tuota ei ole hukata, sillä uutta (=mielekästä) C Vectraa en ole vielä löytänyt ja tuo nykyinen on kaikinpuolin hyvä meidän käyttöömme, toistaiseksi.
jamboy kirjoitti:
Ei varmasti hajoa! Tämä Vectra on erittäin hyväkuntoinen. Tosiaan jos pommi olisi, laitatisin ilmoituksen huuto.nettiin. Oon ostamassa sitä GTS:ää joten siksi tämä saa väistyä. Tosin mikään huippukiire tuota ei ole hukata, sillä uutta (=mielekästä) C Vectraa en ole vielä löytänyt ja tuo nykyinen on kaikinpuolin hyvä meidän käyttöömme, toistaiseksi.
Ei oo tainnu olla aikasemmin puhetta niin täytyypä kysyä että milläs koneella oot GTS:ää havittelemassa?
Lallevihtinen kirjoitti: Ei oo tainnu olla aikasemmin puhetta niin täytyypä kysyä että milläs koneella oot GTS:ää havittelemassa?
Ehkäpä 2.2 (ei direct) tai sitten 2.2DTi, saa nyt nähdä. V6-koneista en aio ostaa... Ehkäpä 1.8 16V 122hv:kin riitäisi, ainakin alkuun. En oo tosiaan uudenkarheeta ostamassa, vaan ihan jotain 2003-2004 -mallia.
Juu niinhän tässä pääsi käymään. Erona B2-malliin on vielä takaluukun avauslukko ja se lista jossa on kilpivalot. B2-mallissa se avauspainike on suorakulmion muotoinen. Mutta eipä se mua häiritse.
squealer kirjoitti:Mitä eroa on muuten tuossa V6-mallin takavaimentajassa?
Erilaiset sisuskalut ja ulostulo.
Laiton juuri omaani tuollaisen ja ihan hyvän näköinen se ainakin on (vakiopäilläkin)... . Jos oot uutta ostamas, niin kannattaa tilata Saksan maalta, on vähän hinnan eroa...
näillä mennään...
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -