timok kirjoitti:meinasit sit jakopää remonttia tehdä.....
oli sitten viimeisen hyllyssä ollut ketjupaketti,
prkl mulla taitaa mennä nyt koneen kasaaminen ens viikolle
vittuilla voi monella tavalla
tuli romut postiin tänään hintaa kerty vähän vajaa 600€
timok kirjoitti:meinasit sit jakopää remonttia tehdä.....
oli sitten viimeisen hyllyssä ollut ketjupaketti,
prkl mulla taitaa mennä nyt koneen kasaaminen ens viikolle
vittuilla voi monella tavalla
tuli romut postiin tänään hintaa kerty vähän vajaa 600€
mulle tuli jo eilen.... olivat ottaneet vissiin jonkun paketista sen ketjun
jos tästä menis pudotteleen männät paikalleen.......
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
tilailtu lisää osia mm.koiranluut, tulpanpiuhat, jakajankansi, venttiilienkumit, apusimpukka ja jotain muita pikkuosia. viel kun sais ne vaihdatettua tuohon niin hyvä tulee
nostetaanpas tätäkin vähän ylöspäin. eli tänään tilailin noi uudenmalliset valot ja torstaina ois tarkoitus viedä kiesi kaverin korjaamolle laitettavaksi, niin ja tuol hallissa on ollut jo jonkun aikaa toi takapuskimen jatke jos senkin sais jo ehkä ennen vuotta 2007 kiinni on meinaan noita hommia tullut haalittua itselle vähän luvattoman paljon mm.hallin laajennusta yms.
remontti aloitettu ja ei v*ttu mitä helvetin virityksiä koko paska täynnä muutamana esimerkkinä sanottakoon vaikka pulttien tiukkuuksista, on ollu momentti avain paskana tai edellinen omistaja ei edes tiedä mikä koko kapistus on!!! pultit on joko aivan löysällä joitain pultteja puuttuu tai sitten ne on laitettu ihan oikeasti kiinni kun ei pultti kone mille on luvattu 1350nm aukaisu voimaa ei saa tappia liikkeelle toinen homma on noi tiivisteet, jos niitä ei ole ollun niin laitetaan purkillinen liimaa, niin ja olihan se sytkän ajoituskin aivan päin vittua vaiika piti olla varmasti kohillaan kuvia tulee kunhan jaksan laittaa.
A.k.i kirjoitti:remontti aloitettu ja ei v*ttu mitä helvetin virityksiä koko paska täynnä muutamana esimerkkinä sanottakoon vaikka pulttien tiukkuuksista, on ollu momentti avain paskana tai edellinen omistaja ei edes tiedä mikä koko kapistus on!!! pultit on joko aivan löysällä joitain pultteja puuttuu tai sitten ne on laitettu ihan oikeasti kiinni kun ei pultti kone mille on luvattu 1350nm aukaisu voimaa ei saa tappia liikkeelle toinen homma on noi tiivisteet, jos niitä ei ole ollun niin laitetaan purkillinen liimaa, niin ja olihan se sytkän ajoituskin aivan päin vittua vaiika piti olla varmasti kohillaan kuvia tulee kunhan jaksan laittaa.
Tossa pari kuvaa noista jutskista...
Eli siis toisio ketjun kiristimen pultit, pitäs ilmeisesti olla alunperin kuusiokolo kannalla mutta nämä oli vaihdettu kuvan pultteihin ja pultit oli tietenkin alunperin olleet liian pitkät joten rälläkälä biitti pois, mutta ei liikaa joten toinen pultti oli pohjannut ja täten siis kiristin oli aikasta löysällä.
Sitte pisti silmään myös öp:n tiiviste se oli paikoillaan vähän miten sattuu...
Olihan siellä vielä kaikkee muutakin mutta nyt ei kaikkee muista.