Vauhtikaupoista..ParDe kirjoitti:Mites toi ryöstölaippa? eli mistä saa?
Omani ostin Moposportista, siellä on öljynjäähdytysosista ihan hyvä valikoima ja kohtuu hinnat.

Vauhtikaupoista..ParDe kirjoitti:Mites toi ryöstölaippa? eli mistä saa?

Ainakin itse onnistuin tänne tekemään omat sivut: www.suntuubi.com vaikka olen selkeästi kuvailemasi henkilöParDe kirjoitti:
Mikä olisi idiootti helppo mitään mistää kielistä tajuamattomalle juntille joka haluaa laittaa pari kuvaa ja vähän tekstiä internettiin!?

Mitäs kameroista, mutta ei Pardella ees oo oikeesti mitään projektia... He he...EVO-500 kirjoitti:Laitoin sinulle pari kuvaa sähköpostilla...powerofopel kirjoitti:^näin ajattelin itsekin, että tekemistä riittää, meinasin itselle projektia tostakuvat saisin tietenkin tuon opel.calleryn kautta linkitettyä... kuin saan ne itelle?
T:K.Vilen

enpä ole asconan kuvia koskaan s.postiini saanut. en kyllä tiedä mistä olisit ton osotteenkaan saanut, pari viestiä noista alempana on joku toinenkin samoilla asioilla. olisko tullu sekaannus?EVO-500 kirjoitti:Mitäs kameroista, mutta ei Pardella ees oo oikeesti mitään projektia... He he...EVO-500 kirjoitti:Laitoin sinulle pari kuvaa sähköpostilla...powerofopel kirjoitti:^näin ajattelin itsekin, että tekemistä riittää, meinasin itselle projektia tostakuvat saisin tietenkin tuon opel.calleryn kautta linkitettyä... kuin saan ne itelle?
T:K.Vilen![]()
Tämän viestin kirjoitin 24 heinäkuuta, mutta ei ole kuvia näkynyt...
Ei pitäisi mennä lupailemaan kuvien laittamista, jos ei sitten kuitenkaan ole niitä laittamassa! Taitaa olla Powerofopel vaan joku kuvankeräilijä.
Mutta nyt niitä on minulla levyllä himassa ja olisi tarkoitus viikonloppuna laittaa muutama näkösälle.
T:K.Vilen
Onkos tuollakin mahdollisuus tehdä kotisivut? Kuviahan mullakin siellä on mutta ymmärtääkseni tossa haluttais kirjotella myös projektin edistymisestä tarinaa samalla.harza kirjoitti:Miniusta tämä on helppo ja hyvä. http://opel.desteem.org