On 2004-12-13 14:40, Bomega wrote:
Joo, luolamiehet kokevat oikeusrakenteen noin. Mannet ovat yllättävän hyvin selvillä suomen sosiaaliturvasta, sekä oikeusrakenteesta. Näin olen poliisikavereilta kuullut. Tietävät kyllä erittäin tarkkaan mitä poliisi saa tehdä, ja mitä ei.
Usko pois, kyllä meistä valtaväestön piiristäkin löytyy ihan riittävästi niitä, jotka tasan tarkkaan tietävät omat ja poliisin oikeudet. Ja toimivat sen mukaan.
400-oli siitä miten pitkään ne ovat olleet täällä "suomessa".
300-vuotta vanhaa kuten alla kirjoitin on tuo
laki. Jonka poistamisesta alamäki alkoi.
Juu, harmi etteivät esivanhempamme ehtineet tappaa kaikkia kun vielä saivat. Nyt täytyy netissä valittaa.
Perushumanisti

Kyky suhtautua huumorilla itseen kohdistettuihin heittoihin osoittaa mielestäni sivistystä ja älykkyyttä. Sinulla on selvästi molempia. Eikä pelkästään tuon heiton perusteella, vaan muutenkin. Siksi hieman ihmettelen jyrkkää ja suvaitsematonta suhtautumistasi romaneihin.
Harmi se 22v kaverini jonka manne puukotti kuoliaaksi kesätöissä, kun ei antanut Rainerin käyttää pikku linja-autoa veljien kyyditsemiseen.
Tuon perusteella kaikki mannet puukottavat ihmisiä kuoliaaksi tämän tästä. Vai?
Hän oli myös perushumanisti.
Perskules kun olisikin ollut oikeustiedettä lukenut. Olisi varmasti välttänyt puukotuksen.
Aivan. Juristit ovat niin kuivan kälväköitä hiippareita, että ne kusee nurin. Puukkoa ei tarvita.
Kun olisikin ymmärtänyt että nehän etsivät vain geeneissä ja kulttuurissaan olevaa vaellusviettiään. Ja tuhonneet siinä sivussa 90000€ auton.
Hän vai ne? Yksilön teot tuomitsevat koko ryhmän? Kaikki kansanedustajat ovat piripäitä saliapinoita, jotka ammuskelevat kamoissa?
No kerkesi se yhdellä luennolla sentään hallinto-oikeutta olla kuuntelemassa minun kanssa. Eli varmaan liian vähän sivistystä.
Toivottavasti et hallinto-oikeuden luentojen perusteella muodosta mielikuvaa oikeustieteellisestä koulutuksesta...
Ottaisitko sinä perheesi ja lastesi naapuriin asumaan mustalaisperheen Superi?
Meillä ei As Oy:ssä ole mitään blackballing-systeemiä määrittelemään, ketkä saavat ostaa asunnon yhtiöstä, eli ei minulta kysytä. Toisaalta suhtaudun tasapuolisen skeptisesti kaikkiin ihmisiin, eli valitatilanteessa osaisin varmasti hyväksyä naapurikseni vain vanhan isoäitini. Se olisikin lasten kannalta hyvä ratkaisu...
Vaikka itse työskentelen värillisten kanssa, jotka ovat aivan samassa asemassa valkoisten kanssa. Niin mustalaisia minä en hyväksy. Siitä en pääse mihinkään. Mutta onneksi niihin ei kyllä töissä törmääkään
<font size=-1>[ This Message was edited by: Bomega on 2004-12-13 14:42 ]</font>
Ei-hyväksymisestä on vielä pitkä matka aktiiviseen inhoamiseen tai vihaan. Tuo viimeinen virke olikin tavattoman monimerkityksinen ja sellaisena jopa melko hauska, vaikka sisälsikin voimakkaan ja yleistävän vihjauksen romanien työhalukkuudesta. Päädyn taas ihmettelemään tuollaista suhtautumista älykkältä kaverilta.