Ajot sitten röyhkeästi mun ohi yks päivä tossa kaupungillaAplesiini kirjoitti:Oon tulossamadi kirjoitti:Juu eli pidetään miitti 11.06.05 klo 15.00 Jäälin Nesteellä en pääse muuten miittiin
Luvassa kahvi tarjoilu
Että tervetuloa Kajaanistakin porukkaa paikalle ilmoittelen miten sinne pääsee helpoiten
Oulun alue joka kk. eka sunnuntai NESTE OULUNTULLI KLO:18
Minkä mä sille mahdan...sellast se elämä on!
Jos calibrassa oli piikkilankatarrat kyljissä ni sit olin minä. En kyl vaan muista kääntyneeni ihan hetkeen OulunsaloonpäinTEPE kirjoitti:Ajot sitten röyhkeästi mun ohi yks päivä tossa kaupungillaAplesiini kirjoitti:Oon tulossamadi kirjoitti:Juu eli pidetään miitti 11.06.05 klo 15.00 Jäälin Nesteellä en pääse muuten miittiin
Luvassa kahvi tarjoilu
Että tervetuloa Kajaanistakin porukkaa paikalle ilmoittelen miten sinne pääsee helpoiten![]()
Eikäkö paremmalla eelle
Sulla on calissa vissiin vasen takavanne hiukan kiero kun vipatti??? Vai olitko se sinä ensinkään??? käännyit motarilta oulunsaloon päin?
#fincalibra @ Quakenet
-
Astra Sport
- 'Admiral'

Pitänee yrittää keretä saada väri päälle Asonaa et peesis sillä paikanpäälle.
Jäälin Nesteelle on helppo löytää. Oulusta kohti Kuusamoa nii kyl se sit oikealla puolella tönöttää.
Jäälin Nesteelle on helppo löytää. Oulusta kohti Kuusamoa nii kyl se sit oikealla puolella tönöttää.
Frontera b 4x4 3.2 V6 -00, Vectra c 2.2 dti farkkupaku, 3 X Omega b MV6, Vectra A 4x4 -94, Vectra 2000 4x4, Ascona B 2.2E -77, 2x Ascona B -78 2.2E ja 2.0.
jeps elikkäkö ku tulee kajaanista päin ajeletta moottoritielle ja heti seuraavasta rampista oikeelle ja ajatta niin pitkään suoraan että näkyy oikeallapuolella neste sinne on moottoritieltä joku 8km
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Kadett C City 2.0 16v Turbo -76 "FakeXE"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Kadett C City 2.0 16v Turbo -76 "FakeXE"
noh .. eipä sitä pidä kokeilla auton rajoja taajama/kaupunki alueella että mitä se kulkee.. se tehdään moottoritiellä ja suoralla tietenkin ..jalu78 kirjoitti:eipä pääse huomenna tulemaan... lähti kortti ajoin 60 alueella 100km/h tutkaan iskon nesteestä vähä kaijonharjuun päin
-Speedlimit sucks-
EX. 91' 8v calibra (ikuisuusprojekti)
on pop
opel - wir leben autos
EX. 91' 8v calibra (ikuisuusprojekti)
opel - wir leben autos