äo-testi
-
Fittiville
- 'Senator'

- Viesti:
4 kaljan jälkeen viittä vajaa nukuksissa 124.
Ei oikein jaksa näihin testeihin luottaa, tai sitten olen olevinaan fiksu tai jotain
Noita ekoja päättelytehtäviä olen aina inhonnut, mutta nekin on sellaisia jotka oppii kun muutaman tällaisen pällitestin tekee, eli ei varsinaisesta älykkyydestä kerro mitään.
Itse en ole koskaan pitänyt kirjaviisautta niin korkeassa arvossa, kuin hyppysellistä maalaisjärkeä...
Ei oikein jaksa näihin testeihin luottaa, tai sitten olen olevinaan fiksu tai jotain
Noita ekoja päättelytehtäviä olen aina inhonnut, mutta nekin on sellaisia jotka oppii kun muutaman tällaisen pällitestin tekee, eli ei varsinaisesta älykkyydestä kerro mitään.
Itse en ole koskaan pitänyt kirjaviisautta niin korkeassa arvossa, kuin hyppysellistä maalaisjärkeä...
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Kaupunkilaisena en osaa maalaisjärjestä sanoa mitään, mutta ns. tervettä järkeä on meilläkin arvostettu.TJT kirjoitti:Noita ekoja päättelytehtäviä olen aina inhonnut, mutta nekin on sellaisia jotka oppii kun muutaman tällaisen pällitestin tekee, eli ei varsinaisesta älykkyydestä kerro mitään.
Kuviopäättelytehtäviä, kuten muitakin testimenetelmiä, voi harjoitella ja siten parantaa omaa testitulostaan. Siksi minäkään en pidä testejä itsessäänkään luotettavina, puhumattakaan siitä mitä niiden väitetään kertovan testattavan kyvyistä. Testit kuvaavat koehenkilön kykyä suoriutua testeistä, älykkyys on jotain aivan muuta.
Kokonaispistemäärä: 101 Kaippa sitten oon keskivertoluokkaa 
EX. Astra G 2.0 DTI 16V -00 http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=177513