Taistelukenttä
ja vittu mitä sille ite voi jos ei oo kielellisiä lahjoja.Opetelkaa ny helvata kirjuuttamaan ennekö tänne mitään raapustatte...
mie suollan tänne textiä nelosen äikällä just niin paljon kun vaan huvittaa.
ja vielä pienellä .... perkele
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Ja arvatkaa onko mitään mieltä edes kattoa kympin uutisia ku satuin tänään jo novalta kuulemaan mikä on loppu kevennys... Mut kaippa ne ton lehmusvirran takii pitää kattoa
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Se sieltä näy.... Ja on niitä tähän ikään mennessä jo tullu kyllä nähtyä.... Kato ku mä oon joskus tehny muutaki ku vaan hitsannu omegaa... Joillaki vaan sattuu olemaan elämä....MantaGsi kirjoitti:Vittuakos mulkkaat?
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
No oleppas nyt itkemättä siellä nolo amis ja ota karvanoppa... Ompas kuule ihan työnki puolesta tullu hitsattua ja aika paljo... Ku nyt ekaks hitsaat lähellekkään saman metri määrän saumaa ku minä, ni sitte voit tulla heittämään kiepin mun ojennetulla käsivarrellani. tai vetämään leukoja siihen... Nössö!MantaGsi kirjoitti:Sä et edes osaa hitsata, et TURPAKII
No kait jollain migillä räkii kuka vaan, siihen ei nyt kummonen velho tarvitse olla. Se on eri asia kun aletaan puhumaan hitsauksesta.Killroy kirjoitti: No oleppas nyt itkemättä siellä nolo amis ja ota karvanoppa... Ompas kuule ihan työnki puolesta tullu hitsattua ja aika paljo... Ku nyt ekaks hitsaat lähellekkään saman metri määrän saumaa ku minä, ni sitte voit tulla heittämään kiepin mun ojennetulla käsivarrellani. tai vetämään leukoja siihen... Nössö!
Ja kuka puhui pelkästä mig hitsauksesta? Vaikeuksia luetun ymmärtämisessä....?
Olet (JÄLLEEN) väärässä.ata kirjoitti:V*ttu kun tää foorumi on täynnä lapsia... (lapsiksi lasketaan kaikki alle 30 vuotiaat ja alle 40-vuotiaatkin melkein)...
Lapsiksi lasketaan kaikki jotka ovat joistakin vanhemmista joskust syntyneet ja näin he ovat näiden vanhempien lapsia vaikka olisivat satavuotiaita.
Sitten on olemassa myös lapsenlapsia, kun näiden vanhempien lapset tekevät omia lapsia, tai myös lapsenlapsenlapsia kun nämä lapset lisääntyvät jo teini-ikäisinä lapsina itse. Sitten on olemassa myös kummilapsia ja ottolapsia jne.
Jos viitsisit lopettaa tuon väärän tiedon jakamisen
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
seli seli
kyllä se vaan on niin että te kaikki alle 35v olette vielä ihan lapsia.
ata ja me muut vanhat ja viisaat ollaan jo ihan eri tasolla elämänkoulussa.
wittu
pitikö tästäkin jauhannasta mennä tekemään oikein tiedote
kohta meillä on foorumilla 7sivua pelkkiä tiedotteita.

kyllä se vaan on niin että te kaikki alle 35v olette vielä ihan lapsia.
ata ja me muut vanhat ja viisaat ollaan jo ihan eri tasolla elämänkoulussa.
wittu
pitikö tästäkin jauhannasta mennä tekemään oikein tiedote
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.