Calibraa hankkimassa (ehkä)
Wannabecalibra:joo on se vakio calibra juuri sellaista mä etsinkin... en halunnu mitään rakennettua koska haluan rakentaa sen puhtaalta pöydältä en mitään saksa hemmon viritelmää ja paljon siistimpää tehdä sellainen kuin itse haluaa....niin tuosta calibrasta musta se on ooppelin ehkä parhainpia automalleja jota se on tehnyt ainakin nyt kun oon ajanu kyseistä SUPER upeaa autoa no..tuo oli ehkä yliammuttua mutta en kadu yhtään saksan ostosta kerrassaan upea peli jos vielä on niin viisas että ostaa 16v eikä 8v...
Opel Calibra 2.0i 16v -91
Hopea on nopea
Hopea on nopea
- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!
http://www.sunpoint.net/~mhtuning/opel_calibra.htm
Kauanko tuolta on kestänyt saada tavaraa?
Dc-icen kamoja, mutta ihan sopu hintaan..
Mikä tuo neliskanttinen pala tuossa kuvassa lisätuote nr.59.. käsittääkseni tuo on sitten
turbo vai miksi siinä on tuollainen laatta ja käykö tuo sitten 16 tappiseen?
Laittaisitteko itse noita spoilereita calibraan?
Kauanko tuolta on kestänyt saada tavaraa?
Dc-icen kamoja, mutta ihan sopu hintaan..
Mikä tuo neliskanttinen pala tuossa kuvassa lisätuote nr.59.. käsittääkseni tuo on sitten
turbo vai miksi siinä on tuollainen laatta ja käykö tuo sitten 16 tappiseen?
Laittaisitteko itse noita spoilereita calibraan?
Kuulemma 2 viikkoa menee jo pelkästään siinä, että DC-ICE tekee ne. Sitten vielä lähetyksessä menee jokin aika. En tiedä kuinka kauan..
Nuo spoikathan on lasikuituisia ja "feikki Riegereitä". Eli jos/kun ottaa ennemmin tai myöhemmin kiinni johonkin niin sirpaleiksihan ne heti menee. Aidot Riegerit ei tosin ole edes kovin paljon kalliimpia (etu- ja takahelmat 199e/kpl ja sivuhelmat 311e) Sutiilta. Lisäksi klubilaiset saavat näistä hinnoista alennusta. Aidot ovat muoviset ja kestävät paremmin. (ainakin Suomen oloissa!)
Nuo spoikathan on lasikuituisia ja "feikki Riegereitä". Eli jos/kun ottaa ennemmin tai myöhemmin kiinni johonkin niin sirpaleiksihan ne heti menee. Aidot Riegerit ei tosin ole edes kovin paljon kalliimpia (etu- ja takahelmat 199e/kpl ja sivuhelmat 311e) Sutiilta. Lisäksi klubilaiset saavat näistä hinnoista alennusta. Aidot ovat muoviset ja kestävät paremmin. (ainakin Suomen oloissa!)
BMW F31 320dA xDrive ///M-Sport Individual '15
BMW e46 ///M3 Cabrio '01

BMW e46 ///M3 Cabrio '01

musta tai hopea sen pitää todellakin olla. itse omistan hopean ja juuri olen pistämäs sitä myyntiinOn 2002-12-04 13:28, ile wrote:Musta tai hopea sen Calibran olla pitää....Parhaillaan kuolaan uusimman gti-lehden calibraa... täytyy sanoa, että on hemmetin nätti laite... 16 tappinen myös, mutta remmiahdettu (240hp)... ehkä toi violetti on paras väri calibraan... kommentteja(mun mielipide)
<font size=-1>[ This Message was edited by: ile on 2002-12-04 13:29 ]</font>
- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!
- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!
Siis 200e tuollainen etuspoikan lisä kuin dc-icen mallistossa? No ei ole kyllä pahan hintainen eli jos tuollaisen joskus sais, niin varmaan ekana tulis etuspoikan lisä, takahelma..http://www.dc-ice.ee/home/toode/509_suurpilt.jpg onkos takahelma tuollainen?On 2002-12-13 00:16, Calibra_46 wrote:
Kuulemma 2 viikkoa menee jo pelkästään siinä, että DC-ICE tekee ne. Sitten vielä lähetyksessä menee jokin aika. En tiedä kuinka kauan..
Mitäs pidätte tuosta spoikasta, jos kuintekin takaspoikan tilais tuolta ja puskurit riegerilta?