Kadett C Sedan/Coupé/Caravan/City
-
Vilderi
- OCF Member 2017
- Viesti:
Ei romuloista oikeen löydy coupea juu.... Yhdessä paikallisessa romulassa on 2 sedania, toinen pyöreillä valoilla ja toinen OLI neliöillä (Meni sisä säilytykseen...)
molemmat 1.2s koneella... Mun mielestä ne on pilattu liian pienillä koneilla, miks ei pienin ollu vaikka 1.6... löytyis noita akseleitaki joka nurkan takaa... Mä sain c-kadetin ilmaseks, pitäis vaan hakea... On oikeen ilman konetta ja kaikkee... saan siitä muutaman pellin, kaikki ehjät osat irti ja sit vaikka linttaan loput...
Savaloja: sun autos on helmi...
molemmat 1.2s koneella... Mun mielestä ne on pilattu liian pienillä koneilla, miks ei pienin ollu vaikka 1.6... löytyis noita akseleitaki joka nurkan takaa... Mä sain c-kadetin ilmaseks, pitäis vaan hakea... On oikeen ilman konetta ja kaikkee... saan siitä muutaman pellin, kaikki ehjät osat irti ja sit vaikka linttaan loput...
Savaloja: sun autos on helmi...
Niin no, on ne ruosteettomana säilyneet Kadetit harvassa. Onhan se kone pieni, mutta meikäläiselle riittää ihan hyvin tuokin vakiotehoisena ja vielä N -koneisena. Ei ole käynyt mielessäkään virittää tai isontaa konetta. Moottoritiellä säälittää ajaa 120 km/h, kun ei sielläkään viitti olla tientukkona. Muuten sillä pysyy ihan hyvin muiden tahdissa, ja onneksi moottoriteilläkään ei näillä korkeuksilla tarvi paljon ajella.
Toki mielessä on joskus tulevaisuudessa isolohko Kadettikin, mutta ei missään nimessä tuosta samasta. Ja kun sen pitäisi olla vielä alkuperäinen isolohko. Aika hakusessa taitavat olla ja suosittujakin.
Toki mielessä on joskus tulevaisuudessa isolohko Kadettikin, mutta ei missään nimessä tuosta samasta. Ja kun sen pitäisi olla vielä alkuperäinen isolohko. Aika hakusessa taitavat olla ja suosittujakin.
-
kadett2.0i
- 'Senator'

-
Vilderi
- OCF Member 2017
- Viesti:
Mulla on tolla kankaalla penkit, niiden pällä on joku kumma nahka päälinen.On 2003-06-18 13:20, Jukka T wrote:
...Haussa siis oikeaa verhoilukangasta, eli jos nurkissa sattuu pyörimään tuolla "05" kankaalla verhoiltuja penkkejä, niin huonompiakin saa tarjota, itseasiassa pelkkä kangas osittainkin ehjistä penkeistä kiinnostaa...
Tämmöinen tuli joskus tehtyä. On muuten orggis GT/E!Toinen samanlainen työnalla.(tai itse asiassa valmis.Kytkinvaijeri kiinni ja leimalle.Alkuperäinen tietenkin eikä ajettu metriäkään vuoden -89 jälkeen!)

<font size=-1>[ This Message was edited by: GT/Evo on 2003-06-27 23:59 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: GT/Evo on 2003-06-28 00:00 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: GT/Evo on 2003-07-02 13:22 ]</font>

<font size=-1>[ This Message was edited by: GT/Evo on 2003-06-27 23:59 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: GT/Evo on 2003-06-28 00:00 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: GT/Evo on 2003-07-02 13:22 ]</font>
Nyt kun täällä om C-kadettiporukka koolla, niin onko kellään edes tiedossa tällaista selkänojaa sedaniin? myös etupenkit kiinnostaa..

Kangas saapi olla vaaleampaakin..
<font size=-1>[ This Message was edited by: Savaloja on 2003-06-30 09:22 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Savaloja on 2003-06-30 09:23 ]</font>

Kangas saapi olla vaaleampaakin..
<font size=-1>[ This Message was edited by: Savaloja on 2003-06-30 09:22 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Savaloja on 2003-06-30 09:23 ]</font>